Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is dan geen verbetering.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Dit vind ik anders ook wel zeer geslaagd icm M pakket en shadowline.

Comment

• BMW M bestätigt kommenden 5er mit Dieselmotor – M550d xDrive F10

Auf der berühmten Rennstrecke von Laguna Seca dürfen derzeit einige Journalisten aus Nordamerika einen Blick auf die aktuellen Modelle der BMW M GmbH werfen und natürlich finden in diesem Rahmen auch diverse Gespräche statt. In einem solchen Gespräch will AutoBlog.com nun offiziell erfahren haben, was unseren Lesern schon länger bekannt ist: Bei der aktuellen 5er-Generation F10 wird es auch einen Selbstzünder mit dem M im Namen geben.
        Nach unserem momentanen Kenntnisstand wird der komplette Name BMW M550d xDrive lauten, wobei der Allradantrieb xDrive nicht optional ist, sondern bei allen Modellen mit dem neuen Triturbo-Diesel serienmäßig verbaut wird. Der 3,0 Liter große Reihensechszylinder wird allem Anschein nach 380 PS leisten, aber beim Normverbrauch trotz xDrive unter der Marke von sechs Litern liegen. Wie der Name schon sagt, handelt es sich nicht um einen “echten” M5, sondern lediglich um eine besonders sportliche 5er-Variante. Diese Sportlichkeit wird auch optisch zum Ausdruck kommen, höchstwahrscheinlich in Form einer speziellen und zumindest in gewisser Weise eigenständigen Variante des M Sportpakets.
        Während Autoblog.com annimmt, dass die Motorleistung im Bereich von 500 PS liegen könnte, müssen wir entsprechenden Hoffnungen leider den Wind aus den Segeln nehmen. Der im Frühjahr 2012 startende Triturbo-Diesel ist von diesen Leistungswerten weit entfernt, wird aber dank seines hohen Drehmoments und seiner 380 PS dennoch sehr ansehnliche Fahrleistungen liefern. Für den Sprint auf 100 km/h ist mit einem Wert um die fünf Sekunden zu rechnen, was ihn längsdynamisch auf ein Niveau mit dem BMW 550i bringen wird.
        Der neue Motor wird zunächst in der 5er Limousine und im 5er Touring debütieren, dann aber relativ schnell einen Weg in andere Baureihe finden. Kandidaten sind hier vor allem die großen X-Baureihen X5 und X6 sowie die Modelle der 6er- und 7er-Reihe. Sobald es weitere Infos gibt, werden wir natürlich darüber berichten.

BimmerToday - Das allerneuste aus der Welt von BMW. Design Trends, Motorsport und neue BMW Modelle.

Comment

• http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=257 laatste alinea

Al 2 op 3, yay.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Ge zijt geen gewoon iemand he tanteke

Comment

• Rood...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Rood...

Nja...

Comment

• Is er eigenlijk veel verschil tussen het gewone onderstel en het Mpack onderstel?
                  Is dat nog wat comfortabel?

Comment

Rood...

Niet op een Duitse wagen, laat staan op de grote van een 5 Serie.

Comment

• Dat rood toont wel heel flets op die foto.

Comment

Rood...

Nee. Ik zou hem wel eens in het zwart willen zien.

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                            Ik zit met een vraagje over de middentunnel.
                            Bij manuele bak heb je een groot deel zwarte plastiek en zo een deuk in de asbak of wat dat ook is, zo zie ik toch op elke foto.
                            Bij de automaat is dat deel wel in houtinleg of alu wat je ook kiest en is de asbak mooi in lijn zonder deuk.

Is dat bij de manuele ook zo te krijgen? Volledig met inleg, en zo ja, hoe dan?
                            Ondertussen nog meer info gevonden over mijn eigen vraag.
                            Als je het rokerspakket neemt zou er geen inkeping zijn in de klep waar de asbak zit. Houtafwerking ontbreekt wel bij de handbak itt de automaat.

Comment

Ondertussen nog meer info gevonden over mijn eigen vraag.
                              Als je het rokerspakket neemt zou er geen inkeping zijn in de klep waar de asbak zit. Houtafwerking ontbreekt wel bij de handbak itt de automaat.
                              Gewoon de sportautomaat nemen... is zoveel beter!

Comment

Gewoon de sportautomaat nemen... is zoveel beter!
                                hm, ik schakel graag, vrees dat ik met al die ecohybridestoestanden in de toekomst nog automaat genoeg kan rijden.

Comment

hm, ik schakel graag, vrees dat ik met al die ecohybridestoestanden in de toekomst nog automaat genoeg kan rijden.
                                  Ik ook... tot ik een testrit heb gedaan met de sport automaat. Never again een bakje! Zeker wanneer je veel in de file staan

Comment

Ik ook... tot ik een testrit heb gedaan met de sport automaat. Never again een bakje! Zeker wanneer je veel in de file staan
                                    Mja, dat ben ik nog van plan te doen, beide is vergelijken, ik heb nog tijd, ik plan mijn wissel pas tegen januari.

Comment

klopt volledig.

wou ook eerst een handgeschakelde nemen, tot ik met de automaat was gaan rijden.

rij er nu al 2 maanden mee rond... nooit niks anders meer.

mijn vrouw: 'Beuh, nen automaat:' (effe doorspoelen tot na de eerste rit) 'Amai, ik wil in mijne volgende ook nen automaat'.... (ikke: 'allée hop, da budget weer omhoog met 3K...)
                                      Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

• Vandaag ritje gedaan Brugge-Hasselt,man man,wat een wagen,blij dat ik niet terug een x3 genomen heb.
                                        184pk is wel voldoende voor mij en ook voor de vrouw................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                          Vandaag ritje gedaan Brugge-Hasselt,man man,wat een wagen,blij dat ik niet terug een x3 genomen heb.
                                          184pk is wel voldoende voor mij en ook voor de vrouw................
                                          Is dus een 520D?

Wat verbruik heb je? In welke stand van de automaat? Is D voldoende of toch liever de S of S+?

Om een vergelijking te maken, wat was je vorige wagen?

Comment

Working...
                                          X