De nieuwe 5 is echt een verkoopsucces, je ziet ze ontzettend veel rijden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenDe nieuwe 5 is echt een verkoopsucces, je ziet ze ontzettend veel rijden.
Die twee achterste zijn M5jes, die zie je zelden rijden.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Voor de aardigheid eens de ActiveHybrid 5 geconfigureerd op BMW UK en BMW.de.
Nagenoeg identieke config. UK: £51.500,- of te wel ca. € 56.000,- tegen DE: € 74.000,-.
Toch ook een aardig verschil...(ben hem op Belgische configurator nog niet tegen gekomen)
Niet dat ik direct plannen heb maar zou dit een goed alternatief kunnen zijn op bv een 530d of is dit appels met peren vergelijken?2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincentwPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wie ervaart er nog snelle slijtage van de achterste remblokken ? Bij mijn vorige 5-reeksen gingen de achterste blokken zo'n 120.000 km mee, nu zouden ze al na 55.000 km aan vervanging toe zijn. De service indicator staat al een tijdje op vervanging na 4.000 km, maar is nu terug licht aan het stijgen (???). Volgens mijn dealer heeft het ermee te maken dat de achterste remblokken een extra inspanning doen om het duikgevoel bij het remmen tegen te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk BerichtenWie ervaart er nog snelle slijtage van de achterste remblokken ? Bij mijn vorige 5-reeksen gingen de achterste blokken zo'n 120.000 km mee, nu zouden ze al na 55.000 km aan vervanging toe zijn. De service indicator staat al een tijdje op vervanging na 4.000 km, maar is nu terug licht aan het stijgen (???). Volgens mijn dealer heeft het ermee te maken dat de achterste remblokken een extra inspanning doen om het duikgevoel bij het remmen tegen te gaan.
Bij mij moesten achterste remblokken vervangen worden na 23.000 kilometer. Mogelijk of quatsch?
Comment
-
Mijn boordcomputer doet het volgende (wel een E60 vorige laaste 5 reeks):
op 29.000Km meld de boordcomputer :
voor nog 11.000 km te gaan en achter nog 17.000km te gaan
op 37.000km voor nog 12.000 km te gaan en achter nog 18.000km te gaan
op 52.000km voor nog 17.000 km te gaan en achter nog 26.000km te gaan
op 58.000km voor nog 19.000 km te gaan en achter nog 28.000km te gaan
Reeds 3maal naar garage geweest en ze vinden niets abnormaal , zeggen dat zal wel zo zijn , rem niet genoeg volgens hen en computer geraakt van streek .
Moet ik dat nu geloven??
Groetjes, Meire
Comment
-
Ik heb net een F11 525d gekocht en hij heeft een iphone 3d car-in adapter.
Maar blijkbaar is dat niet voldoende om de muziek op je iphone via het menu op de idrive te krijgen? Dat moet je via een speciaal kabeltje doen?
Waarom hebben ze die car-in adapter dan? enkel voor op te laden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenweet er al iemand iets meer over de m550xd? Wanneer zou die hier te verkrijgen zijn? enkel berline of ook touring? en qua prijs?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk BerichtenBij mij moesten achterste remblokken vervangen worden na 23.000 kilometer. Mogelijk of quatsch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk BerichtenIk zit op 54.000 km en de boordcomputer geeft nog "OK" bij zowel voor als achterremmen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHier 27000 km afgelegd en nog 50000 km te gaan voor de achterste remblokken. Voorste remblokken nog 35000
Comment
-
Jullie advies aub
Volgende week zou ik volgende wagen bestellen :
BMW 525d
Sophistograu brillianteffect II
Volleder nappa zwartz
Edelhoutuitvoering fineline antracit
Exlusive line pakket
Automatische sportversnellingsbak
Verwarmd stuurwiel
Sportstuur
Integral active steering
Zonder monogram
Geintegreerde afstandsbediening
Automatische dimmende binnen en buitenspiegels
Comfortzetels
Adaptive headlichts
Hifi systeem proffesional
Muziekaansluiting voor smartphones
Instrumentencombi high
Zonnewerende ramen achter
Hemelbekleding anthrazit
Dynamic damping control
Exterieur line aluminium gasatineerd
Bandendruk meter
wat vinden jullie van deze keuze ? of hebben jullie advies om zaken te veranderen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jtkirk Bekijk BerichtenVolgende week zou ik volgende wagen bestellen :
BMW 525d
Volleder nappa zwartz
Exlusive line pakket
Verwarmd stuurwiel
Sportstuur
Integral active steering
Zonder monogram
Comfortzetels
Adaptive headlichts
Instrumentencombi high
Hemelbekleding anthrazit
Dynamic damping control
Bandendruk meter
wat vinden jullie van deze keuze ? of hebben jullie advies om zaken te veranderen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jtkirk Bekijk BerichtenVolgende week zou ik volgende wagen bestellen :
BMW 525d
Volleder nappa zwartz
Exlusive line pakket
Verwarmd stuurwiel
Sportstuur
Integral active steering
Zonder monogram
Comfortzetels
Adaptive headlichts
Instrumentencombi high
Hemelbekleding anthrazit
Dynamic damping control
Bandendruk meter
Met het interieur Oyster zijn de zetels in (licht) beige, maar het dashboard, deurpannelen, tapijten, zijkanten tunnel middenconsole,... zijn allemaal zwart (voor een groot deel dus ook de stukken die anders snel vuil zouden worden als ze een lichte kleur zouden hebben). Ik heb hierbij dan ook het antraceit dak en de inleg in Hoogglans Zwart. Dat geeft een mooi contrast tussen de licht gekleurde zetels en de rest die allemaal heel donker is.
Een maat van mij heeft een Sophistograu met zwart leder en ik vind het persoonlijk niet de beste combinatie. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Paar fotokes van de mijne om te tonen wat ik bedoel:
Comment
-
Op mijn 5 reeks zitten de velgen V Spaak 331 (19"). Maar ik zou hem eventueel graag laten verlagen en andere velgen onder steken.
Iemand iedeëen? Of foto's van een F10 (zwart als het kan) die mooi verlaagd is met mooie velgen?
Zo ziet ze er nu uit. Alvast bedankt!
Last edited by Yves_0016; 04/01/2012, 23:43.
Comment
Comment