Is dat die van BMWMB? xDrive?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat die van BMWMB? xDrive?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKnapper zonder M-pakket vind ik.
zonder = business car
met = sportieve business car
Natuurlijk ieder zijn smaak é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIs dat die van BMWMB? xDrive?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNO WAY
zonder = business car
met = sportieve business car
Natuurlijk ieder zijn smaak é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenJe bedoelt sportievere looks.
Niet iedereen kan met een M5 rijden é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMet het M-pakket er op is hij veel te massief zoals de E60. Ik vind de grootste sterkte van de F10 net dat hij zo slank en sierlijk is ten opzichte van zijn voorganger.
Het M-pakket vind ik vooral mooi vooraan, achteraan is het bijna niet merkbaar als je een donkere kleur wenst.
Kan het zijn dat bij het M-pakket de uitlaten in zwart chroom zijn tov de normale serie in normale chroom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJaha...
Comment
-
Vandaag eens BMW garage binnengestapt om een aantal gewenste opties irl te zien. Lederen dashboard bekleding is een must have maar waarom werd de onderkant van het dashboard niet mee bekleed. In de 6 reeks zou dit wel het geval zijn, begrijpe wie begrijpe kan. Standaard inlijsten warren dan weer een positieve vaststelling want ik vind deze knapper dan optionele inleglijsten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenVandaag eens BMW garage binnengestapt om een aantal gewenste opties irl te zien. Lederen dashboard bekleding is een must have maar waarom werd de onderkant van het dashboard niet mee bekleed. In de 6 reeks zou dit wel het geval zijn, begrijpe wie begrijpe kan. Standaard inlijsten warren dan weer een positieve vaststelling want ik vind deze knapper dan optionele inleglijsten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVia Individual heb je wel het volledige volleder dacht ik.
Comment
-
Vandaag besteld:
BMW 520D Berline
Carbonschwarz
Leder Dakota Schwarz
M sportpakket
Exterieur Line Aluminium gesatineerd
Sportzetels vooraan
Decoratieve lijsten in Aluminium Hexagon
M sportophanging
M sportstuur
M Aërodynamicapakket
Hemelbekleding Anthrazit
Exclusive Line
Alu velgen styling 350M 18"
Automatisch dimmende binnenspiegel
Verwarmde zetels vooraan
Sfeerverlichting
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control(PDC)
Xenonlichten
Elektronische gestuurde airconditioning met bijkomende functies
Navigatiesysteem Professional
GSM-voorbereiding (Bluetooth)
USB-aansluiting
Runflat banden
Sportautomatische versnellingsbak
Zonder monogram
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Lendensteun vooraan
Bijkomende 12V stopcontacten
BMW TeleServices
Uitgebreide connectie van Music Players in de GSM
Instrumentencombi High
Zonnewerende ramen achter
Levering mid september...
Ik kijk eral naar uit
Zal zoiets worden :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenHij is inderdaad super slank en heeft prachtige lijnen.
Het M-pakket vind ik vooral mooi vooraan, achteraan is het bijna niet merkbaar als je een donkere kleur wenst.
Kan het zijn dat bij het M-pakket de uitlaten in zwart chroom zijn tov de normale serie in normale chroom?
Comment
-
De F10 is nu bijna 1,5 jaar op de markt.
Zijn er kinderziektes waar je rekening mee moet houden als je een jonge occasie zoekt?
Ik herinner me nog van de E60 dat het eerste productiejaar (2003-2004) een ramp was op het vlak van elektronica (en ook interieurkwaliteit)MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenPrachtige 5 met de juiste opties! Levertermijn valt goed mee zo te zien.
Leveringstermijn ligt op 6 weken dus best goed te doen.
Enigste dat ik nog een beetje mee inzit zijn de velgen, op zich wel mooi maar een 19inch staat net iets sportiever.
Ik doe wel 40K km per jaar, dus qua slijtage, meer verbruik, kost banden etc... De vraag is of dit natuurlijk veel uitmaakt...
Iemand hier ervaring mee?
ps: ik ben een vrij sportieve & assertieve rijder
Comment
Comment