Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVolgens mijn verkoper zou er een 550d komen... Dit zal een 3.0 diesel worden met 3 turbo's. Vermogen zou bijna 400pk zijn en het koppel ruim 700Nm. Dat ding gaat blazen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenVolgens mijn verkoper zou er een 550d komen... Dit zal een 3.0 diesel worden met 3 turbo's. Vermogen zou bijna 400pk zijn en het koppel ruim 700Nm. Dat ding gaat blazen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Zou je bv ook de M5 velgen van het vorig model eronder krijgen?
bv:
Is er 1 model van BMW waar die NIET op liggen?
Niet doen R
Comment
-
-
Om nog maar te zwijgen van de replica's hiervan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
Is er 1 model van BMW waar die NIET op liggen?
Niet doen R
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten3 turbo's? Dat is dan een unicum (voor een Duits merk)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Mercedes heeft ooit een Tri-Turbo model gemaakt, weliswaar in concept. Ik dacht in een SLK maar ben het niet zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDeze, (ik dacht dat die daadwerkelijk geproduceerd was.)
Van de SL hebben ze dat ook gedaan geloof ik, maar met een V8 diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenVoor die motor zou 535sd nog een passende naam zijn vind ik.
Juist, 540d.
Bij de 7 zal het dan 730d - 740d en 750d worden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat volgt er in de rij? 520d - 525d - 530d - 535d - ?
Juist, 540d.
Bij de 7 zal het dan 730d - 740d en 750d worden.
Comment
-
Nog beter zou zijn als ze deze topdieselmotor in het kostuum van de M5 zouden steken en 'm dus M5d noemen.
Wel zou ik een aantal detailverschillen laten met de benzine, zodat enkel de echte kenner het verschil zou zien.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNog beter zou zijn als ze deze topdieselmotor in het kostuum van de M5 zouden steken en 'm dus M5d noemen.
Wel zou ik een aantal detailverschillen laten met de benzine, zodat enkel de echte kenner het verschil zou zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat volgt er in de rij? 520d - 525d - 530d - 535d - ?
Juist, 540d.
Bij de 7 zal het dan 730d - 740d en 750d worden.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNog beter zou zijn als ze deze topdieselmotor in het kostuum van de M5 zouden steken en 'm dus M5d noemen.
Wel zou ik een aantal detailverschillen laten met de benzine, zodat enkel de echte kenner het verschil zou zien.
Comment
Comment