Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Je neemt een pakket waar leder in zit? (daardoor is het inderdaad plots een pak minder duur)

Ik zou, vooral als herinnering naar m'n vorige auto (en het zijn goeie herinneringen) de standaard alcantara bekleding nemen.

Wordt een prachtige auto...
    In het M-pakket zit inderdaad de alcantara.... ik had dit ook even bekeken maar in combinatie met het pakket "exclusive line" MOET je leder nemen

Ik ken ook mensen die alcantara interieur hebben en zijn er ook zeer tevreden van... nadeel is natuurlijk als je regelmatig eet en drinkt in uw wagen, dan heb je veel sneller vervuilde zetels.
    Bij leder heb je dit praktisch nooit.

In mijn huidige A6 Avant FL 2009 heb ik nog net geen BBQ gehouden en het leder is nog altijd piekfijn in orde hoor!

Comment

• Deze zetels zijn natuurlijk super knap, met die witte stiksels en het oog voor detail (M-kleurtjes in het midden).

Jammer dat ze dit niet hebben doorgetrokken naar de zwarte lederen zetels...

Comment

• Zeker een M-sportstuur nemen en zwarte dakhemel. Ben uiterst tevreden van deze twee opties.
        Ik heb nu 17800 km op de teller en auto rijdt echt geweldig !
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ook zwarte dakhemel aangetikt. Idd leuke optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            In het M-pakket zit inderdaad de alcantara.... ik had dit ook even bekeken maar in combinatie met het pakket "exclusive line" MOET je leder nemen

Ik ken ook mensen die alcantara interieur hebben en zijn er ook zeer tevreden van... nadeel is natuurlijk als je regelmatig eet en drinkt in uw wagen, dan heb je veel sneller vervuilde zetels.
            Bij leder heb je dit praktisch nooit.

In mijn huidige A6 Avant FL 2009 heb ik nog net geen BBQ gehouden en het leder is nog altijd piekfijn in orde hoor!
            In de UK moet leer niet! Daar kan je gewoon alcantara behouden.

Comment

• Dit weekend met een 520d berline gereden met automaat. Rijdt ongelooflijk aangenaam. Interieur is ook top. Moest ik in deze categorie shoppen, zou ik het wel weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke Bekijk Berichten
                Dit weekend met een 520d berline gereden met automaat. Rijdt ongelooflijk aangenaam. Interieur is ook top. Moest ik in deze categorie shoppen, zou ik het wel weten.

Kheb al met verschillende bmw's gereden(324d,320d,X3)en deze 520d is tot nu toe de beste die ik gehad heb,zowel qua afwerking,wegligging.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
                  Zeker een M-sportstuur nemen en zwarte dakhemel. Ben uiterst tevreden van deze twee opties.
                  Ik heb nu 17800 km op de teller en auto rijdt echt geweldig !
                  Ik heb ook het M-pakket genomen, dus aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                    Kheb al met verschillende bmw's gereden(324d,320d,X3)en deze 520d is tot nu toe de beste die ik gehad heb,zowel qua afwerking,wegligging.........
                    Looking forward to it
                    1/10/2011: kan al niet wachten!!!!!!!!!!!

Comment

• ps: chromeline veranderd naar shadowline bij de dealer.

thx all voor de feedback en tips!

Comment

Thx Alex...maar kun je dit even toelichten?

Alu raamomlijsting is toch enkel het chrome randje rond de ruiten?
                        Shadowline omlijsting is zonder het chrome randje rond de ruiten, of mis ik hier iets?
                        er zijn drie mogelijkheden op een standaardwagen:

- standaard: chroom rond de ramen, verticale zuilen in de deuren zijn mat zwart (plastic)
                        - shadowline hoogglans: alles, rond de ramen en verticale zuilen, in hoogglans zwart
                        - exterieur line aluminium gesatineerd: alles in hoogglans zwart, behalve de eigenlijke omkadering, die is in gesatineerd aluminium

op een M pack is het sowieso 1 van de laatste 2

op de foto die je quote was het een standaardomlijsting en geen alu gesatineerd

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        ps: chromeline veranderd naar shadowline bij de dealer.

