Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Vandaag ben ik alweer iemand tegengekomen die z'n 5 in de UK heeft besteld. Is het prijsverschil dan echt zo groot? Spreken we hier over een verschil van 5% of 10% of misschien nog meer?
    Komt dit prijsverschil door de wisselkoers met de Pond?
    Hangt ervan af hoeveel korting je krijgt bij je lokale dealer, maar bij mij was er een verschil van +/- 5%, wat ik verwaarloosbaar vond. (Ik kon wel nog genieten van die extra korting van 4.000 euro op opties).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
      weet er iemand waarom de angeleyes op de nieuwe 5 soms helder wit zijn en andere keren zo weer heel normaal? Angel eyes in ledformaat vs oud systeem?
      Helder wit led icm Xenon en het andere zonder xenon dacht ik.
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Voor de liefhebbers, xDrive is nu een maand lang "gratis".
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
          Mezelf ook laten verleiden door de sirenezang uit Munchen:

FW11 520d Berline

A89 Imperialblau Brillianteffekt
          AWAT Stof Diagonal Anthrazit

0ZKS Veiligheidskit
          0320 Zonder monogram
          0403 Elektrisch doorschijnend schuifdak
          0431 Automatisch dimmende binnenspiegel
          0508 Park Distance Control (PDC)
          06AB BMW TeleServices
          06FL USB-aansluiting
          06VC Combox controller
          0644 GSM-voorbereiding (Bluetooth)
          0775 Hemelbekleding Anthrazit
          0843 Gereduceerd vermogen
          0868 Spraakversie Nederlands
          Straffe gasten daar bij BMW (of ze verkopen er niet genoeg): mijn 520d is al klaar, 5 weken vroeger dan de geplande datum, die zelf amper 2 maanden na de bestelling lag .

Hopelijk hebben ze niet ergens een winkeldochter uit de Beierse velden rond Dingolfing opgediept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
            Hangt ervan af hoeveel korting je krijgt bij je lokale dealer, maar bij mij was er een verschil van +/- 5%, wat ik verwaarloosbaar vond. (Ik kon wel nog genieten van die extra korting van 4.000 euro op opties).
            Ik heb eens uitgeteld op de configurator in BE en UK wat de prijzen zijn van een vergelijkbare 520d. Na omzetting van de valuta kwam ik op een verschil van dik €12.000,- enkel op de catalogusprijs. Bij de M5 was dat zelfs het dubbele. Voor het geld van mijn 530 mazoutstoof had ik in de UK een M5 gehad. Daar word ik toch effe stil van...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik heb eens uitgeteld op de configurator in BE en UK wat de prijzen zijn van een vergelijkbare 520d. Na omzetting van de valuta kwam ik op een verschil van dik €12.000,- enkel op de catalogusprijs. Bij de M5 was dat zelfs het dubbele. Voor het geld van mijn 530 mazoutstoof had ik in de UK een M5 gehad. Daar word ik toch effe stil van...

Vergeet niet de bedragen zonder btw te vergelijken.
              In de uk is het 20% btw.
              Maar dan nog kom ik op een verchil van 9000 euro

Comment

Mijn vader is nu onderweg naar the UK ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten
                  Straffe gasten daar bij BMW (of ze verkopen er niet genoeg): mijn 520d is al klaar, 5 weken vroeger dan de geplande datum, die zelf amper 2 maanden na de bestelling lag .

Hopelijk hebben ze niet ergens een winkeldochter uit de Beierse velden rond Dingolfing opgediept.
                  Volgens mij geeft BMW altijd een langere levertijd op, zodat de klant zich beter voelt wanneer de auto "vroeger" aankomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Volgens mij geeft BMW altijd een langere levertijd op, zodat de klant zich beter voelt wanneer de auto "vroeger" aankomt.
                    Dat is te hopen, maar amper 16 dagen tussen bestelling en levering, dat lijkt me toch heel kras. Nochtans zijn zowel handgeschakeld, stoffen interieur en open dak procentueel zeldzame keuzes op de 5-reeks, en is de kans dat de combinatie van alle drie ergens in voorraad staat dus wel heel klein, zeker in het donkerblauw (op zich niet de meest zeldzame, maar evenmin de meest frequente kleurkeuze). De garage is ook uiterst verbaasd, want 2 weken te vroeg, dat is standaardpraktijk bij BMW, maar 5 weken te vroeg, dat hebben ze nog nooit meegemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                      Redbull moet 3 weken langer wachten achter zijn 520d dan oorspronkelijk voorzien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Redbull moet 3 weken langer wachten achter zijn 520d dan oorspronkelijk voorzien
                        Veel langer... normaal gezien was het midden september!!
                        ETA is nu 1ste week november

ik had ook beter stof genomen en een schuifdak

Comment

Echt gek hé.

520d M Sport Saloon : 33.330
                          520d Saloon : 30.030

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
                            Echt gek hé.

520d M Sport Saloon : 33.330
                            520d Saloon : 30.030

Hoe zit het met de garantie en de herverkoopwaarde? Raak je een in de uk gekochte auto niet moeilijker kwijt? En wat betreft de garantie, waar moet je gaan als er iets mis is? Een bmw garage in Belgie zal zich niet van een auto aantrekken die niet door hen is verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                              Veel langer... normaal gezien was het midden september!!
                              ETA is nu 1ste week november

ik had ook beter stof genomen en een schuifdak
                              Begint te naderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                Hoe zit het met de garantie en de herverkoopwaarde? Raak je een in de uk gekochte auto niet moeilijker kwijt? En wat betreft de garantie, waar moet je gaan als er iets mis is? Een bmw garage in Belgie zal zich niet van een auto aantrekken die niet door hen is verkocht.
                                EU specs en garantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                                  Onderhoud en reparaties zijn goede/grote bron van inkomsten voor de dealer dus ik denk niet dat ze je zullen weigeren als klant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Begint te naderen
                                    Kga u dan eens komen halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Kga u dan eens komen halen

Comment

• Kan er iemand een foto tonen van een F10 5-reeks in het spacegrau met shadowline hoogglans en getinte ruiten ?

Wij hebben een 530d bijbesteld in die configuratie !

Comment

Working...
                                        X