Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZeker wel, maar het lijkt me iets makkelijker om ze te vermijden
( als ik hem niet vergeet mee te doen natuurlijk )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMoet wel toegeven dat sedert ik mijn Wikango heb het "gemakkelijker" gaat om 50 km/uur te rijden in stad : vroeger vond ik dit altijd ambetant om constant op mijn teller te kijken , maar de Wikango heb ik geplaatst waar de GPS zit en daar zie ik beter hoe rap ik rij
( als ik hem niet vergeet mee te doen natuurlijk )'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenRaar dat dit niet standaard is op deze wagens, bij Audi en VW is dat al enkele jaren dat de snelheid vrij duidelijk digitaal wordt weergegeven op de boordcomputer tussen je tellers. Dat is inderdaad een handig hulpmiddel
Misschien is dit op de jongere/nieuwste BMW modellen wel zo?
Mijne is van 2005.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenMisschien is dit op de jongere/nieuwste BMW modellen wel zo?
Comment
-
Voor diegene die een "upgrade 530d" wensen te bestellen = update motor naar nieuwste type = N57TU uitvoering (= 258 pk !) (momenteel reeds in gebruik in 530d X drive uitvoeringen ...) : aan verkoper status vragen van bestelde wagen = moet vermelding hebben van bestelcode : modelcode XA51 (prijslijst 06/11 = tariefprijs van 52.000 euro (voor de 245 pk uitvoering) dat met 500 euro verhoogd zal worden naar 52.500 euro in de aangepaste prijslijst van 09/11 = upgrade motorvermogen ...) !
indien code anders is dan de XA51, zal je 530d nog geleverd worden met "oude" motor van 245pk. ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenVandaag paste het voor zowel mijne maat en ik ( op deze manier zijn we ne keer weg en kunnen we nog eens naar 't banske gaan in Gullegem )
Voor morgen weet ik het nog niet , dan zou het moeten in de namiddag zijn want 's avonds moeten we weg
Met een 520d kun je geen boete's rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenVoor diegene die een "upgrade 530d" wensen te bestellen = update motor naar nieuwste type = N57TU uitvoering (= 258 pk !) (momenteel reeds in gebruik in 530d X drive uitvoeringen ...) : aan verkoper status vragen van bestelde wagen = moet vermelding hebben van bestelcode : modelcode XA51 (prijslijst 06/11 = tariefprijs van 52.000 euro (voor de 245 pk uitvoering) dat met 500 euro verhoogd zal worden naar 52.500 euro in de aangepaste prijslijst van 09/11 = upgrade motorvermogen ...) !
indien code anders is dan de XA51, zal je 530d nog geleverd worden met "oude" motor van 245pk. ...
En welke code heeft de 535d dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten15h bij ons?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTuurlijk is dit geen straf , integendeel ... velen dromen van een nieuwe 520d , maar om van een 535d terug naar een 520d te gaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendeze zijn ook mega knap:
Comment
-
Ik heb ongeveer dezelfde velgen onder mijn 335i gehad. Ze ogen zeer groot en hebben het voordeel dat ze gemakkelijk deftig te poetsen zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenProductie september 2011 : 535d berline (XA71) : 52.500 euro ; 535d x Drive berline (XA91) : 61.950 euro
Meer opties of alleen AWD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk BerichtenMoet zijn : 530d : 52.500 euro ; 535d : 59.300 euro en 535d x drive (berline) : 61.950
Comment
Comment