Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Moet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
      Volgens wat ik hier lees bij "how to get it" http://bmw.connecteddrive.info/stage.php

Is enkel de een telefoon en Bleutooth een vereiste. Vraag voor de zekerheid even na bij de dealer wat er nu net wel en niet werkt in België.

Comment

Moet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
        Ik dacht dat optie internet enkel nodig is als je op internet wil surfen op het idrive scherm. Je hebt dan wel een abonnement op mobiel internet nodig voor je gsm. Of ben ik nu verkeerd?

Comment

• De optie internet kost slechts €100. Loont dit de moeite om te nemen. Werkt dit een beetje deftig?
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Neen, 't is wel degelijk matte lak, geen folie zoals nu wel op een MINI kan ...
            Ook bij een X6?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
              Da's vreemd, daarmee kun je het aan en uitschakelen of wat?
              Blijkbaar wel... Niet veel mensen die dit blijkbaar wisten hoor... Zelfs in de garage niet!

Comment

De optie internet kost slechts €100. Loont dit de moeite om te nemen. Werkt dit een beetje deftig?
                Naar het schijnt moet je hier echt niet veel van verwachten want het gaat bijzonder traag. Veel geduld dus.
                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
                  Blijkbaar wel... Niet veel mensen die dit blijkbaar wisten hoor... Zelfs in de garage niet!
                  Dat vind ik toch maar vreemd, normaal zou dit dan wel in de boordcomputer terug te vinden zijn ipv op deze manier.
                  Ik ga het bij mij ook eens proberen.
                  Keep you posted
                  2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                  2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                  2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                  2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Er staat een nieuwe optie "apps" in de configurator, weet er iemand wat dat is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Er staat een nieuwe optie "apps" in de configurator, weet er iemand wat dat is?
                      Ondersteuning van Facebook en Twitter via je iDrive. Zo kan je al rijdend vanalles posten op Twitter en Facebook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                        Ondersteuning van Facebook en Twitter via je iDrive. Zo kan je al rijdend vanalles posten op Twitter en Facebook
                        Daarvoor €150 afdokken dan kies ik toch voor mijn smartphone zenne...

Comment

• Vrijdag en zaterdag een 525d (met alle toeters en bellen) gehad.
                          Wagen is echt subliem, maar mist nog steeds de brutaliteit van onze E60 530d.
                          We overwegen dus om alsnog voor een 530d te kiezen.
                          Dat het maar snel begin mei is wanneer onze F11 geleverd wordt

Comment

• Hebben ze in Bornem ook een 550i xDrive staan als testwagen?
                            OO 00 OO

Comment

Hebben ze in Bornem ook een 550i xDrive staan als testwagen?
                              Weet ik niet direct vanbuiten, maar ik vrees ervoor. Ik wil er wel eens achter horen als je dat wilt?

Comment

Lol. Maar bellen, dat mag niet! Zo dwaas
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Daarvoor €150 afdokken dan kies ik toch voor mijn smartphone zenne...
                                  Maar 600 euro voor een gsm vind je wel ok?

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Jawel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Ik vind dat je daar een punt hebt. Bellen mag enkel handsfree, maar als je een contact moet selecteren via de iDrive ben je toch ook afgeleid. Daarom dat ook wordt aangeraden om je navigatie in te stellen alvorens je vertrekt.
                                    Dus, internetten tijdens het rijden vind ik ook levensgevaarlijk. Ik ben ergens wel geïnteresseerd in Connected Drive om dan de mails die op mijn BB verschijnen ook op de iDrive te kunnen lezen, maar veilig kan je het niet noemen. Zeker voor ons mannen is dat extra gevaarlijk, want het is bewezen dat wij ons op slechts 1 ding tegelijk kunnen concentreren.
                                    OO 00 OO

Comment

Weet ik niet direct vanbuiten, maar ik vrees ervoor. Ik wil er wel eens achter horen als je dat wilt?
                                      Ik ga morgen sowieso contact opnemen met mijn verkoper. Ik wil toch eens met zo'n xDrive gereden hebben. Het moet niet persé een 550i zijn, maar ik denk niet dat er nu al andere motorisaties te testrijden zijn.

Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Maar 600 euro voor een gsm vind je wel ok?

Jawel hoor.
                                        600 euro heb ik niet gezegd maar met een smartphone kan je vanalles + iets posten op fb, twitter,... gaat heel gemakkelijk, gemakkelijker als met de iDrive + als je rijdt moet je helemaal niet bezigzitten met fb en twitter. Je kan dat ook doen als je uitstapt en dan gebruik je gewoon je gsm.

Comment

Ik ga morgen sowieso contact opnemen met mijn verkoper. Ik wil toch eens met zo'n xDrive gereden hebben. Het moet niet persé een 550i zijn, maar ik denk niet dat er nu al andere motorisaties te testrijden zijn.

Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.
                                          En met welke reden?
                                          Ik zou het ook niet nemen maar ik heb er toch al veel positiefs over gelezen.
                                          2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Working...
                                          X