thx all voor de feedback en tips!
                        perfectie proficiat!
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          er zijn drie mogelijkheden op een standaardwagen:

- standaard: chroom rond de ramen, verticale zuilen in de deuren zijn mat zwart (plastic)
                          - shadowline hoogglans: alles, rond de ramen en verticale zuilen, in hoogglans zwart
                          - exterieur line aluminium gesatineerd: alles in hoogglans zwart, behalve de eigenlijke omkadering, die is in gesatineerd aluminium

op een M pack is het sowieso 1 van de laatste 2

op de foto die je quote was het een standaardomlijsting en geen alu gesatineerd

perfectie proficiat!
                          thx voor de feedback en ontvangst id garage

Misschien nu nog een zwarte grille vooraan of is dit te "ronny" ?
                          Er bestaan ook een grille in titaan, niet?

Comment

thx voor de feedback en ontvangst id garage

Misschien nu nog een zwarte grille vooraan of is dit te "ronny" ?
                            Er bestaan ook een grille in titaan, niet?
                            met plezier he

ik zou een zwarte grille zeker overwegen maar volgens mijn vrienden ben ik een verdoken johnny ...

standaard zijn de spijltjes enkel vooraan verchroomd, je kan ze ook volledig (= op de zijkanten ook) verchroomd (= in titaan) krijgen ..
                            kost twee keer niets dus als je de ene look beu bent kan je ze rap veranderen .. en zo weet uw madam ook weer wa gegeven als 't uwe verjaardag is
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Pffff. Ik peis dak nog een paar jaar langer met de Golf ga rondrijden als ik dit topic zo bekijk. Om dan ...

Nog nooit zoiets knap gezien.

Last edited by Fred; 16/08/2011, 22:07.
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                met plezier he

ik zou een zwarte grille zeker overwegen maar volgens mijn vrienden ben ik een verdoken johnny ...

standaard zijn de spijltjes enkel vooraan verchroomd, je kan ze ook volledig (= op de zijkanten ook) verchroomd (= in titaan) krijgen ..
                                kost twee keer niets dus als je de ene look beu bent kan je ze rap veranderen .. en zo weet uw madam ook weer wa gegeven als 't uwe verjaardag is
                                Het titaan lijkt me wel leuk...

Zwart lijkt mij iets te veel "johny of ronny"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                                  Pffff. Ik peis dak nog een paar jaar met de Golf ga rondrijden als ik dit topic zo bekijk. Nog nooit zoiets knap gezien

http://www.autoforum.be/attachment.p...8&d=1313438333
                                  Zalig... U2 op de idrive!!

Comment

Het titaan lijkt me wel leuk...

Zwart lijkt mij iets te veel "johny of ronny"
                                    Titaan vind ik niet mooi. Moest ik zo'n 550i hebben, ik zou het direct veranderen.
                                    Dat zwart vind ik wel iets hebben, maar het is wat 'ruiger'. Ik vind het enkel passen als er ook 'ruigere' zwarte velgen onder de auto zouden liggen.
                                    In uw geval zou ik het mooi origineel laten. Dat is nog het mooiste.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Idem hier. Titaan nieren zijn lang niet zo mooi als de standaard nieren. Ik vind carbonzwart overigens mooier dan titaansilber, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

De combo die mij ook nog wel chique/ sportief lijkt:

Space grau metallic
                                      Leder Oyster/ Black
                                      M-pack
                                      High executive
                                      Comfortzetels
                                      Schuif/ kanteldak
                                      20 duims styling 312 ferric grey
                                      Getint glas

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        mooi origineel laten. Dat is nog het mooiste.

Comment

• Misschien interessant om te weten:

vanaf nu worden alle modellen met een titaangrille standaard geleverd

Comment

Working...
                                          X