Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
In de optielijst zie ik ook staan dat er nappaleder beschikbaar is dat uitgebreider is aangebracht. Ik heb daarnet een mail gestuurd naar mijn verkoper met de vraag welke delen er meer met leder bekleed zijn.
Is nappaleder trouwens beter van kwaliteit?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb daarnet een mail gestuurd naar mijn verkoper met de vraag welke delen er meer met leder bekleed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn de optielijst zie ik ook staan dat er nappaleder beschikbaar is dat uitgebreider is aangebracht. Ik heb daarnet een mail gestuurd naar mijn verkoper met de vraag welke delen er meer met leder bekleed zijn.
Is nappaleder trouwens beter van kwaliteit?
Heeft je m3 dat ook niet trouwens?2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk BerichtenIk had het op m'n 535d,het is fijner(van nerf of hoe noemen ze dat?)
Heeft je m3 dat ook niet trouwens?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOnze M3 heeft Novillo leder dacht ik. Het is inderdaad gladder van structuur, maar ook gevoeliger dan Dakota.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenWat vind je van cohibabraun individual? (buiten duur )OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNa verlaging H&R 30mm:
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenLijkt mij gewoon Havanna te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenWegens:
- Het minder doorslippen bij full acceleration
- Je schoonbroer die je niet niet meer uitlacht op skivakantie
Dat had zelfs Alexanderr niet kunnen bedenken!
Comment
-
Lach maar. Daar heb ik geen problemen mee. Daarnet in de ondernemersclub nog een gesprek gehad met iemand die sinds midden vorig jaar met een 740xd rijdt. Die man heeft voordien met een 535d gereden en z'n vrouw rijdt met een A6 Allroad. Hij zegt dat de Audi zeer veel last heeft van onderstuur en dat dat met de BMW xd absoluut niet het geval is. Ook is de grip bij besneeuwde ondergrond zoveel beter dan RWD zelfs met sneeuwbanden. Net als mij heeft hij klanten in gans het land en dan is die extra veiligheid bij zo'n weer mooi meegenomen. Hij heeft mij gezegd dat 'm niets anders meer wil in de toekomst.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenLach maar. Daar heb ik geen problemen mee. Daarnet in de ondernemersclub nog een gesprek gehad met iemand die sinds midden vorig jaar met een 740xd rijdt. Die man heeft voordien met een 535d gereden en z'n vrouw rijdt met een A6 Allroad. Hij zegt dat de Audi zeer veel last heeft van onderstuur en dat dat met de BMW xd absoluut niet het geval is. Ook is de grip bij besneeuwde ondergrond zoveel beter dan RWD zelfs met sneeuwbanden. Net als mij heeft hij klanten in gans het land en dan is die extra veiligheid bij zo'n weer mooi meegenomen. Hij heeft mij gezegd dat 'm niets anders meer wil in de toekomst.
Ga nog een kleine anekdote vertellen van iemand met niet al te veel (rij)ervaring...10 december vorig jaar , bij onze Waalse vrienden was het vrachtwagen verbod (die ze aan hun laars lapte) Omgeving Luik: op een zeker moment is er een enkelrichtingsstraat afgesloten met een nadarafsluiting, beide kanten met geparkeerde en ondergesneeuwde wagens. Chauffeur aan klant: waarom zouden ze dat hier afgesloten hebben? Te veel sneeuw/ijzel in de straat? Klant: dat zeker maar die straat heeft hier een stijgingspercentage van 18%. Klant moest boven in de straat zijn... chauffeur omzeilt nadarafsluiting, geeft gedoceerd gas, en brengt zijn klim tot een goed einde. Klant zal tevreden zijn geweest en chauffeur met 4wielaandrijving weeral een ervaring rijker.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment