Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
    Moest ik een 525 hebben zou ik het koppel tot 550 laten beperken. Ik denk ook dat ze koppel + pk's apart kunnen regelen (min of meer). Dus chippen naar 270pk en 550nm lijkt me zeker mogelijk zonder schade te veroorzaken.
    Is toch altijd beter dan 204pk en 500nm he
    misschien best. Heb geen zin in problemen nadien...

tja en het is idd al mooi meegenomen...
    Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
      Hallo,

Vandaag eindelijk mijn nieuwe 520d berline gaan halen!

Ik heb o.a. de optie internet genomen, na het connecteren van de auto met mijn iphone via bluetooth kan ik wel bellen maar optie internet doet het niet. "niet beschikbaar in dit land"

Maar verkopen doen ze het wel Iemand ervaring hiermee en hoe je dit aan de praat krijgt?
      Lukt voorlopig enkel met Proximus op voorwaarde dat je tethering activeert!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wanneer gebruik je dat internet in de wagen eigenlijk? In de file? Ik veronderstel toch dat je niet vaak de tijd hebt om daar uitgebreid mee te werken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Ha, veel geluk gewenst met de wagen, en proficiat met je kleur keuze. Vrees wel dat er dan toch al tenminste 2 van gaan rondrijden...
          Mijn auto staat ondertussen bij de dealer te wachten op een nummerplaat... Ben gisteren eens een kijkje gaan nemen, en ben eigenlijk zéér tevreden over mijn keuze (helemaal anders dan in de catalogus trouwens)
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
            Mijn auto staat ondertussen bij de dealer te wachten op een nummerplaat... Ben gisteren eens een kijkje gaan nemen, en ben eigenlijk zéér tevreden over mijn keuze (helemaal anders dan in de catalogus trouwens)
            Moest je in de buurt van Hoevenen-downtown komen mag je hem altijd komen showen. (hij zal met Argusogen onderworpen worden)
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gisteren de F10 520d van de ouders mee gaan ophalen! Wàt een gweldige auto is me dat!
              Zo veel mogelijkheden met al die opties, 't is geschift als je dat niet gewoon bent .
              Ik maak later wel een topic aan.
              Ik wou in het bijzonder Alexanderr nog is bedanken voor de enorme vriendelijke ontvangst en het professionalisme!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                Gisteren de F10 520d van de ouders mee gaan ophalen! Wàt een gweldige auto is me dat!
                Zo veel mogelijkheden met al die opties, 't is geschift als je dat niet gewoon bent .
                Ik wou in het bijzonder Alexanderr nog is bedanken voor de enorme vriendelijke ontvangst en het professionalisme!
                Met plezier!! Jullie bedankt voor het vertrouwen

Je papa heeft echt een schitterende 520d geconfigureerd, ik zag hem glunderen van blijdschap bij het zien van al de mogelijkheden Veel succes ermee!
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Gisteren de F10 520d van de ouders mee gaan ophalen! Wàt een gweldige auto is me dat!
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Met plezier!! Jullie bedankt voor het vertrouwen

Je papa heeft echt een schitterende 520d geconfigureerd, ik zag hem glunderen van blijdschap bij het zien van al de mogelijkheden Veel succes ermee!
                  Jij bent niet van West-Vlaanderen he STA ?
                  knap van je ouders om hun 5 toch in het kortrijkse te bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Jij bent niet van West-Vlaanderen he STA ?
                    knap van je ouders om hun 5 toch in het kortrijkse te bestellen
                    Nee, niet bepaald. Mijn ouders wonen in Zaventem.
                    Voor een gegarandeerde vriendelijke service en een financiële geste dat geen enkele andere concessie kon nadoen, daar wouden ze gerust 280km voor bollen.

Comment

Nee, niet bepaald. Mijn ouders wonen in Zaventem.
                      Voor een gegarandeerde vriendelijke service en een financiële geste dat geen enkele andere concessie kon nadoen, daar wouden ze gerust 280km voor bollen.
                      Hoe doe je dat dan voor onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Een nieuwe BMW moet de eerste 5 jaar niet op onderhoud , zorgen voor morgen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                          Is niet verplicht bij Monserez, en dat weten ze daar ook...

Comment

• Al wie een 5 serie besteld heeft of gaat bestellen in de kleur Sophistograu heeft waarschijnlijk pech.
                            BMW kan deze kleur niet leveren wegens de kernramp in Japan. Spijtig nieuws dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Welt Bekijk Berichten
                              Al wie een 5 serie besteld heeft of gaat bestellen in de kleur Sophistograu heeft waarschijnlijk pech.
                              BMW kan deze kleur niet leveren wegens de kernramp in Japan. Spijtig nieuws dus.
                              Je loopt achter, er is al versie 2 van deze kleur, met het blote oog zou je het verschil niet zien.

Comment

• Eerste pics, ik ben echt weg van die kar
                                Dat nieuwe Black Panel Display is echt schitterend!

Comment

• Toch spijtig dat de nieuwe 5 zo hoog op z'n poten staat. Heeft deze 5 de optie Adaptive Drive?
                                  Deze velgen zijn de mooiste 19" velgen verkrijgbaar voor de nieuwe 5.
                                  Zeer knap. Proficiat!
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Zeer knap STA! Velgen staan als gegoten. Zwarte hemel bewust niet aangevinkt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Toch spijtig dat de nieuwe 5 zo hoog op z'n poten staat. Heeft deze 5 de optie Adaptive Drive?
                                      Deze velgen zijn de mooiste 19" velgen verkrijgbaar voor de nieuwe 5.
                                      Zeer knap. Proficiat!
                                      Wat is Adaptive Drive weer? Is dat de Comfort-Normal-Sport-Sport+ instelbaarheid?
                                      Indien ja: ja dat heeft 'ie

'Ie staat ook naar mijn normen te hoog op z'n poten
                                      Maar m'n ouders moeten niet weten van lage, of naar onze normen 'lekker-liggende-kar'
                                      Ze hebben nog nooit een kar verlaagd, of een sportvering of sportpakket genomen. Da's te sportief in hun ogen.
                                      Dus ja .

Ik vind de styling 332 nog wat mooier, maar das persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Zeer knap STA! Velgen staan als gegoten. Zwarte hemel bewust niet aangevinkt?
                                        Ja bewust niet aangevinkt. Ze vinden het net super leuk dat het interieur zo licht oogt, zeker in combinatie met het open dak en de lichte interieurkleur. Ze hebben het overwogen, maar vonden het maar niks irl.

Comment

• Hier stond 'ie klaar bij Monserez.
                                          De optie gesatineerde alu vind ik ook schitterend, zeker omdat de spiegelvoetjes en de verticale zuilen in hoogglans zijn. Ideale combo op een lichtere kleur imo.

Comment

Working...
                                          X