Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De nieuwe 5 is echt een verkoopsucces, je ziet ze ontzettend veel rijden.
    Last edited by charlesvdw; 27/11/2011, 22:29. Reden: correctie
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
      De nieuwe 5 is echt een verkoopsucces, je ziet ze ontzettend veel rijden.

Die twee achterste zijn M5jes, die zie je zelden rijden.

Comment

• 5-serie ActiveHybrid live @ Tokyo Motor Show:

Tokyo Motor Show: [www.auto.cz]
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Voor de aardigheid eens de ActiveHybrid 5 geconfigureerd op BMW UK en BMW.de.
          Nagenoeg identieke config. UK: £51.500,- of te wel ca. € 56.000,- tegen DE: € 74.000,-.
          Toch ook een aardig verschil...(ben hem op Belgische configurator nog niet tegen gekomen)

Niet dat ik direct plannen heb maar zou dit een goed alternatief kunnen zijn op bv een 530d of is dit appels met peren vergelijken?
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincentw
            http://www.flickr.com/groups/1703457@N25/

iedereen is welkom best lambo shots groupe
            invite friends
            De F10 eigenaars zullen blij zijn, kan je die rommel hier verwijderen aub, je zit wel in het BMW 5-reeks F10 topic hoor!
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wie ervaart er nog snelle slijtage van de achterste remblokken ? Bij mijn vorige 5-reeksen gingen de achterste blokken zo'n 120.000 km mee, nu zouden ze al na 55.000 km aan vervanging toe zijn. De service indicator staat al een tijdje op vervanging na 4.000 km, maar is nu terug licht aan het stijgen (???). Volgens mijn dealer heeft het ermee te maken dat de achterste remblokken een extra inspanning doen om het duikgevoel bij het remmen tegen te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
                Wie ervaart er nog snelle slijtage van de achterste remblokken ? Bij mijn vorige 5-reeksen gingen de achterste blokken zo'n 120.000 km mee, nu zouden ze al na 55.000 km aan vervanging toe zijn. De service indicator staat al een tijdje op vervanging na 4.000 km, maar is nu terug licht aan het stijgen (???). Volgens mijn dealer heeft het ermee te maken dat de achterste remblokken een extra inspanning doen om het duikgevoel bij het remmen tegen te gaan.

Bij mij moesten achterste remblokken vervangen worden na 23.000 kilometer. Mogelijk of quatsch?

Comment

• Mijn boordcomputer gaf aan dat ik de remblokken moest vervangen op 25.000 km. Nu zit ik aan 32.000 km en heb nog 2.000 km te gaan. Telt niet meer af...

Comment

• Mijn boordcomputer doet het volgende (wel een E60 vorige laaste 5 reeks):
                    op 29.000Km meld de boordcomputer :
                    voor nog 11.000 km te gaan en achter nog 17.000km te gaan
                    op 37.000km voor nog 12.000 km te gaan en achter nog 18.000km te gaan
                    op 52.000km voor nog 17.000 km te gaan en achter nog 26.000km te gaan
                    op 58.000km voor nog 19.000 km te gaan en achter nog 28.000km te gaan
                    Reeds 3maal naar garage geweest en ze vinden niets abnormaal , zeggen dat zal wel zo zijn , rem niet genoeg volgens hen en computer geraakt van streek .
                    Moet ik dat nu geloven??

Groetjes, Meire

Comment

• weet er al iemand iets meer over de m550xd? Wanneer zou die hier te verkrijgen zijn? enkel berline of ook touring? en qua prijs?

Comment

• Ik heb net een F11 525d gekocht en hij heeft een iphone 3d car-in adapter.
                        Maar blijkbaar is dat niet voldoende om de muziek op je iphone via het menu op de idrive te krijgen? Dat moet je via een speciaal kabeltje doen?

Waarom hebben ze die car-in adapter dan? enkel voor op te laden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                          weet er al iemand iets meer over de m550xd? Wanneer zou die hier te verkrijgen zijn? enkel berline of ook touring? en qua prijs?
                          Ik vermoed medio 2012, berline en touring, en een prijs die rond die van de 550i xDrive zal zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk Berichten
                            Bij mij moesten achterste remblokken vervangen worden na 23.000 kilometer. Mogelijk of quatsch?
                            Ik zit op 54.000 km en de boordcomputer geeft nog "OK" bij zowel voor als achterremmen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk Berichten
                              Ik zit op 54.000 km en de boordcomputer geeft nog "OK" bij zowel voor als achterremmen!
                              Was bij mij ook op aangeven van boordcomputer. Ik weet zelfs niet in hoeverre de garage gecheckt heeft of ze daadwerkelijk versleten waren. Ze staan in elk geval op de bon.

