Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
    Sportvering zeker? Hangt echt perfect, prachtige auto...
    Denk het ja , zit dit niet in het exclusief pakket
    of is dit inbegrepen bij het M-pakket ?

Zeer prachtig yep

Jammer dat het "maar" een 520d is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
      Denk het ja , zit dit niet in het exclusief pakket
      of is dit inbegrepen bij het M-pakket ?

Zeer prachtig yep

Jammer dat het "maar" een 520d is
      In het M pakket zit dat ja, vanaf dat je exclusief lijn plus neemt krijg je ook die adaptieve ophanging. (die dus 1,5 cm hoger ligt)

Comment

• Liever een 520d met redelijk wat opties dan een 530d zonder extra opties. Van die vermeden meerprijs en wat je uitspaart aan tax, BIV en verzekering kan je toch wel heel wat opties krijgen me dunkt. De belangrijkste optie in dit geval is zelfs nog gratis, als je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

• [QUOTE=toere;4638229]Nieuwe 520dA van een vriend van mij ( vandaag afgehaald )

Ik vind hem knap zo in het zilver exterieur

Voornaamste opties :

M-pakket
          Exclusief line
          19" velgen
          schuifdak

Zeer knappe uitvoering zo

Net iets te vroeg voor het perfecte kenteken: 1 - BMW - 520

Mooie E61 trouwens er naast.....
          Last edited by Baarsje; 23/06/2011, 21:23.
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

In het M pakket zit dat ja, vanaf dat je exclusief lijn plus neemt krijg je ook die adaptieve ophanging. (die dus 1,5 cm hoger ligt)
            Weeral bijgeleerd , thx

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Liever een 520d met redelijk wat opties dan een 530d zonder extra opties. Van die vermeden meerprijs en wat je uitspaart aan tax, BIV en verzekering kan je toch wel heel wat opties krijgen me dunkt. De belangrijkste optie in dit geval is zelfs nog gratis, als je begrijpt wat ik bedoel.
            Hier ook hoor :

nieuw : 520d met opties > 530d zonder opties
            Maar in mijn geval :
            Liever een occasie 530d dan ...

Comment

• [quote=Baarsje;4638391]
              Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Ivm nummerplaat : daar zal hi wel niet bij stilgestaan hebben , lees : niet geinteresseerd

Zeg maar vuile E61

Comment

Sportvering zeker? Hangt echt perfect, prachtige auto...
                Idd, M-sportophanging is perfect qua hoogte.
                Last edited by BMWMB; 23/06/2011, 22:13.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Hier ook hoor :

nieuw : 520d met opties > 530d zonder opties
                  Maar in mijn geval :
                  Liever een occasie 530d dan ...
                  Mja, iedereen doet precies of je een pauper bent als je "slechts" een 520d koopt. Het is nu niet direct een straf om met zo'n auto te rijden. Zeker als je weet dat de 524td 25 jaar geleden DE 5-serie was en die slechts de helft van het vermogen van een 520d heeft.

Comment

• Dat juist, maar... die 524td blijft nog steeds een van de best klinkende zescilinder diesels ooit. Ook was het in zijn tijd de snelste diesel. Dat kan allebei niet van de 520d gezegd worden.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Mja, iedereen doet precies of je een pauper bent als je "slechts" een 520d koopt. Het is nu niet direct een straf om met zo'n auto te rijden. Zeker als je weet dat de 524td 25 jaar geleden DE 5-serie was en die slechts de helft van het vermogen van een 520d heeft.
                      Ik vind het in ieder geval geen straf om met mijn 520D te rijden, ik heb meer dan genoeg vermogen trouwens

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Dat juist, maar... die 524td blijft nog steeds een van de best klinkende zescilinder diesels ooit. Ook was het in zijn tijd de snelste diesel. Dat kan allebei niet van de 520d gezegd worden.
                      Tja, en waarom zou je nu met de snelste diesel moeten rijden? Heeft volgen smij absoluut geen zin.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

Mja, iedereen doet precies of je een pauper bent als je "slechts" een 520d koopt. Het is nu niet direct een straf om met zo'n auto te rijden. .
                        Tuurlijk is dit geen straf , integendeel ... velen dromen van een nieuwe 520d , maar om van een 535d terug naar een 520d te gaan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          Gevonden op een andere forum:

Wijzigingen vanaf productie September 2011 :
                          Auto Start Stop functie voor alle modellen, zowel handbak als automatische versnellingsbak.
                          Driving Experience Switch incl. ECO PRO voor alle modellen.
                          N20 motor voor de 528i (245pk - 350Nm).
                          Huidige 525d (N57 zescilinder) wordt vervangen door de N47TU TOP viercilinder (160kW/218pk - 450Nm).
                          N57 motor wordt vervangen door de N57TU (530d xDrive al vanaf maart 2011) en N57TU TOP (230kW/313pk - 630 Nm).
                          528i xDrive, 525d xDrive en 535d xDrive (voor F11 ook 535i xDrive).
                          BMW 520d Efficient Dynamics Edition (handbak) met een emissie van 119g/km
                          BMW 550i Touring

Iemand een idee wat "Driving Experience Switch incl. ECO PRO voor alle modellen." is?
                          Iemand een idee wat er met de 6L 523i staat te gebeuren?
                          Wordt dit ook een 2.0 4lijn?
                          Zou voor mij wel een interessant alternatief zijn voor een 520d.

Comment

Nieuwe 520dA van een vriend van mij ( vandaag afgehaald )

Voornaamste opties :

M-pakket
                            Exclusief line
                            19" velgen
                            schuifdak

@Redbull : toevallig niet thuis morgen om hem te komen tonen ?
                            Morgen ben ik thuis, wanneer zou je komen?

Comment

Liever een 520d met redelijk wat opties dan een 530d zonder extra opties. Van die vermeden meerprijs en wat je uitspaart aan tax, BIV en verzekering kan je toch wel heel wat opties krijgen me dunkt. De belangrijkste optie in dit geval is zelfs nog gratis, als je begrijpt wat ik bedoel.
                              same idea here!!

Comment

• [QUOTE=Baarsje;4638391]
                                Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Nieuwe 520dA van een vriend van mij ( vandaag afgehaald )

Voornaamste opties :

M-pakket
                                Exclusief line
                                19" velgen
                                schuifdak

Machtigen bak man... en id mooi kleur, doch bij mij zal het een carbon zwartje worden

Comment

nie overdrijven he Die 524td had 115pk, toch wat meer dan de helft van 184 of 163 lijkt me, woog ook stuk lichter, en idd in die tijd snelste diesel ter werled, alhoewel een optrektijd van 0-100 in 12,9s nu een eeuwigheid genoemd wordt, en een topsnelheid van 180km/h traag ... Ik heb in zo'n 524td op een afgereden graanveld m'n eerste officieuze rijlessen gehad ...

Comment

• 523i gaat er volledig uit vanaf productie september 2011 ! - 520i en dan onmiddellijk sprong naar 528i ! (4-cilinder)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                                      523i gaat er volledig uit vanaf productie september 2011 ! - 520i en dan onmiddellijk sprong naar 528i ! (4-cilinder)
                                      Enig idee wanneer productie september effectief kan besteld worden?
                                      BMW dealer kan me zelfs nog niet vertellen welke de wijzigingen dan wel zijn.
                                      Ik wacht op de 530d upgrade.. .

Comment

Tuurlijk is dit geen straf , integendeel ... velen dromen van een nieuwe 520d , maar om van een 535d terug naar een 520d te gaan ?
                                        Het zou wel een stuk van de oplossing kunnen zijn van het Coyote/Wikango/boete probleem
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          Morgen ben ik thuis, wanneer zou je komen?
                                          Vandaag paste het voor zowel mijne maat en ik ( op deze manier zijn we ne keer weg en kunnen we nog eens naar 't banske gaan in Gullegem )
                                          Voor morgen weet ik het nog niet , dan zou het moeten in de namiddag zijn want 's avonds moeten we weg

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Het zou wel een stuk van de oplossing kunnen zijn van het Coyote/Wikango/boete probleem
                                          Met een 520d kun je geen boete's rijden ?

Comment

Working...
                                          X