Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan rijd je toch gewoon effe tot bij Kohl in Aken.
BMW prijzen vanaf € 995 in Duitsland, is dit de meerprijs waard tov de chipboer?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAbsoluut, aangezien de BMW garantie niet in het gedrang komt.
Er is nergens iets te vinden over de 525d tuning. Iemand enig idee?Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenIk zie dat Uw locatie Antwerpen is, laat me raden... bij de Prutsers van Jorssen zeker??
Stukken zijn besteld, zou een uur duren om te monteren en dan nog 3 a 4 uur om de auto te programmeren! Iemand een idee wat ze dan juist programmeren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doxie Bekijk BerichtenNee, garage in het Turnhoutse. Probleem zou de versterker zijn in de koffer, deze zou de lichtsignalen die door de kabels gaan versterker. Volgens de technieker was het puur toeval dat het net nu stuk is gegaan. Ik denk er het mijne van, maar alles gaat vervangen worden in garantie. Dus lijkt me een verdere discussie overbodig. En eerlijk is eerlijk de garage neemt een zeer proactieve houding, de technieker belde me gisteren zelfs op omdat ik er nog niet daar was en hij naar huis ging, om uit te leggen wat ze gevonden hadden en wat ze nu gingen doen. Ook gaan ze de vervangwagen niet aanrekenen.
Stukken zijn besteld, zou een uur duren om te monteren en dan nog 3 a 4 uur om de auto te programmeren! Iemand een idee wat ze dan juist programmeren?
Alle nieuwe stukken moeten ingelezen worden in de computer van je auto,die 3 a 4 uur kan ook een hele nacht worden dat hij aan de computer moet hangen(2x voorgehad)2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Nu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.
Comment
-
Status 150 wil zeggen dat de productie van de wagen gestart is.
Ziehier een overzicht van de verschillende statussen: http://www.bimmerfest.com/wiki/index...duction_StatusOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.
Altijd goede ontvangst.Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenJa inderdaad maar doen zij het ook bij buitenlandse klanten?
BMW prijzen vanaf € 995 in Duitsland, is dit de meerprijs waard tov de chipboer?
Zijn eerste reactie was dat tuning door BMW niet toegelaten wordt wereldwijd...
Mijn antwoord: 'hoe komt het dan dat het wordt aangeboden in de brochure rond M Performance.
'hmmm, daar heb ik nog niets van gehoord..., dat ga ik eens onderzoeken'
grappig dat klanten een hoofd van een afdeling moeten wijzen op wat er kan en niet kan...Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beefcake Bekijk BerichtenGisteren de man van de concessie die hoofd is van naplaatsing even aangesproken over de M Performance Kit.
Zijn eerste reactie was dat tuning door BMW niet toegelaten wordt wereldwijd...
Mijn antwoord: 'hoe komt het dan dat het wordt aangeboden in de brochure rond M Performance.
'hmmm, daar heb ik nog niets van gehoord..., dat ga ik eens onderzoeken'
grappig dat klanten een hoofd van een afdeling moeten wijzen op wat er kan en niet kan...
Later zei hij me dat deze tuning niet voor de Belgische markt bestemd was.
Vind het wel vreemd dat ze het aanbieden, want wie koop nu nog een 525d die dezelfde motor heeft als de 520d maar wel een € 6000 duurder is.
Dan ga je toch gewoon voor een 520d met BMW M Performance Power Kit. :-)2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenVind het wel vreemd dat ze het aanbieden, want wie koop nu nog een 525d die dezelfde motor heeft als de 520d maar wel een € 6000 duurder is.
Dan ga je toch gewoon voor een 520d met BMW M Performance Power Kit. :-)
Een 525d heeft een 3l motor en een 520 een 2l. Het zou inderdaad niet verantwoord zijn mocht een 525d dezelfde motor hebben als een 520d maar het is niet zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen 525d heeft een 3l motor en een 520 een 2l. Het zou inderdaad niet verantwoord zijn mocht een 525d dezelfde motor hebben als een 520d maar het is niet zo.
Ben je zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen 525d heeft een 3l motor en een 520 een 2l. Het zou inderdaad niet verantwoord zijn mocht een 525d dezelfde motor hebben als een 520d maar het is niet zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk Berichten
Sorry maar dit is niet correct. Sinds modeljaar 2012 heeft de 525D ook een 4cyl 2l motor.
Comment
-
Sinds 2012 inderdaad geen 3l meer in de 525d
Oorspronkelijk geplaatst door gupe Bekijk BerichtenSorry maar dit is niet correct. Sinds modeljaar 2012 heeft de 525D ook een 4cyl 2l motor.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
Comment