Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Ha, dubbel links, dat weten dan ook weeral zie.
    Ben zo'n audi fan maar met die A6 hebben ze mij echt niet kunnen overtuigen...

Vooraan = ok
    Achteraan =
    Minstens met een s-line pakket outdoor lukt het nog net ...

check:

En dan nog ...

Comment

Denk dat enkel de 2.0l enkel links een pijpje heeft, al de andere dubbel gescheiden.
      Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Dubbel links gepepen.
      Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Ha, dubbel links, dat weten dan ook weeral zie.
      Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Nope, enkel vanaf 3.0l diesel.

de 2.0tdi heeft 2 pijpjes links.

Mijn huidige a6 facelift heeft ook een dubbele uitlaat

check:

Was ondertussen duidelijk gesteld.

Dat is de jouwe niet....maar die van Sandra Bullock

(mijne heeft ook 2 gescheiden pijpjes)
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        En dan nog ...
        Toen ik de eerste foto's zag van de A6 had ik zoiets van 'wow'. Toen ik 'm in Brussel de eerste keer zag staan was ik nog meer onder de indruk. Nu 'm in de straat begint op te duiken, en ik er zelf al mee gereden heb, vind ik 'm eerder saai... 20" velgen zijn absoluut nodig om die saaiheid wat weg te krijgen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Schoon kontje !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gino1968 Bekijk Berichten
            Triturbo-diesel BMW M550d xDrive (F10 en F11) op komst?

Bron: BIMMERTODAY

Volg de laatste nieuwtjes op het motor-talk.de forum: http://www.motor-talk.de/forum/m550d...-t3416454.html

Eerste speculaties:
            - 380 PS Triturbo R6
            Hmm, dit is voor 2012? Looks interesting!

Comment

• Wat belangrijker is, hoe gaat die er uit zien? Identiek aan de M5 of gaat hij gewoon standaard een M sportpakket hebben?

Comment

Wie zegt er dat Sandra Bullock mijn auto niet persé wou voltanken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enileinar Bekijk Berichten
                  Schoon kontje !

Ook 2 pijpjes hé

Comment

650NM?

je trekt dan gewoon de tarmac uit de grond
                    K vind dat tegenvallen eigenlijk,mijn 535d had 700Nm,wel gechipd
                    Last edited by Davy_; 06/08/2011, 13:10.
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                      K vind dat tegenvallen eigenlijk,mijn 535d had 700Nm,wel gechipd
                      Hoeveel heeft standaard?
                      Is het bij heinz dat je dit laten doen hebt?
                      Wat met je garantie?

Comment

• Het was een E61 he,die hebben 600Nm standaard.
                        Nee bij ziptuning ze.
                        Over garantie en chiptuning zijn hier al veel topics geschreven...
                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

650NM?

je trekt dan gewoon de tarmac uit de grond
                          Heeft de nieuwe V6 TDI van Audi (313pk) ook niet 650 Nm?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                            Het was een E61 he,die hebben 600Nm standaard.
                            Nee bij ziptuning ze.
                            Over garantie en chiptuning zijn hier al veel topics geschreven...
                            Dat is niet helemaal juist. Een E61 535d had in eerste fase 272pk en 560Nm. In tweede fase kreeg deze 286pk en 580Nm koppel.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Heeft de nieuwe V6 TDI van Audi (313pk) ook niet 650 Nm?
                              Idd45
                              OO 00 OO

Comment

• Ben je zeker van die waarden, BMWMB? De 535d heeft 313pk en 630Nm, en die M550d zou maar 40pk en 20Nm meer krijgen?

Da's dan inderdaad eerder teleurstellend. Die 550d heeft standaad xDrive, dus in realiteit zal die niet sneller zijn dan een 535d. Je zou verwachten dat ze met het getal "50" in de typering richting de 400 zouden gaan...

M'n kop eraf als 'ie niet méér krijgt dan dat ... het verschil is gewoon te klein, denk ik.

Comment

• Het zou wel stom zijn ja, want voor die waarschijnlijk hoge meerprijs ben je nog een paar keer langs de chiptuner gepasseerd met je 535d.
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• dat de boite de bottleneck is kan niet bij bmw

Comment

• Dat zou idd kunnen. Van de 8-traps is er bij mijn weten nog geen versie geweest die meer Nm moest verwerken dan 650... (de 745d uit de vorige '7 heeft 'n oudere versnellingsbak).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        dat de boite de bottleneck is kan niet bij bmw
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Dat zou idd kunnen. Van de 8-traps is er bij mijn weten nog geen versie geweest die meer Nm moest verwerken dan 650... (de 745d uit de vorige '7 heeft 'n oudere versnellingsbak).
                                        Zou normaal niet het probleem mogen zijn,want de 8-traps van ZF zijn goed voor 1000 Nm, dus het einde is nog niet inzicht en later komt toch gewoon de 9-traps tot 1200 Nm zekers.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ben je zeker van die waarden, BMWMB? De 535d heeft 313pk en 630Nm, en die M550d zou maar 40pk en 20Nm meer krijgen?

Da's dan inderdaad eerder teleurstellend. Die 550d heeft standaad xDrive, dus in realiteit zal die niet sneller zijn dan een 535d. Je zou verwachten dat ze met het getal "50" in de typering richting de 400 zouden gaan...

M'n kop eraf als 'ie niet méér krijgt dan dat ... het verschil is gewoon te klein, denk ik.
                                          Op diverse fora spreken ze van zeker 380pk das 70 meer en dat klinkt toch het minimum dat je idd aan verschil nodig hebt

Comment

Working...
                                          X