Ik begin alvast te sparen voor een M550d F11
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Vanwaar eigenlijk al die investeringen in diesels? Bij ons rijden er effectief veel diesels rond, maar elders ... En dan zegt met ook nog dat diesels vervuilender zijn. En toch heb ik de indruk dat er meer research wordt gedaan naar dieselmotoren dan naar benzine motoren. Als je ziet hoe diesels de laatste tien jaar zijn geëvolueerd tegenover de benzinemotoren ...
En aan de andere kant van de grote plas, moeten ze al helemaal niets van diesels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVanwaar eigenlijk al die investeringen in diesels? Bij ons rijden er effectief veel diesels rond, maar elders ... En dan zegt met ook nog dat diesels vervuilender zijn. En toch heb ik de indruk dat er meer research wordt gedaan naar dieselmotoren dan naar benzine motoren. Als je ziet hoe diesels de laatste tien jaar zijn geëvolueerd tegenover de benzinemotoren ...
En aan de andere kant van de grote plas, moeten ze al helemaal niets van diesels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
Normale gasten die het weten te appreciëren in dergelijke dikke auto's voor een tijdje te mogen vertoeven en zonder teveel zever weten te zeggen wat er al aan niet goed is dan die auto.
Die A6 klinkt goed en ziet er echt belachelijk goed uit, afgezien van de kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKlanten in andere landen kiezen gewoon omwille van andere redenen voor een diesel. Sommige mensen houden nu eenmaal van het enorme koppel onderin bij een diesel.
Zit/zat er dan zoveel meer potentieel in de ontwikkeling van een dieselmotor dan in die van een benzinemotor? Het moet wel, maar waar gaat dat eindigen? Nu, de laatste drie, vier jaar begint men wel iets meer werk te maken van benzinemotoren ook heb ik de indruk. Dezelfde evolutie als bij diesels: turbo's ...
Comment
-
Goeie keuze. Je ziet ze wel vrij vaak en 't is alvast geen vernieuwend design ... maar hoe langer hoe mooier worden die velgen, imo. Echt knap.
Enige probleem is dat de meerprijs behoorlijk groot is. Voor wat je in België extra moet dokken daarvoor, heb je die velgen al (nieuw, OEM) apart erbij. Kar laten leveren op 18" en winterbanden (= geen meerprijs normaal). En voor het verschil in optieprijs al de velgen hebben. Dan betaal je enkel nog maar je banden bij, en voor dat geld heb je geen set 18" met winterrubber. Zo denk ik dat ik 't zou doen, tenzij wanneer 't in de winter ook op 19" moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGoeie keuze. Je ziet ze wel vrij vaak en 't is alvast geen vernieuwend design ... maar hoe langer hoe mooier worden die velgen, imo. Echt knap.
Enige probleem is dat de meerprijs behoorlijk groot is. Voor wat je in België extra moet dokken daarvoor, heb je die velgen al (nieuw, OEM) apart erbij. Kar laten leveren op 18" en winterbanden (= geen meerprijs normaal). En voor het verschil in optieprijs al de velgen hebben. Dan betaal je enkel nog maar je banden bij, en voor dat geld heb je geen set 18" met winterrubber. Zo denk ik dat ik 't zou doen, tenzij wanneer 't in de winter ook op 19" moet.
Maar ik heb een zeer goede prijs gekregen voor de "uplift" naar 19inch.
Voor dat geld heb ik nooit OEM of zelf replica's met 19inch banden.
ps: replica BMW velgen in Belgie is bij wet verboden. Dus geen enkele bandencentrale mag dit nog verkopen.
Je moet al naar NL gaan om dit aan te kopen.
Anyway, thx for the tip!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWel even nog aan het twijfelen aan het kleur...
Dat carbon zwart is maar "iedereen" rijdt daarmee rond...
Alternatieven zouden zijn: titaan zilver of spacegrau.
Titaan zilver met m-pakket:
Space grau met m-pakket:
Wat denken jullie?
Spacegrau vind ik erg knap op ene met een M Pack, 't is een beetje weinnig kleurrijk, maar oogt wel erg sportief. Heeft m.i. wel nood aan een combinatie met een "kleur" in het interieur, b.v. dat bruin leder. Dan echt om van te smullen, imo.
Persoonlijk blijf ik hard fan van een mooi, gewoon zilver. En zoals 'ie daar op foto staat, met 19" en in 't zilver -> bonkers. En dan mag dat voor mij heel graag met de standaardbekleding zijn binnenin (zwart alcantara/stof).
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenInderdaad was ook een optie.
Maar ik heb een zeer goede prijs gekregen voor de "uplift" naar 19inch.
Voor dat geld heb ik nooit OEM of zelf replica's met 19inch banden.
ps: replica BMW velgen in Belgie is bij wet verboden. Dus geen enkele bandencentrale mag dit nog verkopen.
Je moet al naar NL gaan om dit aan te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWel even nog aan het twijfelen aan het kleur...
Dat carbon zwart is maar "iedereen" rijdt daarmee rond...Wat denken jullie?
De 5 heeft geen mooie kleuren vind ik, (of toch minstens "moeilijke" kleuren) als ik dan toch moet kiezen voor jou, de Space graue met die velgen = PERFECTPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik vind titanium zilver het mooiste. Dat was ook mijn voorkeur en is het nog steeds. Het is ook een gemakkelijke kleur in onderhoud. Ook komt het M-sportpakket het mooiste tot zijn recht met deze kleur.
Hier dan wel nog de 20" styling 312 in 't Ferricgrey onderleggen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment