Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenThx!
Leveringstermijn ligt op 6 weken dus best goed te doen.
Enigste dat ik nog een beetje mee inzit zijn de velgen, op zich wel mooi maar een 19inch staat net iets sportiever.
Ik doe wel 40K km per jaar, dus qua slijtage, meer verbruik, kost banden etc... De vraag is of dit natuurlijk veel uitmaakt...
Iemand hier ervaring mee?
ps: ik ben een vrij sportieve & assertieve rijder
ps : 19" !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDikke proficiat redbull
ps : 19" !!!
Waarom niet een replica'tje erop duwen
Iemand een goed adresje? (regio Kortrijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIk ga de 18inch houden voor winterband, en voor de zomer ga ik nog eens rondneuzen...
Waarom niet een replica'tje erop duwen
Iemand een goed adresje? (regio Kortrijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDeboosere Ingelmunster ( voor de tienmiljoenste keer )
thx m8
Comment
-
In dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAlleen jammer dat 99% enkel te zien is in combinatie met een zwarte buitenkleur(niet dat zwart lelijk is, helemaal niet)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenAangezien redbull een zwart exemplaar gekozen heeft is deze link toch interessant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIn dit topic van F10post vind je genoeg voorbeelden van zwarte f10's met M-sportpakket en 18, 19, 20 en zelfs 21" wielen: http://f10.5post.com/forums/showthre...=335121&page=3
Dit forum is gewoon fantastisch voor mensen die in zich willen informeren en vooral wat ze niet mogen vergeten bij een eventuele bestelling.
Ik heb hier ook veel bijgeleerd en daarom wil ik ook zoveel mogelijk info delen
Daar dient een forum dan ook voor ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenJa is al een oplossing voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenVandaag besteld:
BMW TeleServices
Uitgebreide connectie van Music Players in de GSM
Instrumentencombi High
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk BerichtenWat houdt die oplossing in?Last edited by BMWMB; 24/07/2011, 22:51.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment