Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Met een 520d kun je geen boete's rijden ?
    Zeker wel, maar het lijkt me iets makkelijker om ze te vermijden
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
      Zeker wel, maar het lijkt me iets makkelijker om ze te vermijden
      Moet wel toegeven dat sedert ik mijn Wikango heb het "gemakkelijker" gaat om 50 km/uur te rijden in stad : vroeger vond ik dit altijd ambetant om constant op mijn teller te kijken , maar de Wikango heb ik geplaatst waar de GPS zit en daar zie ik beter hoe rap ik rij

( als ik hem niet vergeet mee te doen natuurlijk )

Comment

Moet wel toegeven dat sedert ik mijn Wikango heb het "gemakkelijker" gaat om 50 km/uur te rijden in stad : vroeger vond ik dit altijd ambetant om constant op mijn teller te kijken , maar de Wikango heb ik geplaatst waar de GPS zit en daar zie ik beter hoe rap ik rij

( als ik hem niet vergeet mee te doen natuurlijk )
        Raar dat dit niet standaard is op deze wagens, bij Audi en VW is dat al enkele jaren dat de snelheid vrij duidelijk digitaal wordt weergegeven op de boordcomputer tussen je tellers. Dat is inderdaad een handig hulpmiddel, zolang het maar niet op zijn Citroens is waar de mensen die naast je rijden ook je snelheid kunnen aflezen
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
          Raar dat dit niet standaard is op deze wagens, bij Audi en VW is dat al enkele jaren dat de snelheid vrij duidelijk digitaal wordt weergegeven op de boordcomputer tussen je tellers. Dat is inderdaad een handig hulpmiddel

Misschien is dit op de jongere/nieuwste BMW modellen wel zo?

Mijne is van 2005.

Comment

Misschien is dit op de jongere/nieuwste BMW modellen wel zo?
            Enkel als je de Head Up Display neemt.

Comment

• Voor diegene die een "upgrade 530d" wensen te bestellen = update motor naar nieuwste type = N57TU uitvoering (= 258 pk !) (momenteel reeds in gebruik in 530d X drive uitvoeringen ...) : aan verkoper status vragen van bestelde wagen = moet vermelding hebben van bestelcode : modelcode XA51 (prijslijst 06/11 = tariefprijs van 52.000 euro (voor de 245 pk uitvoering) dat met 500 euro verhoogd zal worden naar 52.500 euro in de aangepaste prijslijst van 09/11 = upgrade motorvermogen ...) !
              indien code anders is dan de XA51, zal je 530d nog geleverd worden met "oude" motor van 245pk. ...

Comment

Vandaag paste het voor zowel mijne maat en ik ( op deze manier zijn we ne keer weg en kunnen we nog eens naar 't banske gaan in Gullegem )
                Voor morgen weet ik het nog niet , dan zou het moeten in de namiddag zijn want 's avonds moeten we weg

Met een 520d kun je geen boete's rijden ?
                15h bij ons?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                  Voor diegene die een "upgrade 530d" wensen te bestellen = update motor naar nieuwste type = N57TU uitvoering (= 258 pk !) (momenteel reeds in gebruik in 530d X drive uitvoeringen ...) : aan verkoper status vragen van bestelde wagen = moet vermelding hebben van bestelcode : modelcode XA51 (prijslijst 06/11 = tariefprijs van 52.000 euro (voor de 245 pk uitvoering) dat met 500 euro verhoogd zal worden naar 52.500 euro in de aangepaste prijslijst van 09/11 = upgrade motorvermogen ...) !
                  indien code anders is dan de XA51, zal je 530d nog geleverd worden met "oude" motor van 245pk. ...

En welke code heeft de 535d dan?

Comment

• Productie september 2011 : 535d berline (XA71) : 52.500 euro ; 535d x Drive berline (XA91) : 61.950 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      15h bij ons?
                      Mijne maat is nu wel pinten gaan drinken ( de gelukzak ) maar vanaf ik hem morgenvroeg kan bereiken stuur ik een SMS of het past of niet

Comment

Tuurlijk is dit geen straf , integendeel ... velen dromen van een nieuwe 520d , maar om van een 535d terug naar een 520d te gaan ?
                        Daar kan ik dan ook weer inkomen. Je bent gewoon 3 jaar geleden dom geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          deze zijn ook mega knap:

Kan er mij iemand zeggen welke velgen dit zijn?

Comment

• Styling 311

Comment

• Nice weels:

Comment

• Ik heb ongeveer dezelfde velgen onder mijn 335i gehad. Ze ogen zeer groot en hebben het voordeel dat ze gemakkelijk deftig te poetsen zijn.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mijn vader heeft van gisteren zijn 520d. Havana/Oyster bl
                                  Madam MPower heeft van vorige week Cooper D.

Comment

• Misschien domme vraag maar... happy?

Comment

Productie september 2011 : 535d berline (XA71) : 52.500 euro ; 535d x Drive berline (XA91) : 61.950 euro
                                      Is dat een grapje? Bijna 10K meer voor xDrive ??
                                      Meer opties of alleen AWD?

Comment

• Moet zijn : 530d : 52.500 euro ; 535d : 59.300 euro en 535d x drive (berline) : 61.950

Comment

Moet zijn : 530d : 52.500 euro ; 535d : 59.300 euro en 535d x drive (berline) : 61.950
                                          Ok verklaart veel

Comment

Working...
                                          X