Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
    Ligt aan het kunstmatige licht denk ik, maar het is volgens mij wel kashmirsilber.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik denk ook dat het Kashmirzilver is.
    hebben jullie dan zoveel last van da kunstmatig licht??
    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• En jij van de slag van een molen?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        En jij van de slag van een molen?
        gheghe, gek zijn is gezond (met het stemmetje van Stef Bos)...
        Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Dat is geen kashmere volgens mij. Kashmere silber schijnt nog goud zelfs in fel licht.

Ik denk eerder titansilber ofzo...

Comment

• Indien géén Kashmere zilver zeker géén spacegrau ... enige mogelijkheid individual kleuren : mondstein metallic OF amazonitzilver metallic ...

Comment

• Komt er onder de 525d xdrive ook een 520d xdrive?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Dat is geen kashmere volgens mij. Kashmere silber schijnt nog goud zelfs in fel licht.
                Dat is eerder Milano beige volgens mij (die kleur die naar goud verkleurt)
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Productie wagen

Hallo,

Mijn bestelde 520d berline heeft de voorbije week status 112 gekregen. Iemand ervaring ermee hoe lang het nu nog duurt voor hij effectief geproduceerd wordt en in de garage geleverd zal worden?

Kan niet wachten!!!

Comment

Lach maar. Daar heb ik geen problemen mee. Daarnet in de ondernemersclub nog een gesprek gehad met iemand die sinds midden vorig jaar met een 740xd rijdt. Die man heeft voordien met een 535d gereden en z'n vrouw rijdt met een A6 Allroad. Hij zegt dat de Audi zeer veel last heeft van onderstuur en dat dat met de BMW xd absoluut niet het geval is. Ook is de grip bij besneeuwde ondergrond zoveel beter dan RWD zelfs met sneeuwbanden. Net als mij heeft hij klanten in gans het land en dan is die extra veiligheid bij zo'n weer mooi meegenomen. Hij heeft mij gezegd dat 'm niets anders meer wil in de toekomst.
                    Ook tests gaven aan dat het xDrive systeem beter(het beste!) is dan het quattro en 4Matic systeem!

Comment

• Wie rijdt er met een F10/F11 met 20"
                      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kinemas Bekijk Berichten
                        Komt er onder de 525d xdrive ook een 520d xdrive?
                        Voorlopig is daar geen sprake van.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Vandaag was er een zakenrelatie op bezoek die aan 't wachten is op de 525d xDrive. Deze versie zou in september beschikbaar worden en zou voorzien zijn van de 2.0d biturbo uit de 123d. Deze motor zou 218pk en 500Nm koppel krijgen. Als dat zo is zal deze motor in België wel 211pk krijgen.
                          Euh, en de 525d dan, met 3l motor wat gebeurt er daar dan mee of ga je in de toekomst kunnen kiezen tussen 2 25d' s ??? Ik versta het niet goed!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandewiele Bart Bekijk Berichten
                            Euh, en de 525d dan, met 3l motor wat gebeurt er daar dan mee of ga je in de toekomst kunnen kiezen tussen 2 25d' s ??? Ik versta het niet goed!!!
                            De 6-cilinder in de 25d zal vervangen worden door een 4-cilinder.

Comment

• Alle, een hele vooruitgang, straks brengen ze nog de 518d uit, hopelijk breng ik ze niet op gedachten

Comment

• Mijne had afgelopen woensdag code 182 ag loadnummer en de dealer zij nog 2 weken daar het zeer
                                druk is bij Wallon in Genk ( transporteur )
                                heeft te maken met het autosalon auto's komen nu allemaal aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                  Hallo,

Mijn bestelde 520d berline heeft de voorbije week status 112 gekregen. Iemand ervaring ermee hoe lang het nu nog duurt voor hij effectief geproduceerd wordt en in de garage geleverd zal worden?

Kan niet wachten!!!
                                  Status 112 = het geïntegreerde naar rechtstrekken systeem?

Comment

Alle, een hele vooruitgang, straks brengen ze nog de 518d uit, hopelijk breng ik ze niet op gedachten
                                    En wat zou voor jou het probleem zijn dat die wagen beschikbaar is met een 1800 cc motor, of een 2 liter motor met iets minder vermogen? Je hoeft die dan toch zelf niet te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                      En wat zou voor jou het probleem zijn dat die wagen beschikbaar is met een 1800 cc motor, of een 2 liter motor met iets minder vermogen? Je hoeft die dan toch zelf niet te kopen?
                                      Daar heb je gelijk in, maar ik vind het gewoon zot tegenwoordig hoe ze er alles aan doen om in auto's zoals het type 5 reeks, e klasse, ... motoren lepelen die naar mijn inziens niet passen met de kast van de wagen. Neem bv een E 200 cdi van mercedes, ik denk dat die auto aan geen kanten vooruit gaat, je ziet ze nochthans geregeld op de baan, maar dat heeft natuurlijk alles met de fiscaliteit te maken... jammergenoeg

Comment

Daar heb je gelijk in, maar ik vind het gewoon zot tegenwoordig hoe ze er alles aan doen om in auto's zoals het type 5 reeks, e klasse, ... motoren lepelen die naar mijn inziens niet passen met de kast van de wagen. Neem bv een E 200 cdi van mercedes, ik denk dat die auto aan geen kanten vooruit gaat, je ziet ze nochthans geregeld op de baan, maar dat heeft natuurlijk alles met de fiscaliteit te maken... jammergenoeg
                                        Van geen kanten vooruit gaat... Die Mercedes E 200 CDI doet 0-100 km/u in 10 s, en haalt 210 km/u. Volgens mij meer dan behoorlijk en méér dan voldoende om vlot met het verkeer mee te kunnen.

Heeft trouwens niet alleen met fiscaliteit te maken. Zo'n wagen verbruikt een pak minder, wat voor mij niet alleen financieel maar vooral vanuit ecologisch standpunt een plus is.

Comment

15j geleden waren de cijfers die een E200cdi of 520d hebben inzake acceleratie en topsnelheid enkel te vinden bij de topmotoren, nu is dat dus zeker niet traag of een ondermotorisatie.

Comment

Working...
                                          X