Erg knap!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenEerste pics, ik ben echt weg van die kar
Dat nieuwe Black Panel Display is echt schitterend!
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenIs er eigenlijk veel verschil tussen dat black panel en de gewone tellers?
Iemand al kunnen vergelijken?
Het standaard panel lijkt dan plots zo "gewoon".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenNope, alleen voor de x35d en x35i...
wel zeer knap op deze manier
Comment
-
HET IS ZOVER !!! Wat vorig jaar reeds een vermoeden was ... vanaf PRODUKTIE SEPTEMBER 2011 voor F10 en F11 diverse wijzigingen in motorisatie ! nl. voornaamste dat de 525d zijn 6-cilinder zal kwijtspelen naar een 4 cilinder !!! (waar is de tijd van de 525tds ... 6-cilinders) : voor België 2 motoren : 218 pk (hoogste BIV, 5000 euro !) en toegeknepen versie van 211 pk (vervanging basis voor de nu gekende 204 pk 6-cilinder 3 liter motor) (2500 euro BIV) ...
ook zal er een 525Xd versie in F10 en F11 aangeboden worden ... (ook dus 4 cilinders ...)
Voor alle BMW 6-cilinder liefhebbers moet er dus uitgeweken worden naar minimum een 530 d (nog duurder in aankoop, nog duurder in BIV ...) ;µ
Tevens gaan alle prijzen licht omhoog voor produktiejaar 2012 dat start begin september 2011 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenHET IS ZOVER !!! Wat vorig jaar reeds een vermoeden was ... vanaf PRODUKTIE SEPTEMBER 2011 voor F10 en F11 diverse wijzigingen in motorisatie ! nl. voornaamste dat de 525d zijn 6-cilinder zal kwijtspelen naar een 4 cilinder !!! (waar is de tijd van de 525tds ... 6-cilinders) : voor België 2 motoren : 218 pk (hoogste BIV, 5000 euro !) en toegeknepen versie van 211 pk (vervanging basis voor de nu gekende 204 pk 6-cilinder 3 liter motor) (2500 euro BIV) ...
ook zal er een 525Xd versie in F10 en F11 aangeboden worden ... (ook dus 4 cilinders ...)
Voor alle BMW 6-cilinder liefhebbers moet er dus uitgeweken worden naar minimum een 530 d (nog duurder in aankoop, nog duurder in BIV ...) ;µ
Tevens gaan alle prijzen licht omhoog voor produktiejaar 2012 dat start begin september 2011 !
Audi zal in zijn vuistje lachen met hun A6 3.0l Quattro 204 pk...= "Bestekoop"Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Vraagje aan de andere 5-reeks (F10/F11) dieselaars: hoe gedraagt zich de olietemperatuur bij jullie, vooral tijdens een autostraderit met wat afremmen en optrekken?
Ik merk bij mij (530d) dat deze regelmatig op 105, 110 tot soms 115°c staat, waarbij je duidelijk hoort dat de koelschroef op volle toeren draait.
Dit is me beginnen opvallen na de wissel van winter- naar zomerbanden + uitlijning van de wagen vooraan+achteraan, en dat vooral bij tegenwind of bergop. Ik heb nogal een zware voet, maar die voet is even zwaar als voordien toen het mij nooit is opgevallen en de temperatuur netjes op 100°C bleef staan. Ook in de periode september-oktober-november (op dezelfde zomerbanden als nu) was dat volgens mij nooit het geval (tenzij ik met een aanhangwagen met huif op rondtoerde).
Ik heb hiervoor maandag een afspraak bij de garage en wil me alvast wapenen tegen het minimaliseren van het probleem.
Verder is door het uitlijnen (bij de bandencentrale) is het probleem van het naar rechts trekken iets verbeterd, maar staat mijn stuur wel scheef bij rechtdoor rijden :-) volledige uitlijning nakijken + stuur rechtzetten staat dus ook op het programma.
Alvast bedankt voor jullie input!Last edited by mr-e; 17/05/2011, 19:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenVraagje aan de andere 5-reeks (F10/F11) dieselaars: hoe gedraagt zich de olietemperatuur bij jullie, vooral tijdens een autostraderit met wat afremmen en optrekken?
Ik merk bij mij (530d) dat deze regelmatig op 105, 110 tot soms 115°c staat, waarbij je duidelijk hoort dat de koelschroef op volle toeren draait.
Dit is me beginnen opvallen na de wissel van winter- naar zomerbanden + uitlijning van de wagen vooraan+achteraan, en dat vooral bij tegenwind of bergop. Ik heb nogal een zware voet, maar die voet is even zwaar als voordien toen het mij nooit is opgevallen en de temperatuur netjes op 100°C bleef staan. Ook in de periode september-oktober-november (op dezelfde zomerbanden als nu) was dat volgens mij nooit het geval (tenzij ik met een aanhangwagen met huif op rondtoerde).
Ik heb hiervoor maandag een afspraak bij de garage en wil me alvast wapenen tegen het minimaliseren van het probleem.
Verder is door het uitlijnen (bij de bandencentrale) is het probleem van het naar rechts trekken iets verbeterd, maar staat mijn stuur wel scheef bij rechtdoor rijden :-) volledige uitlijning nakijken + stuur rechtzetten staat dus ook op het programma.
Alvast bedankt voor jullie input!
Bij mij staat die altijd op 100. Bij file naar het zuiden te rijden , stond die ook max op 100.
Ik denk dat 100 correct is, en meer mag het toch niet zijn, anders kookt uw water, en is er bijna geen koeling meer. My 2 cents....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenHeeft er iemand ergens een foto van een berline met M-pakket en de 18inch velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBinnen een paar weken wordt de 520d met M-pakket en de 18 inch velgen geleverd van een goede vriend ( zilver exterieur) indien je die eens wil zien in real-life als hij hem heeft : roep maar he
Thanks en laat mij maar iets weten.
Ik ga binnen kort eens een test ritje doen... interesse dat ik u ne keer kom halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDat interesseert mij nu wel eens ... enorm - Is het een berline?
Thanks en laat mij maar iets weten.
Ik ga binnen kort eens een test ritje doen... interesse dat ik u ne keer kom halen
Je hoort me wel als het zover is
En wanneer zou dat testritje gebeuren ?
Als het past voor mij wil ik wel eens meegaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenYep berline , deze maand zou hij hem zeker hebben .
Je hoort me wel als het zover is
En wanneer zou dat testritje gebeuren ?
Als het past voor mij wil ik wel eens meegaan
Enig idee welk ander pakket hij heeft genomen? Toevallig Exclusive line?
Tzal een zaterdag zijn dat ik een 520D Touring enkele uurtjes mag gaan gebruiken...
Lukt dat voor u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenok super, laat maar iets weten wanneer hij hem heeft.
Enig idee welk ander pakket hij heeft genomen? Toevallig Exclusive line?
Tzal een zaterdag zijn dat ik een 520D Touring enkele uurtjes mag gaan gebruiken...
Lukt dat voor u?
Zaterdag lukt perfekt voor mij , ik pas mij aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk vermoed van wel ja , maar ben niet zeker ... heeft redelijk veel opties genomen ( zijn woorden )
Zaterdag lukt perfekt voor mij , ik pas mij aan
Kga eens kijken voor nu zaterdag namiddag, lukt dat?
Comment
Comment