Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Als niemand het kan zien is de kick er toch ook van af?
    De voorkant is niet verduisterd... mag niet volgens de wet
    De politie moet nog kunnen meekijken é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Onze VW Touran heeft naast geblindeerde ramen, ook veel plaats achterin...
      Dus afhankelijk wat je gaat "uitsteken" onderweg, neem je de Touran of de 5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Dus afhankelijk wat je gaat "uitsteken" onderweg, neem je de Touran of de 5 ?

Was alleszins het eerste wat in me opkwam toen ik het leasekrel van m'n vriendin voor het eerst zag. Zo'n busje met geblindeerde ramen... neenee, dit is geen onschuldige familiewagen meer. Een witte plek op de achterbank doet ieders fantasie op hol slaan, ook al is het maar van een omgevallen papfles.

In Weil am Rhein toch onze meerdere moeten erkennen in:

Anyways, geblindeerde ramen it is (of meestal toch).
        Maar niet zozeer voor datgene waar gij aan denkt.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Was alleszins het eerste wat in me opkwam toen ik het leasekrel van m'n vriendin voor het eerst zag. Zo'n busje met geblindeerde ramen... neenee, dit is geen onschuldige familiewagen meer. Een witte plek op de achterbank doet ieders fantasie op hol slaan, ook al is het maar van een omgevallen papfles.

In Weil am Rhein toch onze meerdere moeten erkennen in:

Anyways, geblindeerde ramen it is (of meestal toch).
          Maar niet zozeer voor datgene waar gij aan denkt.
          Die heeft een M-pakket zeker?
          Of eerder een pussy-pakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Smaken verschillen.

Ik zie 't niet. Als alle ruiten getint zijn -> ok. Dan zit er coherentie in 't geheel. De helft gewoon en de helft donker breekt zo goed als altijd de lijn van de auto.

Dat het nuttig is of kan zijn -> akkoord.
            Ik vind het nochtans zeer knap eigenlijk, 't geeft wat extra cachet imo...
            Het hangt erg af van de lichtinval om het te kunnen zien.

Hier zie je't bv quasi niet op

En hier dan weer wel:

Comment

• Bij ene met hoogglans Shadow-Line en een sportieve config kan ik er nog een beetje in komen (vooral bij breaks dan, bij berlines eigenlijk nooit). Op een klassiek geconfigureerde auto met chroom rond de ramen vind ik dat onderscheid in ramentint ... euhm ... nou ja, meer zeggen is niet nodig, 't is al duidelijk zeker.

Comment

Bij ene met hoogglans Shadow-Line en een sportieve config kan ik er nog een beetje in komen (vooral bij breaks dan, bij berlines eigenlijk nooit). Op een klassiek geconfigureerde auto met chroom rond de ramen vind ik dat onderscheid in ramentint ... euhm ... nou ja, meer zeggen is niet nodig, 't is al duidelijk zeker.
                Elaa, wij hebben hier ook Shadowline hoogglans voor een deel
                Maar ik snap je punt! 't Is een optie dat ik zeker op een F11 zou nemen, op een F10 was ik er niet uit.
                Met gesatineerde alu icm hoogglans of de volledige shadowline hoogglans valt het imo goed mee. Fan van!

Smaak en kleur enzo......

Comment

• En de ene donkere ruit is de andere niet. Er is opmerkelijk veel "verduisterend" verschil in merken. Denk dat de F10/F11 samen met de Audi A6 van de lichtere soorten zijn (denk 22%). Als ik dat vergelijk met onze S-max en vroegere T5 waren die toch opmerkelijk donkerder. Ook bij de nieuwe MB E-break is de densiteit veel donkerder, wat bvb in combi met het Cuprietbruin schitterend is.
                  Bij onze eerste E-classe hadden wij ook manu rollo's op de zijruiten en een elektrische op de achterruit. Bij het achteruit rijden ging dit dan automatisch naar beneden, klanten schrokken zich altijd een hoedje en van de zij-rollo's konden ze niet afblijven.

Comment

• Leuke reacties hier op mijn vraag.
                    Ik heb dus al 13j telkens een rollo achteraan, vooral voor het achterliggende verkeer snachts, de lichtinval daarvan stoort me.(ook al heb ik auto verblindingsspiegels)

Sinds de kleine nakomeling merkte ik dat ze fel last had van de zon (zij inval), met een huurauto een handdoek gebruikt, met de eigen auto had ik voor de frankrijktrip zijrollos gekocht bij auto5, 7 euro en doen hun werk naar behoren.

Ik vind een Rollo nog steeds mooier staan, ik denk dat ik enkel voor de achterrollo ga en de zijkant niet, 600e vind ik wel vrij prijzig, 390 voor getint, vandaar mijn twijfel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Ik vind het nochtans zeer knap eigenlijk, 't geeft wat extra cachet imo...
                      Het hangt erg af van de lichtinval om het te kunnen zien.

Hier zie je't bv quasi niet op

En hier dan weer wel:

Comment

• Kan je uiterlijk het verschil zien tussen een 35d en een 35i?
                        Ik kom er hier regelmatig één tegen, maar heb em nog niet kunnen "horen"
                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                          ²²²
                          Wat een mooie auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
                            Kan je uiterlijk het verschil zien tussen een 35d en een 35i?
                            Neen, uiterlijk is er geen verschil tussen de 535i en 535d.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Kan je uiterlijk het verschil zien tussen een 35d en een 35i?
                              Ik denk dat je dit enkel kunt horen...
                              35d zal ook iets sneller zijn maar dat is irrelevant

Comment

• De 535i is wel goedkoper, en kan voor ca. 2.000 EUR bedrijfszeker rond de 400pk ontlokt worden. Weinig kilometers doende... ik zou durven twijfelen.

Een manuele 535i met M Pack, ca. 400pk, en evt. een sperdifferentieel na laten rusten. Moet een dijk van een driver's car zijn.

Comment

De 535i is wel goedkoper, en kan voor ca. 2.000 EUR bedrijfszeker rond de 400pk ontlokt worden. Weinig kilometers doende... ik zou durven twijfelen.

Een manuele 535i met M Pack, ca. 400pk, en evt. een sperdifferentieel na laten rusten. Moet een dijk van een driver's car zijn.
                                  Inderdaad, qua tuning kun je erveel mee doen maar vooral de sound is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Neen, uiterlijk is er geen verschil tussen de 535i en 535d.
                                    Hmmm dan zal ik puur op het geluid moeten afgaan.
                                    T is best een knappe wagen: M-sportpakket, carbonschwarz, donkergelakte 19 duims velgen...
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Hmmm dan zal ik puur op het geluid moeten afgaan.
                                      T is best een knappe wagen: M-sportpakket, carbonschwarz, donkergelakte 19 duims velgen...
                                      Vooral die dubbel uitlaat vind ik

Comment

• BMW M550d xDrive?

Triturbo-diesel BMW M550d xDrive (F10 en F11) op komst?

Bron: BIMMERTODAY

Volg de laatste nieuwtjes op het motor-talk.de forum: http://www.motor-talk.de/forum/m550d...-t3416454.html

Eerste speculaties:
                                        - 380 PS Triturbo R6
                                        Last edited by ; 05/08/2011, 20:50.

Comment

• Zalig, ik ruik een nieuw segement
                                          Dat ze die dan ook maar in de 3 reeks leggen.
                                          Wat een bom heb je dan man
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X