Extra gewicht, meer verbruik, aandrijfreacties in het stuur...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten600 euro heb ik niet gezegd maar met een smartphone kan je vanalles + iets posten op fb, twitter,... gaat heel gemakkelijk, gemakkelijker als met de iDrive + als je rijdt moet je helemaal niet bezigzitten met fb en twitter. Je kan dat ook doen als je uitstapt en dan gebruik je gewoon je gsm.
Pas op, ik ben ook geen zware voorstander van de iDrive bedienen in het verkeer, hangt natuurlijk af van de situatie. In de file/aan een stoplicht of op een lege autostrade moet dat nog wel kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenHeb je dat al gestest met iDrive?
Pas op, ik ben ook geen zware voorstander van de iDrive bedienen in het verkeer, hangt natuurlijk af van de situatie. In de file/aan een stoplicht of op een lege autostrade moet dat nog wel kunnen.
Wat je zegt over files, stoplichten,... is wel helemaal juist en misschien is de iDrive dan wel makkelijker als de gsm want je moet hem niet uit je zak halen of ergens zoeken in het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenExtra gewicht, meer verbruik, aandrijfreacties in het stuur...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ga morgen sowieso contact opnemen met mijn verkoper. Ik wil toch eens met zo'n xDrive gereden hebben. Het moet niet persé een 550i zijn, maar ik denk niet dat er nu al andere motorisaties te testrijden zijn.
Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWaarom wil je eigenlijk een xDrive?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind dat je daar een punt hebt. Bellen mag enkel handsfree, maar als je een contact moet selecteren via de iDrive ben je toch ook afgeleid. Daarom dat ook wordt aangeraden om je navigatie in te stellen alvorens je vertrekt.
Dus, internetten tijdens het rijden vind ik ook levensgevaarlijk. Ik ben ergens wel geïnteresseerd in Connected Drive om dan de mails die op mijn BB verschijnen ook op de iDrive te kunnen lezen, maar veilig kan je het niet noemen. Zeker voor ons mannen is dat extra gevaarlijk, want het is bewezen dat wij ons op slechts 1 ding tegelijk kunnen concentreren.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ga morgen sowieso contact opnemen met mijn verkoper. Ik wil toch eens met zo'n xDrive gereden hebben. Het moet niet persé een 550i zijn, maar ik denk niet dat er nu al andere motorisaties te testrijden zijn.
Waarom wil ik dat doen? 99% van de mensen die ik tegenkom en die met BMW rijden raden mij de xDrive af.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenExtra gewicht, meer verbruik, aandrijfreacties in het stuur...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Keuze binnenbekleding/leder Dakota
Ik heb een 2 tal weken geleden een BMW 520d berline besteld (levering eind april)
Echter begin ik nu te twijfelen over mijn keuze qua binnenbekleding. Ik heb Dakota Zimtbraun genomen.. iemand die dit kleur ook genomen heeft?
Heb de indruk dat het meer bordeaux/rood is dan bruin.. echter zwart is dan weer zo klassiek en wit rap vuil..
Iemand suggesties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenIk heb een 2 tal weken geleden een BMW 520d berline besteld (levering eind april)
Echter begin ik nu te twijfelen over mijn keuze qua binnenbekleding. Ik heb Dakota Zimtbraun genomen.. iemand die dit kleur ook genomen heeft?
Heb de indruk dat het meer bordeaux/rood is dan bruin.. echter zwart is dan weer zo klassiek en wit rap vuil..
Iemand suggesties?
Witte interieurs vind ik niet zo mooi, veel te helder, en het beige leder is té beige.
Mijn keuze: zimtbraun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenExtra gewicht, meer verbruik, aandrijfreacties in het stuur...
Dat,tesamen met verminderde prestaties zijn de redenen waarom ik het niet zou willen.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenIk heb een 2 tal weken geleden een BMW 520d berline besteld (levering eind april)
Iemand suggesties?
Comment
-
Nu is het wel zo dat de 530d xDrive meer vermogen heeft dan de gewone 530d, nl. 258pk ipv 245. Ook het koppel is hoger, nl. 560 tov 540Nm.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk BerichtenDat extra gewicht en meer verbruik zijn toch logische gevolgen?
Dat,tesamen met verminderde prestaties zijn de redenen waarom ik het niet zou willen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu is het wel zo dat de 530d xDrive meer vermogen heeft dan de gewone 530d, nl. 258pk ipv 245. Ook het koppel is hoger, nl. 560 tov 540Nm.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten????
Ja, dat had ik nog over het hoofd gezien, zie het probleem niet. Probeer misschien eens met de GT 530 xDrive te rijden, volgens mij ga je dan toch een beter gevoel/vergelijk hebben dan met de 550i want dat zal er toch een beetje over zijn ten opzichte van de 530 xDrive.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Toch wel. Van 0-100 in 6,1 sec. Sneller dus dan een gewone 530d.
Ook zou 'm zuiniger moeten zijn, en heeft 'm een lagere CO2-uitstoot, nl. 150gr.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk wist helemaal niet dat de 530d xDrive meer vermogen heeft dan een 'gewone' 530d
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenToch wel. Van 0-100 in 6,1 sec. Sneller dus dan een gewone 530d.
Ook zou 'm zuiniger moeten zijn, en heeft 'm een lagere CO2-uitstoot, nl. 150gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOok zou 'm zuiniger moeten zijn, en heeft 'm een lagere CO2-uitstoot, nl. 150gr.
Comment
-
Die gegevens zijn juist hoor. Kijk maar op de BMW-site bij de technische gegevens van de BMW 5. Of deze motor ook in de gewone 530d komt weet ik niet.OO 00 OO
Comment
Comment