Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ga er toch zeker eens mee rijden david ! Want die 4x4 bij BMW is echt wel niet te vergelijken met dat van bv audi .... Geen last van onderstuur .... Is subliem .
Dat is hetgeen waar ik mij een beetje zorgen over maak. Als er iets is wat ik lelijk vind, dan is het wel een auto die te hoog op z'n poten staat.
Er wordt beweerd dat de xDrive niet meer hoger staat dan bij de vorige 5 het geval was. Maar als ik sommige foto's dan zie zelfs niet-xDrive versies, dan draait m'n maag al om.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ga er toch zeker eens mee rijden david ! Want die 4x4 bij BMW is echt wel niet te vergelijken met dat van bv audi .... Geen last van onderstuur .... Is subliem .
Ik kan het (nog) niet vergelijken maar..... niet overdrijven he
Dat er in het Quttro systeem een zeer lichte ondersturing zit in extreme gevallen is al langer geweten, maar in een dag dagelijks ritje ga je daar echt geen last van hebben hoor. In iedergeval, als ik een bocht naar rechts neem gaat ie zeker en vast met het rechter voorwiel geen neiging hebben om "den decor" in te gaan, en dat kan niet van alle BMW's gezegd worden....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ook heb ik al testverslagen gelezen en wordt er gezegd dat nieuwe A6 alweer verbeterd is. Volgens Auto Motor und Sport zou de A6 quattro zelfs net iets dynamischer rijden dan de BMW xDrive.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Aha de Duitse site... xDrive stoot in 530d en 535i minder uit, in 550i meer. Maar die vernieuwde motor in de 530d zal ongetwijfeld ook zonder xDrive verkrijgbaar zijn binnenkort, kan niet anders.
Ook heb ik al testverslagen gelezen en wordt er gezegd dat nieuwe A6 alweer verbeterd is. Volgens Auto Motor und Sport zou de A6 quattro zelfs net iets dynamischer rijden dan de BMW xDrive.
Maar natuurlijk, elk systeem werkt anders en heeft zijn eigen voor & en nadelen. Met elke model wijziging wordt dit dan nog eens verbeterd. Er is hier op het forum dan ook al duizend en 1 dingen over geschreven.
Als jij en ik xDrive willen is dit onze keuze. Het is hier trouwens 1 van de 2 redenen waarom er hier nog geen BMW besteld is....je kan de 530d xDrive of eventueel (als ie er al gaat komen) 525d xDrive niet proefrijden. 1 ding weet ik zeker, na pakweg 800.000km Quattro rijden, ga ik zeker niet terug met achterwiel aandrijving rijden, het zal xDrive moeten zijn of anders toch maar weer een Audi in...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Bijvoorbeeld Jeremy Clarckson... dat is zo'n extreem (lomp) geval. Als je de RS5 over het circuit zag rijden met Stiggie achter het stuur, was er geen overstuur te bespeuren (integendeel). Maar JC staat erom gekend bepaalde verschillen extreem uit te lichten, hij heeft dat met een Lotus ook gedaan... die had smallere banden vooraan en hij kon 'em niet meer tot overstuur brengen. Anyways, carry on, wou dat maar eens gezegd hebben.
Ga er toch zeker eens mee rijden david ! Want die 4x4 bij BMW is echt wel niet te vergelijken met dat van bv audi .... Geen last van onderstuur .... Is subliem .
Ik zal het snel weten. Nog deze week ga ik rijden met een 740xd. Zo kan ik perfect het verschil voelen tussen RWD en xDrive. Ook ga ik eens rijden met een 535d, wat het alternatief is voor een 530 xd. Ze kosten exact hetzelfde.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik zal het snel weten. Nog deze week ga ik rijden met een 740xd. Zo kan ik perfect het verschil voelen tussen RWD en xDrive. Ook ga ik eens rijden met een 535d, wat het alternatief is voor een 530 xd. Ze kosten exact hetzelfde.
Dan is de keuze toch snel gemaakt..?
535d natuurlijk
Voor die 530 betaal je ook 5000euro biv.
Mijn keuze vandaag is de 530xd. Als echter de xDrive tegenvalt, dan zou het toch nog de 535d kunnen worden.
Als het een 535d zou worden, dan neem ik die met de M-sportophanging en Integral Active Steering.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Mijn keuze vandaag is de 530xd. Als echter de xDrive tegenvalt, dan zou het toch nog de 535d kunnen worden.
Als het een 535d zou worden, dan neem ik die met de M-sportophanging en Integral Active Steering.
Mijn keuze vandaag is de 530xd. Als echter de xDrive tegenvalt, dan zou het toch nog de 535d kunnen worden.
Als het een 535d zou worden, dan neem ik die met de M-sportophanging en Integral Active Steering.
Maar allez, hij heeft daar 1 panne aan gehad, het is de garage die er mee rammelde, dat maakt het toch geen slechte motor.
Met die deur net hetzelfde, david moet gewoon direct naar Genk gaan als er iets is.
De keuze voor de Xdrive lijkt me logisch, veel lange afstanden, en in regen/winterse omstandigheden is 4x4 aandrijving dan veel veiliger en stabieler.
Comment