Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
    Wat houden deze drie opties precies in? Ik vermoed dat instrumentencombi High een tft scherm is? Weet iemand of in Belgie al internetverbinding aanwezig is?
    Die instrumentencombi high s een optie voor het nieuwe instrumentenbord.
    Dat is een korte periode gratis geweest, maar daar hebben snel een betalende optie van gemaakt.
    Wel dik de moeite!!

Comment

• Optioneel kost dat nu €150 als ik mij niet vergis. Ik heb deze optie genomen op mijn 5. Mijn 7 had dat standaard.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
        Die instrumentencombi high s een optie voor het nieuwe instrumentenbord.
        Dat is een korte periode gratis geweest, maar daar hebben snel een betalende optie van gemaakt.
        Wel dik de moeite!!
        check:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Last edited by ; 25/07/2011, 09:14.

Comment

Wat houden deze drie opties precies in? Ik vermoed dat instrumentencombi High een tft scherm is? Weet iemand of in Belgie al internetverbinding aanwezig is?
          Uitgebreide connectie van Music Players in de GSM:

is wanneer je bv uw iphone kunt koppelen aan uw Idrive (via kabel, niet via BT) waarbij hij vast zit in een cradle, opgeladen wordt en ook nog allerlei funkties zoals uw muziekcovers toont op het lcd scherm.

Teleservice: is iets van bmw zelf (is eigenlijk een standaard opties op alle bmws) om bij problemen service desk op te roepen. Ik denk zelf in belux dat dit niet werkt

Instrumenten high is daarnet toegelicht + check video YT.

Comment

• Black panel in 7 serie:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Kan je in België nu al gebruik maken van internet in je auto?

Comment

• Als die nieuwe BIV erdoor komt zullen er niet veel 525d meer verkocht worden want 530d heeft op een paar gram na dezelfde uitstoot.
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• en ik lees net dat de 525d een viercilinder wordt...

218pk en maar 132g/km :-))

BMW brengt al weer de eerste wijzigingen aan in het leveringsprogramma van de 5-serie. De 523i, die tot op heden de instapper was met een 204 pk sterke 3,0-liter Reihensechser, ruimt het veld voor de viercilinder 2,0-liter Twinpower Turbo. Die levert 184 pk maar heeft wel 60 Nm meer trekkracht en de CO2 uitstoot daalt naar 157 gr/km, wat overigens niet genoeg is voor twintig procent bijtelling. De vanafprijs van de 520i is 45.950 euro. Een trapje hoger staat de 528i, die de zelfde krachtbron heeft met een vermogen van 245 pk en een maximaal koppel van 350 Nm. De prijzen beginnen bij 51.400 euro.
                  Bij de diesels is de 525d voortaan een viercilinder met een vermogen van 218 pk en een maximale trekkracht van 450 Nm. De uitstoot is 132 gr/km. Dat is dus veertien pk méér maar 30 gr/km minder dan bij de zescilinder. BMW biedt ‘m aan voor een prijs vanaf 55.200 euro; 1.500 euro minder dan voorheen.
                  Om het gat met de zescilinder 530d en 535d te vergroten, zijn de vermogens daarvan verhoogd. Ze leveren voortaan respectievelijk 258 en 313 pk. De prijzen beginnen bij 61.850 euro en 69.400 euro. Daarmee heeft de 535d precies evenveel vermogen als de Audi A6 3,0-liter TDI met zijn twinturbo zescilinder, die in oktober wordt verwacht. Geen toeval natuurlijk.
                  Tot slot wordt er nog een aantal nieuwe vierwielaandrijvers aan het programma toegevoegd. De 528i XDrive staat voor een prijs vanaf 57.150 euro in de lijst en de 525d en 535d kosten als XDrive minimaal 60.900 en 72.850 euro.

Bron: Autoweek.nl
                  2021 Taycan 4S
                  2021 Lexus UX250h

Comment

Kan je in België nu al gebruik maken van internet in je auto?

Bij mij werkt het niet. Ik krijg de melding ' Internet niet beschikbaar in Belgie'
                    Ik heb een Blackberry 9780 met Mobistar abb

Schijnbaar lukt het met I-Phone en Proximus wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                      Teleservice: is iets van bmw zelf (is eigenlijk een standaard opties op alle bmws) om bij problemen service desk op te roepen. Ik denk zelf in belux dat dit niet werkt
                      Werkt normaal gezien wel al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                        en ik lees net dat de 525d een viercilinder wordt...

