Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
    nope, niet mogelijk, volgens mij. Ik had dat ook opgemerkt voor mijn aankoop, maar met manueel bak, en zwarte inleg, valt dit niet echt op. Maar ik moet toegeven dat ik de afwerking vd automatische bak mooier vind...
    Dat is wel jammer, waar halen ze nu zo een idee om dat zo slecht af te werken.
    Moet wel zeggen dat ik twijfel tussen manueel en automaat, maar ik rij graag actief en schakelen heb ik nooit tegenop gezien, en om het te nemen voor de binnenafwerking is nu ook niet echt een reden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
      Ik zie die er dus nergens tussen staan?
      Salokin toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        ben je er nu mee aan't lachen of niet?
        Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Salokin toch...
        Wake up mode on.

O jee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Dat is wel jammer, waar halen ze nu zo een idee om dat zo slecht af te werken.
          Moet wel zeggen dat ik twijfel tussen manueel en automaat, maar ik rij graag actief en schakelen heb ik nooit tegenop gezien, en om het te nemen voor de binnenafwerking is nu ook niet echt een reden.
          Dat was voor mij ook geen reden om een automatische bak te kopen. Ik schakel nu manueel, en vind dat het super schakelt. En veel koppel, dus veel terugschakelen naar 2e moet je ook niet doen. Soms denk ik dat ik met een automaat rij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Adaptive drive staat toch de eerste ?? - £ 2,265
            BMW.CO.UK / 525d SE Saloon, hier op het scherm staat dit er toch ook niet op hoor als eerst. Wel staat er dus onder de USB audio interface de VDC variable demper control (code 232) als mogelijkheid om aan te vinken. 2 verschillende sites?
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Nieuwe 525d (4 cilinder TwinPower) standaard met 218 pk (450Nm - 1500 - 2500 t/m), 0 - 100 : 7 sec. berline en 7,2 sec. touring, topsnelheid 243 km/u berline (239 km/u automaat) ; 236 km/u touring (233 km/u touring automaat). Gemiddeld verbruik : 5 - 5,3 liter berline (automaat : 4,8 - 5,0 liter) ; touring : 5,3 -5,5 liter (automaat : 5,1 - 5,4 liter) ; CO2 norm 132 - 138 gr (automaat 126 - 132) berline ; touring : 138 - 145 gr (automaat 135 - 142).
              Nieuwe 530d (6 cilinder) : 258 pk (540Nm - 1500 - 3000 t/m) ; 560Nm met automaat !
              Nieuwe 535d (6 cilinder) : 313 pk (630 Nm - 1500 - 2500 t/m) ; 0 - 100 = 5,5 sec. Topsnelheid afgeregeld op 250 km/u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw525 Bekijk Berichten
                Nieuwe 525d (4 cilinder TwinPower) standaard met 218 pk (450Nm - 1500 - 2500 t/m), 0 - 100 : 7 sec. berline en 7,2 sec. touring, topsnelheid 243 km/u berline (239 km/u automaat) ; 236 km/u touring (233 km/u touring automaat). Gemiddeld verbruik : 5 - 5,3 liter berline (automaat : 4,8 - 5,0 liter) ; touring : 5,3 -5,5 liter (automaat : 5,1 - 5,4 liter) ; CO2 norm 132 - 138 gr (automaat 126 - 132) berline ; touring : 138 - 145 gr (automaat 135 - 142).
                Nieuwe 530d (6 cilinder) : 258 pk (540Nm - 1500 - 3000 t/m) ; 560Nm met automaat !
                Nieuwe 535d (6 cilinder) : 313 pk (630 Nm - 1500 - 2500 t/m) ; 0 - 100 = 5,5 sec. Topsnelheid afgeregeld op 250 km/u.
                voor de xDrive of de RWD? Dat wil zeggen dat je € 5000 mag ophoesten, of komt er nog een Belgische versie van? Wanneer komt ie in de showrooms?
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Er komt inderdaad een Belgische versie van 211 pk (BIV : 2500 euro) ; produktie vanaf september 2011 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    BMW.CO.UK / 525d SE Saloon, hier op het scherm staat dit er toch ook niet op hoor als eerst. Wel staat er dus onder de USB audio interface de VDC variable demper control (code 232) als mogelijkheid om aan te vinken. 2 verschillende sites?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                    Je hebt gelijk bij de 525D kan je enkel VDC selecteren en bij de benzine aangedreven varianten kan je noch adaptive drive noch VDC terugvinden op de site van bmw.co.uk. Op de Duitse site (Belgische functioneert weeral eens niet) kan je nochtans op gelijk welk model adaptive drive selecteren.

Comment

• Adaptive Drive is maar mogelijk vanaf 530 hé

Nieuw: 520d Efficient Dynamics Edition
                      163pk, 119g CO2 ...

en met de fantastische streamline velgen

Bijgevoegde Bestanden
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• komt er geen 518d? De x18d levert nu 143pk, als ze die nu eens op 150pk brengen, is da evenveel als vorig model 520d in eerste versie met belgisch vermogen, dus ....
                        Volgens berichten lever t de 318d in nieuw model volgend jaar die vernoemde 150PK ...

Comment

Adaptive Drive is maar mogelijk vanaf 530 hé

163pk, 119g CO2 ...

Die 520d efficiënt Dynamics valt dan net in een betere categorie afschrijvingspercentage voor zelfstandigen of niet dan de 'gewone' 520d? Iets van 75 % ?

En kan je die ook met M-pack krijgen?

Comment

Ik leer weeral bij. Weet je toevallig ook waarom je in UK blijkbaar voor de benzine versies geen Adaptive Drive kan bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                              Die 520d efficiënt Dynamics valt dan net in een betere categorie afschrijvingspercentage voor zelfstandigen of niet dan de 'gewone' 520d? Iets van 75 % ?

En kan je die ook met M-pack krijgen?
                              is afhankelijk van zijn co2 uitstoot...
                              Als hij onder de 115gr komt => 80%
                              Last edited by ; 03/07/2011, 13:22.

Comment

163pk, 119g CO2 ...

Wat een lelijke velgen man....

Comment

163pk, 119g CO2 ...

Ze zijn mooier dan de velgen die Volvo op zijn DRIVe-modellen plaatst maar daar is toch alles mee gezegd.

Comment

• die velg hoort op die auto

Comment

• Ik begrijp niet dat ze zo'n schaamtelijke photoshops de wereld in sturen als officiële persfoto's. Lijkt wel 19 inch op die foto en irl zullen ze waarschijnlijk 17 of 18 inch zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Ik begrijp niet dat ze zo'n schaamtelijke photoshops de wereld in sturen als officiële persfoto's. Lijkt wel 19 inch op die foto en irl zullen ze waarschijnlijk 17 of 18 inch zijn.
                                        Volledig mee eens. Ook een hele slechte photoshop qua plaatsing.
                                        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Gevonden bij mijn duitse wagens:

Love it.... wat een prachtige combinatie!!

Last edited by ; 12/07/2011, 07:55.

Comment

Working...
                                          X