Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Ps : binnen 2 weken heeft mijn vriend zijn 520dA met M-pakket en Exclusief line dus ( ofzo iets ) we gaan hem dan eens komen tonen
Tot zaterdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGe gaat verkocht zijn zaterdag
Ps : binnen 2 weken heeft mijn vriend zijn 520dA met M-pakket en Exclusief line dus ( ofzo iets ) we gaan hem dan eens komen tonen
Tot zaterdag
Het ritje heeft misschien 10 minuten geduurd en die blijft nog nazinderen...
Zoals je weet ben ik audi freak en ging ik gaan voor A5 sportback of de nieuwe A6 Sedan.
Maandag avond mijn collega gaan afzetten bij de Audi dealer en eens gaan kijken naar die A6 en...en... en... tja, die poep geraakt er bij mij totaal niet in. Snuit is "ok" en van binnen is het wat veranderd maar ik heb dit al eens gezien (huidige A6 avant FL).
Met plezier kom ik je halen zaterdag en als je uwen copain ook kunt warm maken om zijn 5 eens te komen tonen, zou ik dit sterk apprecieren!
Is dezelfde config die ik zou nemen, juist zou ik hem nemen in Carbon zwart .
cya zaterdag!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGe gaat verkocht zijn zaterdag
Tot zaterdag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEwel, om eerlijk te zijn... we zijn woensdag nacht opgehaald door de limo van een super discotheek in Hasselt en dat was een nieuwe bmw 5 (ik denk 520d)... donkerblauw met de typische 19duims erop.
Het ritje heeft misschien 10 minuten geduurd en die blijft nog nazinderen...
Zoals je weet ben ik audi freak en ging ik gaan voor A5 sportback of de nieuwe A6 Sedan.
Maandag avond mijn collega gaan afzetten bij de Audi dealer en eens gaan kijken naar die A6 en...en... en... tja, die poep geraakt er bij mij totaal niet in. Snuit is "ok" en van binnen is het wat veranderd maar ik heb dit al eens gezien (huidige A6 avant FL).
Met plezier kom ik je halen zaterdag en als je uwen copain ook kunt warm maken om zijn 5 eens te komen tonen, zou ik dit sterk apprecieren!
Is dezelfde config die ik zou nemen, juist zou ik hem nemen in Carbon zwart .
cya zaterdag!!
nl : de nieuwe Audi A6 Avant maar heb nog alle tijd om die in de toekomst eens uitgebreid te testen .
Waarom opnieuw zwart , en niet eens iets anders kwa exterieur ?
Minne copain weet er al van en we gaan zijn auto met veel plezier komen tonen als het zover is
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEnig idee bij welke dealer hij hem besteld heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZelf twijfel ik zeer sterk om in de toekomst eens bij Audi te shoppen ,
nl : de nieuwe Audi A6 Avant maar heb nog alle tijd om die in de toekomst eens uitgebreid te testen .
Waarom opnieuw zwart , en niet eens iets anders kwa exterieur ?
Minne copain weet er al van en we gaan zijn auto met veel plezier komen tonen als het zover is
Monserez Kortrijk
thx!!
Tja, ben nog altijd audi fan maar die nieuwe A6 .... ik ben er niet aan.
A5 sportback ok... maar in september komt er een facelift uit .
Qua kleur had ik eerste spacegrau, dan sophistograu, dan effe dat M-blauw maar ik heb onlangs wat foto's gezien op F10blog van dat carbon zwart en is toch wel super hoor. Check foto hierboven.
Dankt uw copain alvast en ik zal er ééntje klaar zetten wanneer je bij ons komt
Ben ook bezig met te onderhandelen met monserez
Wat was de leveringstermijn, enig idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenthx!!
Tja, ben nog altijd audi fan maar die nieuwe A6 .... ik ben er niet aan.
A5 sportback ok... maar in september komt er een facelift uit .
Qua kleur had ik eerste spacegrau, dan sophistograu, dan effe dat M-blauw maar ik heb onlangs wat foto's gezien op F10blog van dat carbon zwart en is toch wel super hoor. Check foto hierboven.
Dankt uw copain alvast en ik zal er ééntje klaar zetten wanneer je bij ons komt
Ben ook bezig met te onderhandelen met monserez
Wat was de leveringstermijn, enig idee?
En iets verder daar in de straat ( linkerkant ) vriend van mij met een blauwe 525d .
Leveringstermijn was een maand of 2 denk ik ( niet veel langer alleszins )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIn dat Sophistograu staat er altijd eentje in de Bozestraat aan die nieuwe huizen , nog niet gezien?
En iets verder daar in de straat ( linkerkant ) vriend van mij met een blauwe 525d .
Leveringstermijn was een maand of 2 denk ik ( niet veel langer alleszins )
nog een inbox'ke gestuurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDeze verkies ik toch zeker boven de audi of de merc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMiljaarde miljaarde .... (carbon zwart)OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Ondertussen heeft 'm ook die prachtige 20" velgen styling 356...
Als mijn 530d te hoog op z'n poten zal staan, dan komt er ook deze AC Schnitzer verlaging onder.
Last edited by BMWMB; 09/06/2011, 00:33.OO 00 OO
Comment
-
Als je geen adaptive drive hebt, dan kan je een KW V3 vering laten steken zodat je de wagen in hoogte kan regelen. Dit zorgt voor knappe resultaten...
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVeel Johnnybakken op deze pagina imo, een BMW met te sportieve/grote velgen en verlaging verliest heel veel van z'n stijl vind ik.
Comment
Comment