218pk en maar 132g/km :-))

BMW brengt al weer de eerste wijzigingen aan in het leveringsprogramma van de 5-serie. De 523i, die tot op heden de instapper was met een 204 pk sterke 3,0-liter Reihensechser, ruimt het veld voor de viercilinder 2,0-liter Twinpower Turbo. Die levert 184 pk maar heeft wel 60 Nm meer trekkracht en de CO2 uitstoot daalt naar 157 gr/km, wat overigens niet genoeg is voor twintig procent bijtelling. De vanafprijs van de 520i is 45.950 euro. Een trapje hoger staat de 528i, die de zelfde krachtbron heeft met een vermogen van 245 pk en een maximaal koppel van 350 Nm. De prijzen beginnen bij 51.400 euro.
                        Bij de diesels is de 525d voortaan een viercilinder met een vermogen van 218 pk en een maximale trekkracht van 450 Nm. De uitstoot is 132 gr/km. Dat is dus veertien pk méér maar 30 gr/km minder dan bij de zescilinder. BMW biedt ‘m aan voor een prijs vanaf 55.200 euro; 1.500 euro minder dan voorheen.
                        Om het gat met de zescilinder 530d en 535d te vergroten, zijn de vermogens daarvan verhoogd. Ze leveren voortaan respectievelijk 258 en 313 pk. De prijzen beginnen bij 61.850 euro en 69.400 euro. Daarmee heeft de 535d precies evenveel vermogen als de Audi A6 3,0-liter TDI met zijn twinturbo zescilinder, die in oktober wordt verwacht. Geen toeval natuurlijk.
                        Tot slot wordt er nog een aantal nieuwe vierwielaandrijvers aan het programma toegevoegd. De 528i XDrive staat voor een prijs vanaf 57.150 euro in de lijst en de 525d en 535d kosten als XDrive minimaal 60.900 en 72.850 euro.

Bron: Autoweek.nl
                        Af & toe hier eens komen lezen, want dit is toch al wel echt oud nieuws.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik wist het ook nog niet, wel dat er 4-cylinders kwamen maar niet de specs ervan.
                          Die nieuwe 2 liter 525d zal dan een nieuwe versie zijn van de motor uit de 123d neem ik aan?
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Weet iemand of de 525d 6 cilinder nog te bestellen is in de UK. De nieuwe motoren staan nml. al in de cofigurator .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                              Weet iemand of de 525d 6 cilinder nog te bestellen is in de UK. De nieuwe motoren staan nml. al in de cofigurator .
                              Nee, ik heb me hierover enkele weken geleden geinformeerd bij Parklane. Niet meer te bestellen

Comment

• Heeft er iemand ervaring / weet ivm mijn volgende vraag rond de 19inch M velgen.
                                Mijn auto zal worden geleverd met de 18inch M velgen.

Ik zie bij de bmw accessoires die 18inch M velgen 530 euro per stuk kosten.
                                De 19inch M velgen kun je krijgen voor 720 euro.

Dus als ik die 18inch velgen terug geef aan mijn dealer (bij levering) en ik laat die 19inch velgen op steken door mijn dealer, dat dit mij 790 euro kost?

Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

thx 4 feedback!

Comment

• ik denk dat je niet alleen de opleg tussen beiden velgen zal moeten betalen maar de banden op zich gaan ook duurder zijn bij 19 inch

dus 4 x 190 € = 760 € + meerprijs banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                    Heeft er iemand ervaring / weet ivm mijn volgende vraag rond de 19inch M velgen.
                                    Mijn auto zal worden geleverd met de 18inch M velgen.

Ik zie bij de bmw accessoires die 18inch M velgen 530 euro per stuk kosten.
                                    De 19inch M velgen kun je krijgen voor 720 euro.

Dus als ik die 18inch velgen terug geef aan mijn dealer (bij levering) en ik laat die 19inch velgen op steken door mijn dealer, dat dit mij 790 euro kost?

Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

thx 4 feedback!
                                    Dat is toch de prijs als je je 18'' houd en gewoon een extra set 19" neemt?
                                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                      Dat is toch de prijs als je je 18'' houd en gewoon een extra set 19" neemt?
                                      Thx maar voor dat geld zal ik moeten kijken naar replica's, wat mij niet stoort btw

Net ook reactie gehad van de dealer en ik krijg 900 euro ex btw voor mijn 4X 18inch M velgen met runflat banden.

Comment

• Laat 'm dan leveren op winterrubber? 900 ex btw is peanuts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Laat 'm dan leveren op winterrubber? 900 ex btw is peanuts.
                                          Vond ik ook...

idee is om die 18inch M velgen op winter rubber te zetten (vraag is gesteld rond pricing) en ik ga mij dan 19inch M replica gaan halen met zomersloefen

Comment

Working...
                                          X