Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenEr onder leggen kan. Je moet enkel een velgen hebben die er mooi onder past, geen te klassieke velg dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
De mooiste velgen voor onder de 5!
ZONDAG 26 juni om 14u - BMW Meeting E91 - E90 - E92 - E93
HAVEN GENT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenDe mooiste velgen voor onder de 5!
HAVEN GENT
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=52667&page=3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand een idee of je ook andere BMW velgen kunt zetten op een 5 F10 met M-pakket?
Ik zou de M 18inches gebruiken als winterband, en "een 19inch" (de welke weet ik niet, tips zijn welkom) als zomerband
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVoor de mensen die onlangs een 5-serie hebben gekocht, welke kortingen hebben jullie gekregen?
Inboxke mag ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenInderdaad... de vraag is natuurlijk de welke
Ik denk dat de 19' van het M-sprtpakket het beste gaat staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Cies Bekijk BerichtenDe mooiste velgen voor onder de 5!
HAVEN GENT
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=52667&page=3
morgen ga ik mijne F11 afhalen met de deze eronder in 20"
foto's komen tegen de avond wel eraan...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenHeb ook de 18" erop liggen, maar vanachter ligt daar ne 275 breed op he. Ga daar maar eens ne winterband voor zoeken, ze verklaren je zot. Voor de winter is het simpel voor mij, daar komen gewoon standaard 17" 225 op. Het rijdt trouwens voor gene meter zo ne 275 winterband!!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b1098s Bekijk BerichtenHeb ook de 18" erop liggen, maar vanachter ligt daar ne 275 breed op he. Ga daar maar eens ne winterband voor zoeken, ze verklaren je zot. Voor de winter is het simpel voor mij, daar komen gewoon standaard 17" 225 op. Het rijdt trouwens voor gene meter zo ne 275 winterband!!
Ben je daar tevreden van?
Persoonlijk vind ik ze wat te klein en soms ok... tis te zien van waar je de auto bekijkt.
Id, 275 band voor in de winter is no go
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenStyling 332 maar ik weet niet of deze mooi gaat staan onder een M-sportpakket
Zou je bv ook de M5 velgen van het vorig model eronder krijgen?
bv:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenStyling 332 maar ik weet niet of deze mooi gaat staan onder een M-sportpakket
De 19'ers van het M-sportpakket zijn zeer knap en origineel. Dit is het huidige design van de M-velgen op eender welk model. Ze zijn niet hetzelfde, maar ze gelijken sterk op mekaar.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDus in principe kun je de "niet M" velgen ook eronder leggen?
Zou je bv ook de M5 velgen van het vorig model eronder krijgen?
bv:
OO 00 OO
Comment
-
Volgens mijn verkoper zou er een 550d komen... Dit zal een 3.0 diesel worden met 3 turbo's. Vermogen zou bijna 400pk zijn en het koppel ruim 700Nm. Dat ding gaat blazen...OO 00 OO
Comment
Comment