Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
    Heeft er al emand kunnen testrijden met de nieuwe 525d ?
    Zo ja, bevindingen ?
    Heb reeds een rijverslag van de 525xd hier op het forum gelezen...
    Was enkele minuten na mijn post geplaatst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
      Nog een Ward De Bever wannabe... alsof één exemplaar al niet meer dan genoeg is.
      Er stond eerst enkel Mea culpa in de voorgaande mail. Uit beleefdheid heb ik in dezelfde taal geantwoord.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Heb je dit nu op mijn post ?
        Neenee toere, helemaal niet!
        Gewoon die belachelijke discussies de laatste paar maanden.
        De oudere generatie stoort mijn geenszins. Ik zit hier ook al sinds 2003 en ik zie het alleen maar achteruit gaan. De laatste tijd zijn het die gasten die hier sinds kort op het forum zitten en alleen maar hun frustraties komen uiten. Er mag gediscussieerd worden, maar de manier waarop...Djeez, ik schaam mij vaak in "hun" plaats.
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De auto is geleverd maar de papieren zijn er nog niet.
          Enig idee hoe lang dit meestal duurt wanneer die er zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            De auto is geleverd maar de papieren zijn er nog niet.
            Enig idee hoe lang dit meestal duurt wanneer die er zijn?

de mijne is ook aangekomen, papierwinkel met bmw financial services en de verzekeringsmakelaar is volop bezig.

ik ken al wel mijn nummerplaat 1-CDU-***. En daarmee heeft ze ook al een naam:

1) er hangt een label "CDU" aan;
            2) het is een Duitse;
            3) ze is tamelijk stevig gebouwd

=> die Angela

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              EU specs en garantie.

Dat blijkt toch niet zo te zijn. Zelfs auto's die je in .de koopt met premium selectie worden hier niet gerepareerd. Probeer jij maar een UK aangekochte auto waarvan de motor/turbo of iets anders duur stuk is, te laten vervangen bij een dealer hier. No way imo.

Comment

• als een uk mens hier met zijn bmw in panne staat wordt die toch ook onder garantie herstelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5lover Bekijk Berichten
                  Dat blijkt toch niet zo te zijn. Zelfs auto's die je in .de koopt met premium selectie worden hier niet gerepareerd. Probeer jij maar een UK aangekochte auto waarvan de motor/turbo of iets anders duur stuk is, te laten vervangen bij een dealer hier. No way imo.
                  binnen de 2 jaar wel.(eventueel met tussenkomst bmw uk) Daarbuiten zal je betalen. Of met tussenkomst van bmw uk. als er veel garantiegevallen komen zullen ze zelf wel stoppen met verkoop naar euro zone.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    als een uk mens hier met zijn bmw in panne staat wordt die toch ook onder garantie herstelt
                    met tussenkomst bmw uk, maar dat weet de klant niet.

Comment

En waarom zou een BMW met 2 jaar fabrieksgarantie niet gerepareerd worden hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robert 2005 Bekijk Berichten

inderdaad nooit probleem gehad met mijn huidige X3 die heeft 1 probleem gehad het 2 de jaar en is netjes opgelost door de BMW garage ondanks dat hij uit het buitenland komt.
                        hebben er zelfs nooit opmerking over gemaakt

in UK geven de meeste merken zelf 3 jaar garantie. krijg je het derde jaar iets voor dan stuur je de factuur naar de UKdealer en die betaalt je terug als je de herstelling bij een herkende dealer hier in belgie doet.

je bent dus zelf beter af in UK af dan in belgie alleen het 3de jaar heb je wat meer administratie , wan je moet alles zelf regelen met UK, dat doet de dealer natuurlijk niet voor jou.
                        Last edited by carman; 31/10/2011, 17:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robert 2005 Bekijk Berichten
                          Dat waarschijnlijk wel. Premium selection blijkbaar niet. Ik neem aan dat je 2dehands ook goedkoper in UK vindt als de aankooprijs al 20% lager ligt?

Heeft iemand een F10/F11 met EDC? Is het goed of storend? Kan je het ook uitschakelen?

Comment

Dat waarschijnlijk wel. Premium selection blijkbaar niet. Ik neem aan dat je 2dehands ook goedkoper in UK vindt als de aankooprijs al 20% lager ligt?
                            Met 2dehands in UK ben je niks want het stuur staat er rechts, tenzij je je vrouw altijd laat rijden
                            daarom ook dat 2dehands in UK zo goedkoop is , ze hebben geen exportmarkt zoals duitsland.
                            Last edited by carman; 31/10/2011, 17:20.

Comment

• Jippie, Angela de 520d is geleverd!

En tijdens het eerste ritje met de Eco Pro functie al 2,4 km extra-rijbereik gecreëerd , dank zij de oude bomma waar ik achter moest tuffen...

Comment

• Brand / Model / EngineBmw BMW 528i 245 pkExtra informationSoftware modificationOriginal/Ziptuning
                                245HP,Torque 350 nm 1250 rpm, top speed 250 km/h
                                309HP,Torque 455 nm 1250 rpm, top speed 268 km/h

Geen slechte waarden voor een 2.0 literke lijkt me zo, enkel de sound...
                                Last edited by ; 05/11/2011, 04:41.

Comment

• Frozen Dark Blue

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Lijkt wel een matte lak.

Comment

Lijkt wel een matte lak.
                                      Dat is het ook

Comment

• F11 525d is besteld. Munchen directiewagen. Binnen een maand heb ik hem (hopelijk).
                                        Helaas zwart met zwart leder. Ik heb nu zo'n e61 maar ik wou echt een imperialblue, maar er was niets te vinden Verder zit hij echt vol dus dat is dik in orde. Ben benieuwd naar het verschil tussen de 163pk en 208pk die ik nu krijg.

Comment

Lijkt wel een matte lak.
                                          Hoewel ik matte lak in het grijs en zwart fantastisch vind, kan blauw mij totaal niet bekoren.

Comment

Working...
                                          X