Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet iedereen rijdt met dat carbon zwart. Wel denk ik dat meer dan 80% van de mensen die het M-sportpakket kiezen voor deze kleur gaan. Persoonlijk vind ik het geen mooie kleur. Ik zie veel liever saffierzwart en dus zonder dat blauw erin.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Maar op de M3 wel voor Jerez gekozen? (dat lijkt heel erg goed op carbonzwart)

Zou dat, 80% van de M Packs carbonzwart? Da's veel, maar 't kan wel... Zou 'es moeten tellen op de Gebrauchtwagenbörse...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        carbon zwart dus?
        Ja. Als je vindt dat er te veel van rijden, dan heb je vooral het verkeerde model gekozen, lijkt me.
        Je zal met een ander kleur je gebrek aan uniqueness enkel maar wat compenseren.

edit:typo
        Last edited by ICM; 12/08/2011, 11:55.

Comment

• Redbull, spring eens binnen daar staat titan + 19" + M pack ... ik ben er zeker van dat je dan geen zwarte meer gaat willen
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Maar op de M3 wel voor Jerez gekozen? (dat lijkt heel erg goed op carbonzwart)

Zou dat, 80% van de M Packs carbonzwart? Da's veel, maar 't kan wel... Zou 'es moeten tellen op de Gebrauchtwagenbörse...
            Effe geturfd op de Gebrauchtwagenbörse, 200 BMW '5 van 01/2009 tot nu (dus nog een deel de oude reeks, en een deel nieuwe, ongeveer 1/3e 2/3e verdeling daartussen).

Donkergrijs = in dit geval enkel en alleen sophisto.
            Lichtgrijs = grotendeels spacegrau, ook een klein deeltje platingrau (E60/E61)
            blauw metallic = één le mans, al de rest gewoon donkerblauw

D.w.z.: in Duitsland zijn (op 200 BMW '5 met M Pack)
            • 1 op 5 = wit uni
            • 1 op 2 = carbonzwart metallic
            • 1 op 5 = grijs metallic (donker & licht)
            • 1 op 20 = zilver metallic
            • 1 op 20 = blauw metallic
            • 1 op 20 = zwart uni
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 12/08/2011, 12:21.

Comment

• Ik heb carbon zwart besteld met die 19" M velgen. Zwart zie je idd vaak in het straatbeeld; blijft anders wel een schitterende kleur, ook na x aantal jaren word je dat niet beu. Ik heb hier nog een zwarte E46 330CiC bollen van 2002 met meer dan 300K km, die ziet er nog altijd schitterend uit imho

Comment

Maar op de M3 wel voor Jerez gekozen? (dat lijkt heel erg goed op carbonzwart)

Dat was mijn vrouw haar keuze.
                OO 00 OO

Comment

Effe geturfd op de Gebrauchtwagenbörse, 200 BMW '5 van 01/2009 tot nu (dus nog een deel de oude reeks, en een deel nieuwe, ongeveer 1/3e 2/3e verdeling daartussen).

Donkergrijs = in dit geval enkel en alleen sophisto.
                  Lichtgrijs = grotendeels spacegrau, ook een klein deeltje platingrau (E60/E61)
                  blauw metallic = één le mans, al de rest gewoon donkerblauw

D.w.z.: in Duitsland zijn (op 200 BMW '5 met M Pack)
                  • 1 op 5 = wit uni
                  • 1 op 2 = carbonzwart metallic
                  • 1 op 5 = grijs metallic (donker & licht)
                  • 1 op 20 = zilver metallic
                  • 1 op 20 = blauw metallic
                  • 1 op 20 = zwart uni

En saffierzwart is onvindbaar. Van exclusiviteit gesproken...
                  OO 00 OO

Comment

• True, er zullen er echt niet veel rondrijden, zelfs ni 1 op 1.000 schat ik...

Comment

• Voor wie ze nog niet kende: prijzen en specifikaties van modeljaar 2012 nu op bmw.be ( configurator nog de huidige modellen)

Comment

carbon zwart dus?

Ik zou het titanium grijs nemen, dan komen de lijnen en contouren ( zeker met m-pack) veel beter uit.
                        Een zwarte vind ik enkel mooi als hij proper staat, wat op de meeste foto's gevonden op het net uiteraard het geval is. Maar 1 regenbui of wat stuifmeel en 't is om zeep.
                        Een grijze is zelfs vuil zeer mooi, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Redbull, spring eens binnen daar staat titan + 19" + M pack ... ik ben er zeker van dat je dan geen zwarte meer gaat willen
                          Hé Alex, zijn jullie open morgen?

PM me eens jullie adres? Ik spring anders morgen tegen de middag eens binnen.

Thx 4 the invite!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                            Voor wie ze nog niet kende: prijzen en specifikaties van modeljaar 2012 nu op bmw.be ( configurator nog de huidige modellen)
                            thx!
                            Zijn er veel wijzigingen?

Comment

• Dank voor al jullie reacties rond het kleur maar ik begin nu nog meer te twijfelen

Wel moet ik meegeven dat ik de omlijstingen van in het chroom genomen heb (dus geen zwarte)
                              Daarom denk ik met een licht kleur (= zilver) dat dit niet tot zijn recht komt.

Met een "donker" kleur dan wel maar dan zou ik toch opteren voor dat carbon zwart.

Dus keuze is titansilver of carbon zwart...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten
                                Voor wie ze nog niet kende: prijzen en specifikaties van modeljaar 2012 nu op bmw.be ( configurator nog de huidige modellen)
                                @ Alexanderr:

Thx voor de ontvangst daarnet en het advies.

Ik moet toegeven dat Titaan silver eigenlijk wel de F10/11 prachtig staat
                                Last edited by ; 13/08/2011, 12:10.

Comment

Wel moet ik meegeven dat ik de omlijstingen van in het chroom genomen heb (dus geen zwarte)
                                  Daarom denk ik met een licht kleur (= zilver) dat dit niet tot zijn recht komt.
                                  Die lijsten zijn dan satijnglans, dus precies lichtjes mat geschuurde chroom. Bij een donkere kleur gaan deze lijsten zeker meer opvallen door het contrast. Bij een zilveren gaat het idd minder opvallen, maar wel ook zeer knap zijn.
                                  OO 00 OO

Comment

• Gisteren langs geweest bij BMW dealer en ik heb eigenlijk beslist om het carbon zwart te verlaten en te gaan voor het titaan silver.

Hierbij wat foto's....

Stukken exclusiever en het M-pakket komt veel meer tot uiting.

Remarks zijn altijd welkom.

Comment

• Het wordt dus zilver?
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Het wordt dus zilver?
                                        indeed, titansilver
                                        Met de chrome rond de ruiten ...

Comment

• Super van de kleurkeuze! Enkel shadowline nog rond de ruiten...

Comment

Working...
                                          X