Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 530d...
    Getinte ruiten...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      530d...
      Getinte ruiten...
      Het was of getinte ruiten of de gordijntjes aan de zijramen en elektrisch vanachter en het zijn dus de getinte ruiten geworden !!

Ik zoek gewoon dringend een real life foto van die configuratie, lijkt me knap maar zou het toch eens op foto willen zien eerst ?

Wanneer spreken wij trouwens eens af om die van u eens aan de tand te voelen ?

Comment

• Je gaat de meeste kans hebben om zo'n foto te vinden op f10post.com.
        OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Kan er iemand een foto tonen van een F10 5-reeks in het spacegrau met shadowline hoogglans en getinte ruiten ?

Wij hebben een 530d bijbesteld in die configuratie !
          google is your best friend:

Comment

• komt er ook 'n 518d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
              komt er ook 'n 518d ?
              heb ik me ook al afgevraagd, zou een perfecte concurrent zijn van de E200CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                komt er ook 'n 518d ?
                waarom ? De ede is zuiniger en krachtiger dan de eventuele 18d versie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  waarom ? De ede is zuiniger en krachtiger dan de eventuele 18d versie...
                  maar ... even duur als de gewone 520d en is leasing (bij ons toch) zelfs duurder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                    maar ... even duur als de gewone 520d en is leasing (bij ons toch) zelfs duurder!
                    misschien eens polsen maar een 716d :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      misschien eens polsen maar een 716d :-)
                      vind ik te zwaar, ga eerder voor een 712d

Comment

vind ik te zwaar, ga eerder voor een 712d
                        ligt een mercedes e wel binnen het budget ? 200 cdi

Comment

• Stop nu toch eens met dat gezeur over die lichte motoren. In het topic van de nieuwe 3 is dat al een paar dagen aan de gang, en nu gaan ze in dit topic ook al beginnen... Waarom moet zo'n vraag als die van fredoo in het belachelijke getrokken worden. 'Waarom niet gaan voor een 716d?' Tjongejonge, mijn zoon is 8 en die reageert al niet meer zo kinderachtig...

Beste fredoo, aangezien er ook een 316d is, zou het toch wel eens kunnen dat er op termijn een 518d komt. Maar... voor het ogenblik denk ik niet dat BMW zo'n 518d plant.
                          OO 00 OO

Comment

maar ... even duur als de gewone 520d
                            duurder
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Stop nu toch eens met dat gezeur over die lichte motoren. In het topic van de nieuwe 3 is dat al een paar dagen aan de gang, en nu gaan ze in dit topic ook al beginnen... Waarom moet zo'n vraag als die van fredoo in het belachelijke getrokken worden. 'Waarom niet gaan voor een 716d?' Tjongejonge, mijn zoon is 8 en die reageert al niet meer zo kinderachtig...

Beste fredoo, aangezien er ook een 316d is, zou het toch wel eens kunnen dat er op termijn een 518d komt. Maar... voor het ogenblik denk ik niet dat BMW zo'n 518d plant.
                              Mea culpa

En er staat duidelijk :-) bij...
                              Het was duidelijker geweest met ;-), maar het was vanaf de telefoon gepost.
                              Best je zoon er niet bij betrekken, duidelijk off topic...
                              Zo week je wel reacties los, door ze/mij lichtjes te beledigen als 8 jarige...
                              Iedereen blijft wel een beetje kind,... zeker als grote jongens over hun auto (speelgoed) praten.
                              In de toekomst zie ik nog wel een 716 hybride komen...
                              Uw reactie was niet veel beter dan de mijne... (duidelijk op de persoon gespeeld en niet op de bal, in uw geval !!!)
                              Jij giet gewoon olie op een smeulend vuurtje, shame on you ;-)
                              (Lees maar eens na, na welke reply het begint te escaleren...)

Om terug on topic te komen, past de E 200cdi wel binnen het budget ? Zo ja, ga met dit argument naar bmw... Er zal wel een oplossing inzitten.
                              Ze schelen ongeveer € 2000 in prijs, laat een optie vallen en klaar is kees. Of leg het verschil bij.

Nb: Fredo heeft nog niet eens geantwoord, met welke rede hij een 518d wil... en die 716d was nog niet eens een reply om hem...
                              Zeg ik nu dat je moet leren begrijpend lezen ? (En hier ga ik nu opzettelijk in de fout, om mijn punt te bewijzen !!!!)
                              Niet persoonlijk nemen hoor, ik meende die laatste zin echt niet !!!
                              Last edited by ; 23/10/2011, 15:36.

Comment

• Bellum est sua vitia nosse

Tibi ignoscitur
                                OO 00 OO

Comment

Bellum est sua vitia nosse

Tibi ignoscitur
                                  Is dit hier geen belgisch forum meer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Is dit hier geen belgisch forum meer ?
                                    Ik ben al blij dat het voor ne keer eens iets is wat ik niet begrijp wat niet in het Turks of Marrokaans wordt gezegd.
                                    Door discussies en reacties zoals hierboven vind ik het autoforum het echt niet meer waard om nog eens gezellig topics door te nemen, jammer...
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                      Ik ben al blij dat het voor ne keer eens iets is wat ik niet begrijp wat niet in het Turks of Marrokaans wordt gezegd.
                                      Door discussies en reacties zoals hierboven vind ik het autoforum het echt niet meer waard om nog eens gezellig topics door te nemen, jammer...
                                      Heb je dit nu op mijn post ?

Comment

• Heeft er al emand kunnen testrijden met de nieuwe 525d ?
                                        Zo ja, bevindingen ?

Comment

Bellum est sua vitia nosse

Tibi ignoscitur
                                          Nog een Ward De Bever wannabe... alsof één exemplaar al niet meer dan genoeg is.
                                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

Working...
                                          X