Comment

• Hier 27000 km afgelegd en nog 50000 km te gaan voor de achterste remblokken. Voorste remblokken nog 35000
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Hier 27000 km afgelegd en nog 50000 km te gaan voor de achterste remblokken. Voorste remblokken nog 35000
                                  Krijg jij een KM-stand van hoelang ze nog meegaan? Waar zie je dit? Ik zie enkel "OK" bij voertuiginformatie!

Comment

• Jullie advies aub

Volgende week zou ik volgende wagen bestellen :

BMW 525d

Sophistograu brillianteffect II
                                    Volleder nappa zwartz
                                    Edelhoutuitvoering fineline antracit

Exlusive line pakket

Automatische sportversnellingsbak
                                    Verwarmd stuurwiel
                                    Sportstuur
                                    Integral active steering
                                    Zonder monogram
                                    Geintegreerde afstandsbediening
                                    Automatische dimmende binnen en buitenspiegels
                                    Comfortzetels
                                    Adaptive headlichts
                                    Hifi systeem proffesional
                                    Muziekaansluiting voor smartphones
                                    Instrumentencombi high
                                    Zonnewerende ramen achter
                                    Hemelbekleding anthrazit
                                    Dynamic damping control
                                    Exterieur line aluminium gasatineerd
                                    Bandendruk meter

wat vinden jullie van deze keuze ? of hebben jullie advies om zaken te veranderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jtkirk Bekijk Berichten

BMW 525d

Volleder nappa zwartz

Exlusive line pakket

Verwarmd stuurwiel
                                      Sportstuur
                                      Integral active steering
                                      Zonder monogram
                                      Comfortzetels
                                      Adaptive headlichts
                                      Instrumentencombi high
                                      Hemelbekleding anthrazit
                                      Dynamic damping control
                                      Bandendruk meter

wat vinden jullie van deze keuze ? of hebben jullie advies om zaken te veranderen ?
                                      Perfecte kar in mijn ogen. Welke velgen komen eronder? Wel zou ik voor een iets opvallendere kleur kiezen (tiefseeblau) maar dat is omdat ik niet zo'n fan van zwartgrijs ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jtkirk Bekijk Berichten

BMW 525d

Volleder nappa zwartz

Exlusive line pakket

Verwarmd stuurwiel
                                        Sportstuur
                                        Integral active steering
                                        Zonder monogram
                                        Comfortzetels
                                        Adaptive headlichts
                                        Instrumentencombi high
                                        Hemelbekleding anthrazit
                                        Dynamic damping control
                                        Bandendruk meter

Ik zou zelf niet voor zwart leder gaan. Ik heb een 5 in Saphir Schwartz met het Leder in Oyster.

Met het interieur Oyster zijn de zetels in (licht) beige, maar het dashboard, deurpannelen, tapijten, zijkanten tunnel middenconsole,... zijn allemaal zwart (voor een groot deel dus ook de stukken die anders snel vuil zouden worden als ze een lichte kleur zouden hebben). Ik heb hierbij dan ook het antraceit dak en de inleg in Hoogglans Zwart. Dat geeft een mooi contrast tussen de licht gekleurde zetels en de rest die allemaal heel donker is.

Een maat van mij heeft een Sophistograu met zwart leder en ik vind het persoonlijk niet de beste combinatie. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Paar fotokes van de mijne om te tonen wat ik bedoel:

Last edited by Yves_0016; 04/01/2012, 23:42. Reden: extra info + fotokes

Comment

• Op mijn 5 reeks zitten de velgen V Spaak 331 (19"). Maar ik zou hem eventueel graag laten verlagen en andere velgen onder steken.

Iemand iedeëen? Of foto's van een F10 (zwart als het kan) die mooi verlaagd is met mooie velgen?

Zo ziet ze er nu uit. Alvast bedankt!

Last edited by Yves_0016; 04/01/2012, 23:43.

Comment

Working...
                                          X