Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben zwaar van van de adap ophanging op een 3serie. Op een 5 weet ik het niet maar zal wel hetzelfde gevoel geven. Kan moeilijk uitleggen waarom maar de wagen voelt veel stabieler aan met adap ophanging in sportstand in vergelijking met sportophanging die ik al veel heb gekozen.

Aan de andere kant: een 5 is een limo (doelgroep) en geen sportkar om mee te scheuren. Eerder de ideal familiewagen die eerder sportief gaat rijden rechtdoor op de autostrade. Ik heb nog niet veel 5 series rap langs de binnenbanen zien scheuren. Heb wel al veel 3 series gezien die snel op de binnenbanen scheurden

Dus voor een 5 zal het een minder nodige optie zijn.

Mijn gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Onze M3 heeft ook zo'n regelbare ophanging. Wel is deze ophanging in de comfort-stand stugger dan mijn 530d in de sport-stand. Ik zou daarom eens met een M5 willen rijden. Eerder durf ik hier niets over zeggen.
      Geduld hebben tot januari-februari en dan komt dat in orde

Comment

Ik heb een BB. Onder Office kan ik ook enkel mijn telefoonboek zien.

Ik heb een BB 9780 en kan mijn SMSen , emails en kalender zien . Internet werkt niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          Ik ben zwaar van van de adap ophanging op een 3serie.
          Is dat wel verkrijgbaar geweest op een '3? Op de E30 niet (muv de M3, optioneel), op de E36 niet (en ook niet op de M3), op de E46 bij mijn weten ook niet, en ik dacht op de huidige '3 toch ook niet? (maar dat laatste ben ik niet zeker, I got stuck in 2004 somewhere )

Comment

• pmmeke heeft een E92 M3, en heeft net zoals ik op mijn M3 de optie EDC.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Kwam gisteren toevallig voorbij de BMW dealer Van Osch in Hasselt en merkte dat er in het tweedehands centrum drie F10's stonden met M-pakket. Ik dacht 1 x wit, 1 x space grau en 1 x zwart. Op zich een goede zaak dat er ook regelmatig demonstratie wagens besteld worden met het M-pakket. Voor de kopers van een nieuwe is het interessant om de wagen in zijn werkelijke trim eens te bekijken en het maakt ook de aankoop mogelijk voor mensen die een nieuwe te duur vinden.

Comment

• Mezelf ook laten verleiden door de sirenezang uit Munchen:

FW11 520d Berline

A89 Imperialblau Brillianteffekt
                AWAT Stof Diagonal Anthrazit

0ZKS Veiligheidskit
                0320 Zonder monogram
                0403 Elektrisch doorschijnend schuifdak
                0431 Automatisch dimmende binnenspiegel
                0508 Park Distance Control (PDC)
                06AB BMW TeleServices
                06FL USB-aansluiting
                06VC Combox controller
                0644 GSM-voorbereiding (Bluetooth)
                0775 Hemelbekleding Anthrazit
                0843 Gereduceerd vermogen
                0868 Spraakversie Nederlands

Op het schuifdak na, zo ongeveer de meest kale 5-reeks van het forum . Maar er zit dan ook voor het eerst in de geschiedenis bijna voldoende standaarduitrusting op een 5 en op onze wegen waar het bordje "120" langs de autostrade eerder een onbereikbare droom dan een snelheidsbeperking is geworden, heeft de 2.0 diesel voldoende kracht in huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                  Mezelf ook laten verleiden door de sirenezang uit Munchen:

FW11 520d Berline

A89 Imperialblau Brillianteffekt
                  AWAT Stof Diagonal Anthrazit

0ZKS Veiligheidskit
                  0320 Zonder monogram
                  0403 Elektrisch doorschijnend schuifdak
                  0431 Automatisch dimmende binnenspiegel
                  0508 Park Distance Control (PDC)
                  06AB BMW TeleServices
                  06FL USB-aansluiting
                  06VC Combox controller
                  0644 GSM-voorbereiding (Bluetooth)
                  0775 Hemelbekleding Anthrazit
                  0843 Gereduceerd vermogen
                  0868 Spraakversie Nederlands

Op het schuifdak na, zo ongeveer de meest kale 5-reeks van het forum . Maar er zit dan ook voor het eerst in de geschiedenis bijna voldoende standaarduitrusting op een 5 en op onze wegen waar het bordje "120" langs de autostrade eerder een onbereikbare droom dan een snelheidsbeperking is geworden, heeft de 2.0 diesel voldoende kracht in huis.
                  Blijft een goede keuze en prachtige wagen... ps: mooi kleur
                  Wanneer wordt hij geleverd?

