Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenProficiat! Wij gaan waarschijnlijk opteren voor het M-pack i.cm. de styling 312 20 inch ferric grey. Moest onze huidige auto nu eindelijk eens verkocht raken...
Die 20inches zijn maar voor mij eigenlijk geen optie aangezien ik 40K Km rij per jaar.
Mijn A5 Sline heeft 20inch 7 dubbele spaken is is super mooi maar die rijdt als een go-cart!
Als ik hier alle dagen de baan moet doen, heb ik na 6 maanden een kapotte rug
Ivm uw auto: neemt de bmw garage hem niet over?
Anders zet hem op autozone.be?
Comment
-
Hier aan het werk. Niet slecht!
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenKan er mij iemand meer info geven van de optie "sfeerverlichting" ?
dit zal in het exclusive line pakket, in feite ging ik dit niet nemen.
Wat houdt dit eigenlijk in?
Eventueel youtube filmke zou handig zijn
Kijk eens in uw brochure, 't staat er prachtig in uitgelegd Het omvat letterlijk hoe het noemt, nl. 'sfeerverlichting', in het interieur ... en daarnaast lichtjes achter de deurklinken.
Leuke optie1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHier aan het werk. Niet slecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenHier aan het werk. Niet slecht!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenDie velgen zijn echtOorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenZo en niet anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenMooi idd. Auto van de baas of van zo'n overbetaalde "consultant"?
Is dat zwart of imperialblau?
Niet zwart alleszins.
edit: ik bedoel niet in-zwart.Last edited by ICM; 28/07/2011, 11:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenMooi idd. Auto van de baas of van zo'n overbetaalde "consultant"?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenCarbonschwarz denk ik, imperialblau is iets blauwer.
Veel te courant maar ozo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEn waarom zou een consultant overbetaald worden??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenVanbuiten te herkennen aan de verchroomde latjes op de deurklinken.
Kijk eens in uw brochure, 't staat er prachtig in uitgelegd Het omvat letterlijk hoe het noemt, nl. 'sfeerverlichting', in het interieur ... en daarnaast lichtjes achter de deurklinken.
Leuke optie
De verlichting is in het typische rood van BMW die ook wordt gebruikt in het dashboard...
Is dat niet teveel van het goede?
Kleurkeuze van het licht is niet aan de orde zeker? (wit zou bv toch veel knapper zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNieuw onderschrift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEn waarom zou een consultant overbetaald worden??Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk Berichtenof niet met zo'n vette bak mogen rijden (zeker die velgen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenof TOCH overbetaald worden en WEL met zo'n vette bak rijden.... en ook natuurlijk VEEEL werken
Ter info: ik ben geen consultant en momenteel met verlof
On topic: sephistograu is ook een mogelijkheid maar de lichtinval is te slecht om het goed te zien.
ICM: nieuwe foto bij zonlicht graag!2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDat veel werken ben ik nog niet zo zeker van. Ik zou de consultants de kost niet willen geven die hier op werkdagen van 0900-1700 op dit forum rondhangen.
Ter info: ik ben geen consultant en momenteel met verlof
bwa... hard genoeg om m'n geld waard te zijnHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
Comment