Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerdonkerde achterruiten op een berline. Brrrr. Horrible.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenSmaken verschillen.
Ik zie 't niet. Als alle ruiten getint zijn -> ok. Dan zit er coherentie in 't geheel. De helft gewoon en de helft donker breekt zo goed als altijd de lijn van de auto.
Dat het nuttig is of kan zijn -> akkoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVerdonkerde achterruiten op een berline. Brrrr. Horrible.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vind het horrible op eender welke auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHelemaal akkoord. Voor mij geldt dit echter niet alleen voor berlines maar ook voor breaks.
Bij een break zou ik het wel durven overwegen, als de auto geregeld gebruikt zou worden om dingen in te vervoeren die ik middels die donkere ruiten aan de blik van passanten wil onttrekken.
Ik had 't op m'n E46, was er wel tevreden van, maar niettemin stoort 't me hard dat die voorste zijruiten dan niet getint zijn.
Comment
-
Ik heb dit al altijd gehad op mijn breaks (A4, passat, A6) en ben daar tevreden van.
Dit geeft ook een sportief karakter...
Nu zal het mijn eerste berline worden met "donkere ruiten".
Ik weet niet waarom dit goedkoop lijkt. Misschien die self-made donkere ramen met bubbels kan ik inkomen, dit is af fabriek en ziet toch wel netjes uit.
Prijs is toch 297 euro ex btw.
Maar op zich, "Des goûts et des couleurs, on ne discute pas."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Ik heb dit al altijd gehad op mijn breaks (A4, passat, A6) en ben daar tevreden van.
Dit geeft ook een sportief karakter...
Nu zal het mijn eerste berline worden met "donkere ruiten".
Ik weet niet waarom dit goedkoop lijkt. Misschien die self-made donkere ramen met bubbels kan ik inkomen, dit is af fabriek en ziet toch wel netjes uit.
Prijs is toch 297 euro ex btw.
Maar op zich, "Des goûts et des couleurs, on ne discute pas."
Comment
-
Ik vind het ook een beetje knapper/sportiever mét verduistering... kan de extra privacy ook wel appreciëren, vooral op een break. Bij een break heb ik snel het gevoel met een vitrine rond te rijden waar je compleet door kan kijken. En het is tevens nuttig om de laadruimte (kan ook de achterbank zijn) wat te verduisteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk vind het ook een beetje knapper/sportiever mét verduistering... kan de extra privacy ook wel appreciëren, vooral op een break. Bij een break heb ik snel het gevoel met een vitrine rond te rijden waar je compleet door kan kijken. En het is tevens nuttig om de laadruimte (kan ook de achterbank zijn) wat te verduisteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAls je dat wilt dan moet je de achterste ruiten in koetswerkkleur laten spuiten
Bestel jij anders maar een glazen bokaal om in rond te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAls je dat wilt dan moet je de achterste ruiten in koetswerkkleur laten spuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJaja, trek het maar in het belachelijke...
Soms kan het toch handig zijn om donkere ruiten te hebben hoor... ik kan het u verzekeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Soms kan het toch handig zijn om donkere ruiten te hebben hoor... ik kan het u verzekeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJaja, trek het maar in het belachelijke...
De RR Phantom is een voorbeeld van een wagen die geconcipieerd is met extra privacy in het achterhoofd. Deze heeft een zeer dikke C-stijl die het hoofd van de achterpassagiers uit het zicht plaatst. Bovendien heeft de wagen van de speciale gordijntjes voor extra privacy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenOnze VW Touran heeft naast geblindeerde ramen, ook veel plaats achterin...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenEen "glazen bokaal" is overigens een pleonasme
Comment
Comment