Niet iedereen rijdt met dat carbon zwart. Wel denk ik dat meer dan 80% van de mensen die het M-sportpakket kiezen voor deze kleur gaan. Persoonlijk vind ik het geen mooie kleur. Ik zie veel liever saffierzwart en dus zonder dat blauw erin.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtencarbon zwart dus?
Je zal met een ander kleur je gebrek aan uniqueness enkel maar wat compenseren.
edit:typoLast edited by ICM; 12/08/2011, 11:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar op de M3 wel voor Jerez gekozen? (dat lijkt heel erg goed op carbonzwart)
Zou dat, 80% van de M Packs carbonzwart? Da's veel, maar 't kan wel... Zou 'es moeten tellen op de Gebrauchtwagenbörse...
Donkergrijs = in dit geval enkel en alleen sophisto.
Lichtgrijs = grotendeels spacegrau, ook een klein deeltje platingrau (E60/E61)
blauw metallic = één le mans, al de rest gewoon donkerblauw
D.w.z.: in Duitsland zijn (op 200 BMW '5 met M Pack)- 1 op 5 = wit uni
- 1 op 2 = carbonzwart metallic
- 1 op 5 = grijs metallic (donker & licht)
- 1 op 20 = zilver metallic
- 1 op 20 = blauw metallic
- 1 op 20 = zwart uni
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Ik heb carbon zwart besteld met die 19" M velgen. Zwart zie je idd vaak in het straatbeeld; blijft anders wel een schitterende kleur, ook na x aantal jaren word je dat niet beu. Ik heb hier nog een zwarte E46 330CiC bollen van 2002 met meer dan 300K km, die ziet er nog altijd schitterend uit imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar op de M3 wel voor Jerez gekozen? (dat lijkt heel erg goed op carbonzwart)
Zou dat, 80% van de M Packs carbonzwart? Da's veel, maar 't kan wel... Zou 'es moeten tellen op de Gebrauchtwagenbörse...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEffe geturfd op de Gebrauchtwagenbörse, 200 BMW '5 van 01/2009 tot nu (dus nog een deel de oude reeks, en een deel nieuwe, ongeveer 1/3e 2/3e verdeling daartussen).
Donkergrijs = in dit geval enkel en alleen sophisto.
Lichtgrijs = grotendeels spacegrau, ook een klein deeltje platingrau (E60/E61)
blauw metallic = één le mans, al de rest gewoon donkerblauw
D.w.z.: in Duitsland zijn (op 200 BMW '5 met M Pack)- 1 op 5 = wit uni
- 1 op 2 = carbonzwart metallic
- 1 op 5 = grijs metallic (donker & licht)
- 1 op 20 = zilver metallic
- 1 op 20 = blauw metallic
- 1 op 20 = zwart uni
En saffierzwart is onvindbaar. Van exclusiviteit gesproken...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtencarbon zwart dus?
Ik zou het titanium grijs nemen, dan komen de lijnen en contouren ( zeker met m-pack) veel beter uit.
Een zwarte vind ik enkel mooi als hij proper staat, wat op de meeste foto's gevonden op het net uiteraard het geval is. Maar 1 regenbui of wat stuifmeel en 't is om zeep.
Een grijze is zelfs vuil zeer mooi, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenRedbull, spring eens binnen daar staat titan + 19" + M pack ... ik ben er zeker van dat je dan geen zwarte meer gaat willen
PM me eens jullie adres? Ik spring anders morgen tegen de middag eens binnen.
Thx 4 the invite!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenVoor wie ze nog niet kende: prijzen en specifikaties van modeljaar 2012 nu op bmw.be ( configurator nog de huidige modellen)
Zijn er veel wijzigingen?
Comment
-
Dank voor al jullie reacties rond het kleur maar ik begin nu nog meer te twijfelen
Wel moet ik meegeven dat ik de omlijstingen van in het chroom genomen heb (dus geen zwarte)
Daarom denk ik met een licht kleur (= zilver) dat dit niet tot zijn recht komt.
Met een "donker" kleur dan wel maar dan zou ik toch opteren voor dat carbon zwart.
Dus keuze is titansilver of carbon zwart...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk BerichtenVoor wie ze nog niet kende: prijzen en specifikaties van modeljaar 2012 nu op bmw.be ( configurator nog de huidige modellen)
Thx voor de ontvangst daarnet en het advies.
Ik moet toegeven dat Titaan silver eigenlijk wel de F10/11 prachtig staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWel moet ik meegeven dat ik de omlijstingen van in het chroom genomen heb (dus geen zwarte)
Daarom denk ik met een licht kleur (= zilver) dat dit niet tot zijn recht komt.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet wordt dus zilver?
Met de chrome rond de ruiten ...
Comment
Comment