Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Nog beter zou zijn als ze deze topdieselmotor in het kostuum van de M5 zouden steken en 'm dus M5d noemen.
    Wel zou ik een aantal detailverschillen laten met de benzine, zodat enkel de echte kenner het verschil zou zien.
    Een diesel verdient in mijn ogen geen M-badge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Een diesel verdient in mijn ogen geen M-badge.
      Omdat BMW sinds 1999 niet meer in de LMP1-klasse van Le Mans heeft durven meedoen

Comment

• deze zijn ook mega knap:

Comment

• Zijn idd knappe velgen, mooiste velg voor de F10/11 op styling 312 na

Comment

• Klopt, maar ik denk dat je de 312 toch "regelmatig" gaat zien op de F10/11 's.
            Deze zal iets exclusiever zijn denk ik...

Comment

• Ik heb styling 312 enkel nog maar gezien op een showroom-model bij Romein. Styling 311 ben ik al eens tegengekomen op een Non-Mpack imperialblauwe F11, echt knap.
              Exclusief gaan ze zowiezo zijn aangezien je toch al gauw €4500 betaald voor een setje met banden.
              Last edited by C'Mon; 18/06/2011, 09:44.

Comment

• Id, "exclusief" zullen ze toch voor een tijdje blijven.

Ik heb op de audi ook de 7 dubbele spaken liggen in 20inch en waren ook vrij dure "voetjes" en na enkele jaren zie je praktisch elke audi hiermee rijden.

Of het nu originele zijn of replica's laten we in het midden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  Als styling 281 jou iets zegt kan je ze ook in 19' krijgen ipv 20'. Persoonlijk vind ik dat niet zo'n mooie.
                  Edit: deze dus
                  Heb deze in 18 inch als wintervelg... geen idee hoe dat gaat staan , gezien ik bij bestelling (en nog altijd niet) nooit een 5 met die velg heb zien rijden, laat staan een M-pack Touring...
                  2014 BMW (F31) 335 d
                  2011 Mini One D
                  2007 Kawasaki ZX6R
                  1997 Honda VFR

1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                  1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

Comment

• Hier heb je een overzichtje:

Comment

• Ik vind de standaardvelgen één van de mooiste die je eronder kan steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        Ik vind de standaardvelgen één van de mooiste die je eronder kan steken.
                        groen bolletje!

Comment

• Ik vind 18' de minimum voor zo'n grote auto. Al begrijp ik ook heel goed dat veel mensen hun geld daar niet willen aan hangen. Ik denk dat als mijn pa volgend jaar er één kan bestellen dat het ook met standaard 17' zal zijn spijtig genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            deze zijn ook mega knap:

Zeer knappe touring in het zilver exterieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFish Bekijk Berichten
                              4-cilinder...
                              Eerst je huiswerk doen en dan commentaar geven.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                @ Redbull2580: Wij zijn ons momenteel ook aan het orienteren voor de nieuwe 5.

Onze config is in hoofdlijnen:

BMW F10 528iA
                                Carbon schwarz
                                Leder Dakota Oyster/ Schwarz *(lichte bekleding)
                                Interieurlijsten Fineline Anthrazit
                                M-sport Pack (18 of 19 duims - nog geen keuze)
                                High Executive uitvoering
                                Comfortzetels
                                Schuif-/ kanteldak
                                Verlichtings pack
                                Automatisch dimmende spiegels/ automatisch inklapbaar
                                Automaat met schakelflippers
                                Zonnerollo's achter
                                Electrische zonnerollo achter
                                528i, atmo 6-in-lijn

Comment

528i, atmo 6-in-lijn
                                  Niet lang meer...

Comment

528i, atmo 6-in-lijn
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                    Niet lang meer...
                                    Die motor is zalig idd. Iemand enig idee hoe lang die nog in productie blijft? Onze E is namelijk nog niet verkocht geraakt...

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Die motor is zalig idd. Iemand enig idee hoe lang die nog in productie blijft? Onze E is namelijk nog niet verkocht geraakt...

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ljqefnjb1d4b
                                      Vanaf productie september is het de N20 die in de 528i komt.
                                      De 530i met N53 blijft wel bestaan als je per se 6cil zou willen
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Wordt het dan wederom 520i, 525i of 530i of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          inderdaad, zelf de 525d kun je nog als 6cil bestellen tot eind juni 2011.
                                          Vanaf dan is het onvoorwaardelijk de 4cil die je krijgt...

Comment

Working...
                                          X