Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEr zijn zelfs merken die zelfs in een bocht verrassend veel zin hebben om rechtdoor te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenKan je in Bornem een 535i en 550i testrijden? Die eerste zou wel moeten lukken zeker normaal, die 50i ben ik nog niet zo zeker van hier in dit apenland.
Kort na elkaar dan uiteraard, om de motorisaties eens goed te kunnen vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenVan sommige merken, moet je niet ieder jaar een nieuwe auto kopen.Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenEr zijn zelfs merken die wanneer je het stuur loslaat recht blijven rijden
Maar dat een 520d meer brio heeft dan veel zescilinders van andere merken is ook waar. En dat is bij die andere merken niet op te lossen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenIdd, alleen maar show noem ik dat. Angel Eyes = best ever . Alhoewel combinatie LED en AA ok wel nice kan zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenMijn bestelde BMW 520d heeft vorige week status 112 gekregen en is nu bevestigd voor productie in week 14! (volgende week dus) Ben benieuwd hoelang het nog duurt vooralleer de wagen bij de dealer is! Iemand hiermee ervaring?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGoede vriend van mij verkoopt zijn X6 en gaat zich ook een nieuwe 5 berline kopen ...
wel grote twijfel tussen de 520d en de 525d .
@Alexanderr : Monserez Aalbeke zelfde prijs als Monserez Kortrijk , of kun je toch nog wat extra doen ivm de prijs ?
Waarom zou hij deze overstap maken? Niet tevreden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenVan een X6 30d of 35d? naar de 520d is toch wel een groot verschil hé.... ? Dan misschien beter een 525d, die zal in de buurt zitten van de X6 qua prestaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenHopelijk komt er geen 518d, die 116d's zijn al erg genoeg
bmw produceerd voor alle soorten van klanten het is niet omdat je deze motor niet aanspreekt dat het erg is dat deze bestaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenNormaal week 16 al maar kan dees periode wel week 17 worden.
het is zeer druk bij de logistiek hier in Genk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3reeks Bekijk Berichtenwaarom is een 116d erg
bmw produceerd voor alle soorten van klanten het is niet omdat je deze motor niet aanspreekt dat het erg is dat deze bestaat!
Een Audi A3 1.6TDI is dan wel normaal ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichtengood news....
BMW gaat de 512d introduceren
Misschien wat vroeg met je stelling, maar komen doet het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenVan een X6 30d of 35d? naar de 520d is toch wel een groot verschil hé.... ? Dan misschien beter een 525d, die zal in de buurt zitten van de X6 qua prestaties.
Klopt , hij amuseert zich niet met zijn X6 en hij wil opnieuw een 5 serie , zijn vorige was een E60 520d en hij vond die rap genoeg rijden .
Prijsverschil + BIV tussen een 520d en een 525d zou een kleine 10k zijn ... of dit klopt weet ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten3 cylinder zelfs.
Misschien wat vroeg met je stelling, maar komen doet het.
Die gaan nog minder verbruiken
Want dat is blijkbaar het belangrijkste als mensen een auto kopen; 't verbruikt toch niet te veel e?' ; 'en de taks is toch niet te hoog he?' etc.Last edited by Dimitri; 30/03/2011, 20:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHeb ik hem ook verteld
Klopt , hij amuseert zich niet met zijn X6 en hij wil opnieuw een 5 serie , zijn vorige was een E60 520d en hij vond die rap genoeg rijden .
Prijsverschil + BIV tussen een 520d en een 525d zou een kleine 10k zijn ... of dit klopt weet ik niet
De jaarlijkse taks voor de 520d bedraagd € 373 tov € 715 voor de 525d.
Het totaalverschil (BIV, taks, aankoop) is dus € 7342.
Daarna betaal je voor de 525d jaarlijks € 342 meer taks + meer verzekering.
Het verschil later in restwaarde tov de nieuwprijs zal ook groter zijn bij de 525d als bij de 520d.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenDie gaan nog minder verbruiken
Want dat is blijkbaar het belangrijkste als mensen een auto kopen; 't verbruikt toch niet te veel e?' ; 'en de taks is toch niet te hoog he?' etc.
Ik heb zelf bewust voor een 520D gekozen, een wagen met 136pk had voor mij ook voldoende geweest, en ik zou die ook gekozen hebben als die effectief minder verbruikte.
En ik rijd met een leasewagen, betaal dat zelf niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEen Audi A3 1.6TDI is dan wel normaal ofzo?
Comment
-
Een 520d is meer dan snel genoeg, verbruikt duidelijk het minste en heeft de laagste CO2-uitstoot. In aankoop is 'm het goedkoopste en de restwaarde zal in verhouding hoger blijven. De 520d is het beste voor de portemonnee en het milieu.
Conclusie: Ik heb mij een 530d xDrive gekocht omdat ik mijn beslissing voor een deel ook heb laten bepalen door mijn hart.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment