Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Stop nu toch eens met dat gezeur over die lichte motoren. In het topic van de nieuwe 3 is dat al een paar dagen aan de gang, en nu gaan ze in dit topic ook al beginnen... Waarom moet zo'n vraag als die van fredoo in het belachelijke getrokken worden. 'Waarom niet gaan voor een 716d?' Tjongejonge, mijn zoon is 8 en die reageert al niet meer zo kinderachtig...
Beste fredoo, aangezien er ook een 316d is, zou het toch wel eens kunnen dat er op termijn een 518d komt. Maar... voor het ogenblik denk ik niet dat BMW zo'n 518d plant.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Stop nu toch eens met dat gezeur over die lichte motoren. In het topic van de nieuwe 3 is dat al een paar dagen aan de gang, en nu gaan ze in dit topic ook al beginnen... Waarom moet zo'n vraag als die van fredoo in het belachelijke getrokken worden. 'Waarom niet gaan voor een 716d?' Tjongejonge, mijn zoon is 8 en die reageert al niet meer zo kinderachtig...
Beste fredoo, aangezien er ook een 316d is, zou het toch wel eens kunnen dat er op termijn een 518d komt. Maar... voor het ogenblik denk ik niet dat BMW zo'n 518d plant.
Mea culpa
En er staat duidelijk :-) bij...
Het was duidelijker geweest met ;-), maar het was vanaf de telefoon gepost.
Best je zoon er niet bij betrekken, duidelijk off topic...
Zo week je wel reacties los, door ze/mij lichtjes te beledigen als 8 jarige...
Iedereen blijft wel een beetje kind,... zeker als grote jongens over hun auto (speelgoed) praten.
In de toekomst zie ik nog wel een 716 hybride komen...
Uw reactie was niet veel beter dan de mijne... (duidelijk op de persoon gespeeld en niet op de bal, in uw geval !!!)
Jij giet gewoon olie op een smeulend vuurtje, shame on you ;-)
(Lees maar eens na, na welke reply het begint te escaleren...)
Om terug on topic te komen, past de E 200cdi wel binnen het budget ? Zo ja, ga met dit argument naar bmw... Er zal wel een oplossing inzitten.
Ze schelen ongeveer € 2000 in prijs, laat een optie vallen en klaar is kees. Of leg het verschil bij.
Nb: Fredo heeft nog niet eens geantwoord, met welke rede hij een 518d wil... en die 716d was nog niet eens een reply om hem...
Zeg ik nu dat je moet leren begrijpend lezen ? (En hier ga ik nu opzettelijk in de fout, om mijn punt te bewijzen !!!!)
Niet persoonlijk nemen hoor, ik meende die laatste zin echt niet !!!
Ik ben al blij dat het voor ne keer eens iets is wat ik niet begrijp wat niet in het Turks of Marrokaans wordt gezegd.
Door discussies en reacties zoals hierboven vind ik het autoforum het echt niet meer waard om nog eens gezellig topics door te nemen, jammer...
Ik ben al blij dat het voor ne keer eens iets is wat ik niet begrijp wat niet in het Turks of Marrokaans wordt gezegd.
Door discussies en reacties zoals hierboven vind ik het autoforum het echt niet meer waard om nog eens gezellig topics door te nemen, jammer...
Comment