Moet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
Is enkel de een telefoon en Bleutooth een vereiste. Vraag voor de zekerheid even na bij de dealer wat er nu net wel en niet werkt in België.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMoet ik de optie 'internet' nemen om connected drive te hebben? Ik heb een BlackBerry en zou het gemakkelijk vinden om de mogelijkheden van connected drive te kunnen gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNeen, 't is wel degelijk matte lak, geen folie zoals nu wel op een MINI kan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenDa's vreemd, daarmee kun je het aan en uitschakelen of wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe optie internet kost slechts €100. Loont dit de moeite om te nemen. Werkt dit een beetje deftig?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk BerichtenBlijkbaar wel... Niet veel mensen die dit blijkbaar wisten hoor... Zelfs in de garage niet!
Ik ga het bij mij ook eens proberen.
Keep you posted2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenEr staat een nieuwe optie "apps" in de configurator, weet er iemand wat dat is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOndersteuning van Facebook en Twitter via je iDrive. Zo kan je al rijdend vanalles posten op Twitter en Facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHebben ze in Bornem ook een 550i xDrive staan als testwagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenOndersteuning van Facebook en Twitter via je iDrive. Zo kan je al rijdend vanalles posten op Twitter en FacebookOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDaarvoor €150 afdokken dan kies ik toch voor mijn smartphone zenne...
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenLol. Maar bellen, dat mag niet! Zo dwaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenLol. Maar bellen, dat mag niet! Zo dwaas
Dus, internetten tijdens het rijden vind ik ook levensgevaarlijk. Ik ben ergens wel geïnteresseerd in Connected Drive om dan de mails die op mijn BB verschijnen ook op de iDrive te kunnen lezen, maar veilig kan je het niet noemen. Zeker voor ons mannen is dat extra gevaarlijk, want het is bewezen dat wij ons op slechts 1 ding tegelijk kunnen concentreren.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenWeet ik niet direct vanbuiten, maar ik vrees ervoor. Ik wil er wel eens achter horen als je dat wilt?
Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenMaar 600 euro voor een gsm vind je wel ok?
Jawel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ga morgen sowieso contact opnemen met mijn verkoper. Ik wil toch eens met zo'n xDrive gereden hebben. Het moet niet persé een 550i zijn, maar ik denk niet dat er nu al andere motorisaties te testrijden zijn.
Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.
Ik zou het ook niet nemen maar ik heb er toch al veel positiefs over gelezen.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
Comment