Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer komt trouwens de 5 hybride?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
      Wanneer komt trouwens de 5 hybride?
      wordt voorgesteld in Geneva en dan zal het een paar maand duren voor deze verkocht zal worden.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        wordt voorgesteld in Geneva en dan zal het een paar maand duren voor deze verkocht zal worden.
        Geneve, dat is toch ergens in maart?
        Dat is dan blijkbaar toch een moeilijke bevalling.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Wansmakelijk.

Comment

• Ik heb er al mooiere gezien. De verlaging, de witte kleur, en de velgen doen hem geen goed imho.

Comment

• Trekt inderdaad op niks
                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• was vooral bedoeld op de velgen... die verlaging en al zijn niet maar die velgjes vind ik wel top ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    was vooral bedoeld op de velgen... die verlaging en al zijn niet maar die velgjes vind ik wel top ...
                    Lijken mij exact dezelfde velgen als in de vorige pagina besproken en met foto's gedocumenteerd, Styling 311 toch?

Comment

• zijn er al andere waarden bekend voor 525d produktiemodel september 2011 naast vermogen en koppel?

wat met prestaties/verbruik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Lijken mij exact dezelfde velgen als in de vorige pagina besproken en met foto's gedocumenteerd, Styling 311 toch?
                        yep

Comment

• Weet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?

Comment

• Heeft er iemand al eens gereden met een F10/F11 520d met 17inch velgen, en met 19inch velgen ? En zo ja , veel verschil ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                              Weet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?
                              is als ik me niet vergis optiecode 223 ... maakt niet uit in FR, D, NL, UK, ...
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik zit met een vraagje over de middentunnel.
                                Bij manuele bak heb je een groot deel zwarte plastiek en zo een deuk in de asbak of wat dat ook is, zo zie ik toch op elke foto.
                                Bij de automaat is dat deel wel in houtinleg of alu wat je ook kiest en is de asbak mooi in lijn zonder deuk.

Is dat bij de manuele ook zo te krijgen? Volledig met inleg, en zo ja, hoe dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                  Ik zit met een vraagje over de middentunnel.
                                  Bij manuele bak heb je een groot deel zwarte plastiek en zo een deuk in de asbak of wat dat ook is, zo zie ik toch op elke foto.
                                  Bij de automaat is dat deel wel in houtinleg of alu wat je ook kiest en is de asbak mooi in lijn zonder deuk.

Is dat bij de manuele ook zo te krijgen? Volledig met inleg, en zo ja, hoe dan?
                                  nope, niet mogelijk, volgens mij. Ik had dat ook opgemerkt voor mijn aankoop, maar met manueel bak, en zwarte inleg, valt dit niet echt op. Maar ik moet toegeven dat ik de afwerking vd automatische bak mooier vind...

Comment

Weet iemand of je in UK ook adaptive drive kan bestellen, via carconfigurator is dit blijkbaar niet mogelijk?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    is als ik me niet vergis optiecode 223 ... maakt niet uit in FR, D, NL, UK, ...
                                    Kost £ 985 (VDC = staat laatste bij technology)
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Kost £ 985 (VDC = staat laatste bij technology)
                                      Ik zie die er dus nergens tussen staan?

Comment

• Adap

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                        Adaptive drive staat toch de eerste ?? - £ 2,265

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten

ben je er nu mee aan't lachen of niet?
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X