Toch een heerlijke kar, die F10. Zeker in dit discrete zilvergrijs (lijnen komen mooi uit) i.c.m. mooie, niet al te grote velg.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenM550d
Wel lelijke velgen..2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Hele hele knappe versnellingspook vind ik dit:
Ik dacht dat het of de "oranje" achtergrondverlichting was, of de black-paneltechnologie, maar hier lijkt het alsof je kan switchen tussen die 2? Is dat effectief mogelijk?
Verder vind ik die M5 diesel heel erg mooi, knap, sportief enz - maar niet in het zilver of daarop lijkende kleurenBMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenIk wil
Wel lelijke velgen..
Wat mij meer stoort zijn die gans zilveren niertjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk vind de velgen net wel heel knap, sober en klassevol, toch nog voldoende sportief en goed van grootte.
Wat mij meer stoort zijn die gans zilveren niertjes...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk had een mailtje gestuurd met een prijsaanvraag voor die M Performance onderdelen. Dit antwoord kreeg hij van BMW Belgium: "Deze foto is een prototype of zo, geen officiële foto van BMW betreffende nieuwe accessoires. De spiegelkapjes zijn al beschikbaar. De frontsplitters en de drempels in carbon niet, en het is ook niet zeker of die er komen."
Zouden ze dit daar echt nog niet weten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenMaar op circuit af en toe wat zweverig en in één specifieke bocht begon hij zelfs lichtjes te pompen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenHele hele knappe versnellingspook vind ik dit:
Ik dacht dat het of de "oranje" achtergrondverlichting was, of de black-paneltechnologie, maar hier lijkt het alsof je kan switchen tussen die 2? Is dat effectief mogelijk?
Verder vind ik die M5 diesel heel erg mooi, knap, sportief enz - maar niet in het zilver of daarop lijkende kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fikkiezero Bekijk BerichtenM5 diesel
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenValt me op als je met de pook wilt schakelen het juist omgekeerd is van een DSG bak.
Hier moet je vooruit duwen om lager te schakelen en achteruit om op te schakelen.
Bij een DSG bak is het net omgekeerd (bij de meeste autobouwers eigenlijk).
In de racerij is het dezelfde volgorde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBMW F10 535d
Comment
-
Nee, 't is toch niet juist.
Sinds kort heb je 3 lijnen auto's bij BMW:
- gewone BMW's
- "M Performance" BMW's
- BMW M
Een M550d is geen M5. De verschillen daartussen zijn veel groter dan tussen een 535d en een M550d. Eigenlijk is er bij de huidige M Performance auto's niks "unieks" (op de motor na) wat je ook niet op een gewone BMW kan krijgen, op wat cosmetische details na. Een M550d is eigenlijk een 535d met M Pack, specifieke velgen, de uitlaattips van de 550i, wat kleine dingetjes die je ofwel in optie ofwel als accessoire op de 535d kan krijgen, en uiteraard de krachtiger motor. Een M5 daarentegen heeft tientallen dingen die uniek zijn voor het model.
BMW lost het ook handig op om zo de M GmbH géén diesels te moeten laten maken, maar dat onder de M Performance lijn (die ook accessoires maakt voor non-M modellen, en ook voor de M3 tot nu toe) steekt.
Dat sommige M550d-eigenaren hun auto maar wat graag "M5d" zullen noemen, spreekt voor zich. Maar de facto hebben ze daar niet meer recht toe dan iemand die met een 535d met M Pack rijdt, in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
Is nochtans de enige "juiste" manier
In de racerij is het dezelfde volgorde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee, 't is toch niet juist.
Sinds kort heb je 3 lijnen auto's bij BMW:
- gewone BMW's
- "M Performance" BMW's
- BMW M
Een M550d is geen M5. De verschillen daartussen zijn veel groter dan tussen een 535d en een M550d. Eigenlijk is er bij de huidige M Performance auto's niks "unieks" (op de motor na) wat je ook niet op een gewone BMW kan krijgen, op wat cosmetische details na. Een M550d is eigenlijk een 535d met M Pack, specifieke velgen, de uitlaattips van de 550i, wat kleine dingetjes die je ofwel in optie ofwel als accessoire op de 535d kan krijgen, en uiteraard de krachtiger motor. Een M5 daarentegen heeft tientallen dingen die uniek zijn voor het model.
BMW lost het ook handig op om zo de M GmbH géén diesels te moeten laten maken, maar dat onder de M Performance lijn (die ook accessoires maakt voor non-M modellen, en ook voor de M3 tot nu toe) steekt.
Dat sommige M550d-eigenaren hun auto maar wat graag "M5d" zullen noemen, spreekt voor zich. Maar de facto hebben ze daar niet meer recht toe dan iemand die met een 535d met M Pack rijdt, in mijn ogen.BMW F10 535d
Comment
Comment