Comment

• Wat is een "Combox-controller"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Wat is een "Combox-controller"?
                      datgene wat de interface regelt tussen de gsm, usb stick en de radio... (miscchien nog meer hoor)))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        Blijft een goede keuze en prachtige wagen... ps: mooi kleur
                        Wanneer wordt hij geleverd?

Hij zou op 28 november geleverd moeten worden. Een donkerblauwe auto stond al lang op het verlanglijstje en Imperialblau is één van de mooiste donkerblauwe tinten op de markt.

Comment

• heeft er iemand al een webtest van een 525d 4 cylinder gevonden?

Comment

• Ik had het al gepost in het F11-topic: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...25d-SE/259340/

Men spreekt wel niet meer van een gedownsizede 530d, maar wel van een upgrade van de 520d.
                            Qua vermogen zal dit zeker wel in orde zijn. Volgens de cijfers zou deze even snel moeten zijn als de E60 530d die ik gehad heb. Die was voor mij meer dan snel genoeg. De 530d die ik nu heb is echt een raket. Je moet de ganse tijd opletten, want je bent snel aan 't spelen met je rijbewijs. Tja, die forse duw in de rug moest maar niet zo verslavend zijn.

Als ik eens de kans krijg ga ik toch ook eens met zo'n 525d rijden. Ik ben echt zeer nieuwsgierig hoe dat rijdt.
                            OO 00 OO

Comment

Ik had het al gepost in het F11-topic: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...25d-SE/259340/

Men spreekt wel niet meer van een gedownsizede 530d, maar wel van een upgrade van de 520d.
                              Qua vermogen zal dit zeker wel in orde zijn. Volgens de cijfers zou deze even snel moeten zijn als de E60 530d die ik gehad heb. Die was voor mij meer dan snel genoeg. De 530d die ik nu heb is echt een raket. Je moet de ganse tijd opletten, want je bent snel aan 't spelen met je rijbewijs. Tja, die forse duw in de rug moest maar niet zo verslavend zijn.

Als ik eens de kans krijg ga ik toch ook eens met zo'n 525d rijden. Ik ben echt zeer nieuwsgierig hoe dat rijdt.
                              Door omstandigheden mijn f10 520d moeten inruilen. Heb nu een f11 525d besteld omdat het budget iets ruimer is. Wordt november geleverd. Omdat een f11 toch iets zwaarder is heb ik de 525d besteld.

Comment

• Vandaag ben ik alweer iemand tegengekomen die z'n 5 in de UK heeft besteld. Is het prijsverschil dan echt zo groot? Spreken we hier over een verschil van 5% of 10% of misschien nog meer?
                                Komt dit prijsverschil door de wisselkoers met de Pond?
                                OO 00 OO

Comment

• vooral omdat engeland in een nog diepere crisis zit dan wij (of tenminste : daar voelen mensen al dat er wat loos is, in belgie nog niet)

marketing...in us is een auto nog goekoper

Comment

• Zou er iemand weten of je de 2 "donkere" uitlaten kun laten veranderen bij BMW zelf naar chrome uitlaten op een een :///M: pakket?
                                    thx

Comment

• weet er iemand waarom de angeleyes op de nieuwe 5 soms helder wit zijn en andere keren zo weer heel normaal? Angel eyes in ledformaat vs oud systeem?
                                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Zou er iemand weten of je de 2 "donkere" uitlaten kun laten veranderen bij BMW zelf naar chrome uitlaten op een een :///M: pakket?
                                        thx
                                        Dat zal heel zeker wel kunnen aangezien het sierstukken zijn.
                                        OO 00 OO

Comment

Working...
                                        X