Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik dacht dat het of de "oranje" achtergrondverlichting was, of de black-paneltechnologie, maar hier lijkt het alsof je kan switchen tussen die 2? Is dat effectief mogelijk?
Verder vind ik die M5 diesel heel erg mooi, knap, sportief enz - maar niet in het zilver of daarop lijkende kleuren
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Ik vind de velgen net wel heel knap, sober en klassevol, toch nog voldoende sportief en goed van grootte.
Wat mij meer stoort zijn die gans zilveren niertjes...
Ik denk dat deze winterbanden heeft en dat dit dus geen standaard velgen zijn van de M550d, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ik zie ook nergens rond de naaf het gebruikelijke M-logo, hetgeen misschien verklaart dat dit waarschijnlijk geen M550d velgen zijn.
Ik had een mailtje gestuurd met een prijsaanvraag voor die M Performance onderdelen. Dit antwoord kreeg hij van BMW Belgium: "Deze foto is een prototype of zo, geen officiële foto van BMW betreffende nieuwe accessoires. De spiegelkapjes zijn al beschikbaar. De frontsplitters en de drempels in carbon niet, en het is ook niet zeker of die er komen."
Zouden ze dit daar echt nog niet weten?
Met uitzondering van de interieurlijsten en het stuur staat alles al in de DUitse prijslijsten (bij accessoires, na de opties)!
Ik dacht dat het of de "oranje" achtergrondverlichting was, of de black-paneltechnologie, maar hier lijkt het alsof je kan switchen tussen die 2? Is dat effectief mogelijk?
Verder vind ik die M5 diesel heel erg mooi, knap, sportief enz - maar niet in het zilver of daarop lijkende kleuren
Valt me op als je met de pook wilt schakelen het juist omgekeerd is van een DSG bak.
Hier moet je vooruit duwen om lager te schakelen en achteruit om op te schakelen.
Bij een DSG bak is het net omgekeerd (bij de meeste autobouwers eigenlijk).
Valt me op als je met de pook wilt schakelen het juist omgekeerd is van een DSG bak.
Hier moet je vooruit duwen om lager te schakelen en achteruit om op te schakelen.
Bij een DSG bak is het net omgekeerd (bij de meeste autobouwers eigenlijk).
Is nochtans de enige "juiste" manier
In de racerij is het dezelfde volgorde.
Een M550d is geen M5. De verschillen daartussen zijn veel groter dan tussen een 535d en een M550d. Eigenlijk is er bij de huidige M Performance auto's niks "unieks" (op de motor na) wat je ook niet op een gewone BMW kan krijgen, op wat cosmetische details na. Een M550d is eigenlijk een 535d met M Pack, specifieke velgen, de uitlaattips van de 550i, wat kleine dingetjes die je ofwel in optie ofwel als accessoire op de 535d kan krijgen, en uiteraard de krachtiger motor. Een M5 daarentegen heeft tientallen dingen die uniek zijn voor het model.
BMW lost het ook handig op om zo de M GmbH géén diesels te moeten laten maken, maar dat onder de M Performance lijn (die ook accessoires maakt voor non-M modellen, en ook voor de M3 tot nu toe) steekt.
Dat sommige M550d-eigenaren hun auto maar wat graag "M5d" zullen noemen, spreekt voor zich. Maar de facto hebben ze daar niet meer recht toe dan iemand die met een 535d met M Pack rijdt, in mijn ogen.
Is nochtans de enige "juiste" manier
In de racerij is het dezelfde volgorde.
Is trouwens de enige natuurlijke beweging. Ge geeft gas dus ge wordt in uw zetel gedrukt en opschakelen moet gebeuren door naar achter te trekken. Bij remmen vliegt ge naar voor en terugschakelen betekent dus duwen. Alle constructeurs die het anders hebben zijn dus fout, ook al is dat de meerderheid. Dat bijv.zelfs Porsche zich hieraan bezondigt is niet te begrijpen.
En over het waarom: het heeft met patenten te maken, is hier nog ooit gepost. BMW zou de rechten op die schakelrichtingen hebben. Ik vind er niet meteen iets over terug online.
Een M550d is geen M5. De verschillen daartussen zijn veel groter dan tussen een 535d en een M550d. Eigenlijk is er bij de huidige M Performance auto's niks "unieks" (op de motor na) wat je ook niet op een gewone BMW kan krijgen, op wat cosmetische details na. Een M550d is eigenlijk een 535d met M Pack, specifieke velgen, de uitlaattips van de 550i, wat kleine dingetjes die je ofwel in optie ofwel als accessoire op de 535d kan krijgen, en uiteraard de krachtiger motor. Een M5 daarentegen heeft tientallen dingen die uniek zijn voor het model.
BMW lost het ook handig op om zo de M GmbH géén diesels te moeten laten maken, maar dat onder de M Performance lijn (die ook accessoires maakt voor non-M modellen, en ook voor de M3 tot nu toe) steekt.
Dat sommige M550d-eigenaren hun auto maar wat graag "M5d" zullen noemen, spreekt voor zich. Maar de facto hebben ze daar niet meer recht toe dan iemand die met een 535d met M Pack rijdt, in mijn ogen.
Aha, ok. Bedankt voor de uitleg; die fout maak ik niet meer .
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Heeft er iemand onlangs een BMW 520d of andere motorisatie besteld? Zo ja wat is of was de leveringstermijn? Mijne onlangs besteld en moet 3 maand wachten pff.. :-(
Comment