Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    De F10 is nu bijna 1,5 jaar op de markt.
    Zijn er kinderziektes waar je rekening mee moet houden als je een jonge occasie zoekt?
    Ik heb al verschillende reviews gelezen waarin sprake is van zwalperig stuurgedrag bij rechtuitstand op bvb de snelweg. Het is blijkbaar enkel bij bepaalde wagens, de één heeft het en de ander niet. Goed uitkijken daarvoor dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Thx!
      Leveringstermijn ligt op 6 weken dus best goed te doen.

Enigste dat ik nog een beetje mee inzit zijn de velgen, op zich wel mooi maar een 19inch staat net iets sportiever.

Ik doe wel 40K km per jaar, dus qua slijtage, meer verbruik, kost banden etc... De vraag is of dit natuurlijk veel uitmaakt...
      Iemand hier ervaring mee?

ps: ik ben een vrij sportieve & assertieve rijder
      Dikke proficiat redbull

ps : 19" !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Dikke proficiat redbull

ps : 19" !!!
        Ik ga de 18inch houden voor winterband, en voor de zomer ga ik nog eens rondneuzen...
        Waarom niet een replica'tje erop duwen
        Iemand een goed adresje? (regio Kortrijk)

Comment

Ik ga de 18inch houden voor winterband, en voor de zomer ga ik nog eens rondneuzen...
          Waarom niet een replica'tje erop duwen
          Iemand een goed adresje? (regio Kortrijk)
          Deboosere Ingelmunster ( voor de tienmiljoenste keer )

Comment

Deboosere Ingelmunster ( voor de tienmiljoenste keer )

Juste.... kga ne keer gaan kijken

thx m8

Comment

• Comment

• Comment

• Doe mijn maar de Hartge dan. De andere zijn te racy voor een 5.

Comment

• Die Hartge zijn id zeer knap

Comment

• ook nice ...

Comment

• In dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          In dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3

Alleen jammer dat 99% enkel te zien is in combinatie met een zwarte buitenkleur(niet dat zwart lelijk is, helemaal niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                            Alleen jammer dat 99% enkel te zien is in combinatie met een zwarte buitenkleur(niet dat zwart lelijk is, helemaal niet)
                            Aangezien redbull een zwart exemplaar gekozen heeft is deze link toch interessant?

Comment

Aangezien redbull een zwart exemplaar gekozen heeft is deze link toch interessant?
                              Zeer zeker dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                In dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3

Thx 4 the info... appreciate this

Dit forum is gewoon fantastisch voor mensen die in zich willen informeren en vooral wat ze niet mogen vergeten bij een eventuele bestelling.

Ik heb hier ook veel bijgeleerd en daarom wil ik ook zoveel mogelijk info delen
                                Daar dient een forum dan ook voor ...

Comment

• Is er al een oplossing voor het naar rechts trekken dat sommige exemplaren kenmerkt?

Comment

• Ja is al een oplossing voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                      Ja is al een oplossing voor
                                      Wat houdt die oplossing in?

Comment

Vandaag besteld:

BMW TeleServices
                                        Uitgebreide connectie van Music Players in de GSM
                                        Instrumentencombi High
                                        Wat houden deze drie opties precies in? Ik vermoed dat instrumentencombi High een tft scherm is? Weet iemand of in Belgie al internetverbinding aanwezig is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                                          Wat houdt die oplossing in?
                                          De oplossing is dat 'm niet naar rechts trekt. Mijn 5 heeft er alleszins geen last van.
                                          Last edited by BMWMB; 24/07/2011, 22:51.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X