Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die dubbele uitlaat is idd zeer knap. Helaas heb ik die niet op mijn 530d. Ik kan die wel laten naplaatsen, maar ik denk dat het vreselijk duur is.
Had je maar een A6 moeten kopen, die heeft dat standard.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
260 kW dus. Da's maar 30 kW meer dan de 535d, ik had stilletjes een tikje meer verwacht. Maar wel een M-versie en d'office met xDrive. Zal een kostelijk beestje zijn. Prijs van de 550i xDrive of misschien zelfs nog iets meer? Dan zou ik 't wel weten...
Don't think so. Twee links zonder chroom, correct if I'm wrong.
Denk dat enkel de 2.0l enkel links een pijpje heeft, al de andere dubbel gescheiden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment