Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo,
    Inderdaad manueel(de vrouw wilde een manuele),verbruik ligt momenteel 6.7L met redelijk rijden(op E40 dikwijls 160/170km/h).
    184 pk.
    Vorige wagen was een X3 2.0d.
    Qua comfort de beste wagen tot nu toe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
      Hallo,
      Inderdaad manueel(de vrouw wilde een manuele),verbruik ligt momenteel 6.7L met redelijk rijden(op E40 dikwijls 160/170km/h).
      184 pk.
      Vorige wagen was een X3 2.0d.
      Qua comfort de beste wagen tot nu toe.
      Mooi verbruik, natuurlijk is het "optrekken" belangrijker voor meting van het verbruik dan topsnelheden

Comment

• Damn, levering voorzien met 2 weken vertraging... nog een week voor verzekering en nummerplaat => 3de week van oktober pas "freude am fahren"

Tschijnt dat er prior wordt gegeven aan de tourings op dit moment omwille van de zeer grote vraag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Damn, levering voorzien met 2 weken vertraging... nog een week voor verzekering en nummerplaat => 3de week van oktober pas "freude am fahren"

Tschijnt dat er prior wordt gegeven aan de tourings op dit moment omwille van de zeer grote vraag.
          Oei, das ne mindere..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
            Oei, das ne mindere..
            Op zich nog geen probleem als je weet dat ik op mijn A5 meer dan 6 maanden heb moeten wachten...
            En dan nog eens 2 maanden omdat de helft van de opties er niet opzaten

Comment

Op zich nog geen probleem als je weet dat ik op mijn A5 meer dan 6 maanden heb moeten wachten...
              En dan nog eens 2 maanden omdat de helft van de opties er niet opzaten
              Ja, das waar.. Maar ik wist niet dat er zo veel touring's verkocht werden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
                Ja, das waar.. Maar ik wist niet dat er zo veel touring's verkocht werden!
                Ook maar gehoord deze week hoor...
                Is wel ideale auto voor

- familie met veel kinderen en dus ook veel bagage
                - personen die een abonnement hebben bij het containerpark
                - senior vertegenwoordigers die veel moeten vervoeren
                - senior sales managers
                - etc...

Ik heb nu ook een berline genomen maar ik denk dat ik er soms spijt van ga hebben omdat ik problemen ga hebben met laadruimte (vooral in de hoogte dan). Natuurlijk zal dit sporadisch zijn maar nu met mijn A6 break kan ik alles zelf vervoeren. Zelf mijn schoonmoeder

Comment

Zelf mijn schoonmoeder
                  Allé jong dan zou ik toch snel overschakelen naar een Limo versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                    Allé jong dan zou ik toch snel overschakelen naar een Limo versie

of de "long" version

Comment

Is wel ideale auto voor

- senior sales managers
                      - etc...

Ik heb nu ook een berline genomen maar ik denk dat ik er soms spijt van ga hebben omdat ik problemen ga hebben met laadruimte (vooral in de hoogte dan). Natuurlijk zal dit sporadisch zijn maar nu met mijn A6 break kan ik alles zelf vervoeren. Zelf mijn schoonmoeder

Wel heel gemakkelijk is de neerklapbare achterbank in een berline,zo heb je bijna evenveel ruimte (natuurlijk niet de hoogte)als in een touring..............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                        Wel heel gemakkelijk is de neerklapbare achterbank in een berline,zo heb je bijna evenveel ruimte (natuurlijk niet de hoogte)als in een touring..............
                        good to know... is dat standaard? thx!

Comment

good to know... is dat standaard? thx!
                          Ja

Comment

Is wel ideale auto voor

- senior sales managers
                            - etc...

Het kunnen vervoeren van je schoonmoeder is een serieus en niet te onderschatten nadeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                              Het kunnen vervoeren van je schoonmoeder is een serieus en niet te onderschatten nadeel.
                              Ik kan natuurlijk er een strekhaak opsteken é

Comment

Ik kan natuurlijk er een strekhaak opsteken é
                                Zo doe ik het, en ook voor de volgende.
                                Voor al wat vuil en smerig is, de aanhangwagen eraan.

Huidige kar, een MB C, op vakantie met 1 dochter van 15m, gedeelte achterbank plat en alles kan er goed in. (reisbed, buggy enz)

Comment

• Een berline is eleganter dan een touring. Bij de voorgaande generaties van de 5 vond ik de poep van de berline steeds knapper dan die van de touring. Bij deze 5 vind ik de achterlichten van de touring net iets knapper. Toch heb ik zonder aarzelen voor de berline gekozen. Ik heb het hier ooit nog eens gepost dat ik een break eigenlijk een veredelde camionette vind.

Voor mij is de koffer meer dan groot genoeg voor dagelijks gebruik, zelfs met schoonmoeder. Enkel toen de kids kleiner waren en de koetsen en buggy's meemoesten op vakantie heb ik een dakbox geplaatst. Ook heb ik altijd een trekhaak voor een aanhangwagen.

Bij een touring heb je enkel het voordeel van de hoogte. Toch heb ik deze zomer alweer meerdere keren opgemerkt dat mensen met een break niet hoger laden dan het afdekgordijntje en dat ze een box op het dak hebben staan. Waarom koop je dan een break? Enkel voor de looks dan...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Een berline is eleganter dan een touring. Bij de voorgaande generaties van de 5 vond ik de poep van de berline steeds knapper dan die van de touring. Bij deze 5 vind ik de achterlichten van de touring net iets knapper. Toch heb ik zonder aarzelen voor de berline gekozen. Ik heb het hier ooit nog eens gepost dat ik een break eigenlijk een veredelde camionette vind.

Voor mij is de koffer meer dan groot genoeg voor dagelijks gebruik, zelfs met schoonmoeder. Enkel toen de kids kleiner waren en de koetsen en buggy's meemoesten op vakantie heb ik een dakbox geplaatst. Ook heb ik altijd een trekhaak voor een aanhangwagen.

Bij een touring heb je enkel het voordeel van de hoogte. Toch heb ik deze zomer alweer meerdere keren opgemerkt dat mensen met een break niet hoger laden dan het afdekgordijntje en dat ze een box op het dak hebben staan. Waarom koop je dan een break? Enkel voor de looks dan...
                                    Daarom dat SUV's, Cabrio's en breaks(jaja) als vrijetijdsvoertuigen gecatalogeerd worden, en een 4-deurs/berline als een gezinswagen.

Comment

Een berline is eleganter dan een touring. Bij de voorgaande generaties van de 5 vond ik de poep van de berline steeds knapper dan die van de touring. Bij deze 5 vind ik de achterlichten van de touring net iets knapper. Toch heb ik zonder aarzelen voor de berline gekozen. Ik heb het hier ooit nog eens gepost dat ik een break eigenlijk een veredelde camionette vind.

Tja, smaken verschillen. Zelf vind ik de F10 achterzijde hondslelijk. Als ik een berline zou kopen, had ik een A6 gekocht.
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

Toch heb ik deze zomer alweer meerdere keren opgemerkt dat mensen met een break niet hoger laden dan het afdekgordijntje en dat ze een box op het dak hebben staan. Waarom koop je dan een break? Enkel voor de looks dan...

Mijn Touring is tot vanboven gevuld hoor als we op reis gaan met de auto

Maar met mijn getinte ruiten zie je daar gelukkig niks van ...

Comment

• Zelf is je achteruitzicht ook weg. Veilig is anders vind ik dan.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X