Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
    Maar allez, hij heeft daar 1 panne aan gehad, het is de garage die er mee rammelde, dat maakt het toch geen slechte motor.
    Met die deur net hetzelfde, david moet gewoon direct naar Genk gaan als er iets is.

De keuze voor de Xdrive lijkt me logisch, veel lange afstanden, en in regen/winterse omstandigheden is 4x4 aandrijving dan veel veiliger en stabieler.
    Ik heb ondertussen al 80K gereden met een 35d ... nog geen sleutel aan geweest... dus ik zou toch niet willen zeggen dat het een slechte motor is...

kwestie x drive... bij gewoon rijden merk je daar niet veel van, zelfs niet in de regen. In de sneeuw daarintegen. Ik heb me al kostelijk geamuseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Mijn keuze vandaag is de 530xd. Als echter de xDrive tegenvalt, dan zou het toch nog de 535d kunnen worden.
      Als het een 535d zou worden, dan neem ik die met de M-sportophanging en Integral Active Steering.
      Misschien eens laten informeren in Duitsland of de 535d xDrive er niet zit aan te komen, ten slotte zit die er ook al in de GT.....
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mijn keuze vandaag is de 530xd. Als echter de xDrive tegenvalt, dan zou het toch nog de 535d kunnen worden.
        Als het een 535d zou worden, dan neem ik die met de M-sportophanging en Integral Active Steering.
        Ik dacht dat je voorkeur naar de Audi A6 uitging? Lichter, minder verbruik, Quatro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Misschien eens laten informeren in Duitsland of de 535d xDrive er niet zit aan te komen, ten slotte zit die er ook al in de GT.....
          Die komt in september.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
            Ik dacht dat je voorkeur naar de Audi A6 uitging? Lichter, minder verbruik, Quatro?
            Die heb ik ook overwogen. Echter qua prijszetting was hetverschil te groot omdat BMW een veel hogere overnameprijs voor mijn 740d geeft.
            OO 00 OO

Comment

Die heb ik ook overwogen. Echter qua prijszetting was hetverschil te groot omdat BMW een veel hogere overnameprijs voor mijn 740d geeft.
              Niet alleen qua prijs denk ik
              2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Heb ik ook gehoord van mijn schoonbroer dat BMW véél meer teruggeeft voor een wagen dan een andere garage.

Comment

Die komt in september.
                  Ha, in principe dan samen met de 525d xDrive.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Mooi.
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Op mijn nieuwe BMW 520D heb ik een prof nav systeem... ooit heeft me eens iemand gezegd dat er een soort harde schijf in zitten voor de muziek als ikde prof nav had?
                      klopt dit? want ik vind er niks van terug?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWER Bekijk Berichten
                        Op mijn nieuwe BMW 520D heb ik een prof nav systeem... ooit heeft me eens iemand gezegd dat er een soort harde schijf in zitten voor de muziek als ikde prof nav had?
                        Heb je bij uw auto geen handleiding gekregen?

Dat klopt. De Prof. Nav heeft een harddisk. Je kan er muziek opplaatsen via de CD speler of via de USB connector in uw handschoenbakje.

Comment

Op mijn nieuwe BMW 520D heb ik een prof nav systeem... ooit heeft me eens iemand gezegd dat er een soort harde schijf in zitten voor de muziek als ikde prof nav had?
                          Dat klopt ja.

Als je een cd insteekt, staat er normaal ergens bovenaan 'nummers opslaan op harde schijf'. Een andere mogelijkheid is via de usb-aansluiting (in de armsteun of in het handschoenkastje). Dan kan je grotere hoeveelheden muziek overzetten in 1 keer.

Zeer handig, want dan moet je nooit meer liggen rommelen met cd's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwtt Bekijk Berichten
                            Heb je bij uw auto geen handleiding gekregen?

Dat klopt. De Prof. Nav heeft een harddisk. Je kan er muziek opplaatsen via de CD speler of via de USB connector in uw handschoenbakje.
                            Jawel hoor, maar ik heb ne kl** uitleg gekregen!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                              Dat klopt ja.

Als je een cd insteekt, staat er normaal ergens bovenaan 'nummers opslaan op harde schijf'. Een andere mogelijkheid is via de usb-aansluiting (in de armsteun of in het handschoenkastje). Dan kan je grotere hoeveelheden muziek overzetten in 1 keer.

Zeer handig, want dan moet je nooit meer liggen rommelen met cd's.
                              ik heb ook zo ene speciale kabel voor ipod gekocht in m'n middenconsole USB en aux gekoppeld naar een ipod aansluiting. Ik zie de titels en alles op men scherm van de navigatie maar ik zie geen afbeeldingen zoals ze eigenlijk op m'n ipod komen...
                              doe ik iets verkeerd?

Comment

ik heb ook zo ene speciale kabel voor ipod gekocht in m'n middenconsole USB en aux gekoppeld naar een ipod aansluiting. Ik zie de titels en alles op men scherm van de navigatie maar ik zie geen afbeeldingen zoals ze eigenlijk op m'n ipod komen...
                                doe ik iets verkeerd?
                                Je moet gewoon de witte apple kabel gebruiken deze is digitaal en zal je de album covers tonen.

Comment

• Dat wist ik niet. Dan moet ik ook eens zo'n kabel gaan halen.
                                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk Berichten
                                    Je moet gewoon de witte apple kabel gebruiken deze is digitaal en zal je de album covers tonen.
                                    Dus gewoon deze usb kabel wat bij de ipod geleverd wordt?
                                    Waarom doen ze me bij bmw dan ne speciale kabel kopen, ene met usb en aux aansluiting aan elkaar vast om in de middenconsole in te steken?

Comment

Dus gewoon deze usb kabel wat bij de ipod geleverd wordt?
                                      Waarom doen ze me bij bmw dan ne speciale kabel kopen, ene met usb en aux aansluiting aan elkaar vast om in de middenconsole in te steken?
                                      Ja idd de standaard apple kabel met 1 aansluiting die aux heb je dan helemaal niet nodig. De Y-kabel voldoet niet en geeft het geluid ook analoog door via die mini-jack connector. Ik heb de Y-kabel erbij gekregen, en toen ik achteraf met de verkoper in gesprek was gaf deze ook gewoon toe dat zij gewoon niet beter weten/wisten...

Maar met de apple kabel werkt het bij mij perfect!! Probeer het even zou ik zeggen..

Comment

• de Y kabel was voor de vorige versie van de Idrive... de gewone kabel van de ipod ging toen niet...

Comment

• Bij onze 1-reeks werkt dit niet met de standaard geleverde kabel bij de iPod... Als ik hem met aux aansluit wel, maar vanaf ik de usb erin doe springt hij in oplaadt modus. Bij mijn iPhone doet hij het perfect met een aux kabel en de usb kabel maar de liedjes worden niet zichtbaar op de gps

Comment

Working...
                                          X