Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Gisteren langs geweest bij BMW dealer en ik heb eigenlijk beslist om het carbon zwart te verlaten en te gaan voor het titaan silver.
    goeie keuze
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De bakker hier in de buurt heeft een 535i heb ik onlangs gezien. Erg mooi samen gesteld. Bruine buitenkleur, echt magnifiek in de zon. En de sound is toch ook niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        goeie keuze
        thx

Comment

• Titaansilver met chrome en donkere ruiten...

Comment

Titaansilver met chrome en donkere ruiten...

Dat chrome vind ik toch niet zo super bij titansilber tbh.
            Voor de rest schone wagen

Comment

Titaansilver met chrome en donkere ruiten...

da's de standaard raamomlijsting als je exterieur line alu satiniert neemt, zijn uw spiegelvoet en verticale raamzuilen allemaal in hoogglans zwart
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

indeed, titansilver
                Met de chrome rond de ruiten ...
                F10/F11 + M-Pack + Titansilver =>

Alleen had ik niet voor Chrome raamomlijsting gekozen maar voor Shadowline Hochglanzend.
                Last edited by ; 14/08/2011, 19:08.

Comment

indeed, titansilver
                  Met de chrome rond de ruiten ...
                  Mooi, daar ga je geen spijt van hebben. Je ziet dat hij zelfs nat prachtig is in het grijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    da's de standaard raamomlijsting als je exterieur line alu satiniert neemt, zijn uw spiegelvoet en verticale raamzuilen allemaal in hoogglans zwart
                    Thx Alex...maar kun je dit even toelichten?

Alu raamomlijsting is toch enkel het chrome randje rond de ruiten?
                    Shadowline omlijsting is zonder het chrome randje rond de ruiten, of mis ik hier iets?

Comment

• Config in shadowline en chrome line :

shadowline:

Chromeline:

Comment

• Wat mij een beetje stoort aan die aluminium gesatineerde raamlijsten is dat de andere chroom delen niet ook in dat materiaal zijn. Nu heb je de nieren, die sierstukken aan de laterale pinkers en de strippen in de deurklinken in echt chromé terwijl de raamomlijsting eerder mat is.

Als je hoogglans shadowline neemt is rond de ramen alles hetzelfde hoogglans zwart. Dat vind ik toch net iets mooier.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind shadowline veel mooier op een zilvere, en zeker met M-pakket.

Comment

• Bij de vorige 5-generatie vond ik de touring knapper (E61). Nu geniet de berline (F11) duidelijk mijn voorkeur. Mooiste BMW sinds LANG
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                              Bij de vorige 5-generatie vond ik de touring knapper (E61). Nu geniet de berline (F11) duidelijk mijn voorkeur. Mooiste BMW sinds LANG
                              Ben je wel zeker dat je de berline het mooiste vindt en niet de touring?
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Very good choice, dat zilver, redbull! Tenzij de raamomlijstingen: imo zeer knap bij een donkere kleur om een accent te zetten, maar bij zilver overbodig, integendeel ik vind het eerder de aflijning tussen koetswerk en ramen afzwakken in some way. Zou zoals de rest hier op een zilveren ook de hoogglans Shadow Line prefereren... maar jij moet jouw goesting doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Ben je wel zeker dat je de berline het mooiste vindt en niet de touring?
                                  de F10 dus
                                  2021 Taycan 4S
                                  2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Very good choice, dat zilver, redbull! Tenzij de raamomlijstingen: imo zeer knap bij een donkere kleur om een accent te zetten, maar bij zilver overbodig, integendeel ik vind het eerder de aflijning tussen koetswerk en ramen afzwakken in some way. Zou zoals de rest hier op een zilveren ook de hoogglans Shadow Line prefereren... maar jij moet jouw goesting doen.
                                    Thx GTA

Ik heb dat titaanzilver in het "echt" gezien en is echt super knap met M-pakket.

Ik heb al jaar en dag "donkere" auto's gehad en het is tijd voor eens een licht kleurige wagen.

Je hebt wel een punt dat chrome bij een donkere wagen zeer mooi uitkomt.
                                    Met dit zilver is dit overbodig...en ook de lijnen afzwakt.

Nochtans hierboven staat die zilveren berline met die 20inch velgen op MET zwarte ruiten en Chrome... vond ik nochtans ook knap.

Ik heb nog enkele dagen tijd om de correcte keuze te maken...

Comment

• Enkel jij kan de correcte keuze maken, wij kunnen dat niet voor jou.

De hoger geplaatste berline, da's eentje zonder M Pack, eerder standaard eigenlijk. 't Is zeker niet lelijk, 'k geef 't toe.

De forummers hier die geregeld op anderstalige BMW-fora zitten, zullen je zeker wel enkele foto's kunnen voorschotelen van een titansilber F11 met M Pack en geborsteld alu look raamomlijstingen.

Wat neem je van binnenbekleding en interieurlijsten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Enkel jij kan de correcte keuze maken, wij kunnen dat niet voor jou.

De hoger geplaatste berline, da's eentje zonder M Pack, eerder standaard eigenlijk. 't Is zeker niet lelijk, 'k geef 't toe.

De forummers hier die geregeld op anderstalige BMW-fora zitten, zullen je zeker wel enkele foto's kunnen voorschotelen van een titansilber F11 met M Pack en geborsteld alu look raamomlijstingen.

Wat neem je van binnenbekleding en interieurlijsten?
                                        Ja, ik zit ook regelmatig op bimmerboard en 5post... echt leuke info vind je daar terug.

Binnenbekleding zijn zwarte lederen sportzetels van het M-pakket.
                                        Interieurlijsten zijn de alu hexagon

Aangezien er zoveel leden hier opteren voor de shadowline, begin hier toch sterk te twijfelen...Moet toch ergens waarheid inzitten

Comment

• Je neemt een pakket waar leder in zit? (daardoor is het inderdaad plots een pak minder duur)

Ik zou, vooral als herinnering naar m'n vorige auto (en het zijn goeie herinneringen) de standaard alcantara bekleding nemen.

Wordt een prachtige auto...

Comment

Working...
                                          X