Wanneer komt trouwens de 5 hybride?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenWanneer komt trouwens de 5 hybride?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwordt voorgesteld in Geneva en dan zal het een paar maand duren voor deze verkocht zal worden.
Dat is dan blijkbaar toch een moeilijke bevalling.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenwas vooral bedoeld op de velgen... die verlaging en al zijn niet maar die velgjes vind ik wel top ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenLijken mij exact dezelfde velgen als in de vorige pagina besproken en met foto's gedocumenteerd, Styling 311 toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenWeet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Ik zit met een vraagje over de middentunnel.
Bij manuele bak heb je een groot deel zwarte plastiek en zo een deuk in de asbak of wat dat ook is, zo zie ik toch op elke foto.
Bij de automaat is dat deel wel in houtinleg of alu wat je ook kiest en is de asbak mooi in lijn zonder deuk.
Is dat bij de manuele ook zo te krijgen? Volledig met inleg, en zo ja, hoe dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenIk zit met een vraagje over de middentunnel.
Bij manuele bak heb je een groot deel zwarte plastiek en zo een deuk in de asbak of wat dat ook is, zo zie ik toch op elke foto.
Bij de automaat is dat deel wel in houtinleg of alu wat je ook kiest en is de asbak mooi in lijn zonder deuk.
Is dat bij de manuele ook zo te krijgen? Volledig met inleg, en zo ja, hoe dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenWeet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenis als ik me niet vergis optiecode 223 ... maakt niet uit in FR, D, NL, UK, ...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKost £ 985 (VDC = staat laatste bij technology)
Comment
-
Adap
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk zie die er dus nergens tussen staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenWeet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk zie die er dus nergens tussen staan?
ben je er nu mee aan't lachen of niet?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment