Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenHier ook niet echt super tevreden. FM valt mee, maar AM ontvangst (ik luister soms naar sport programmas op BBC) is onbetstaande.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
ik ben vandaag bij onze verdeler geweest om de papieren van de leasing van onze 1 te gaan tekenen. Er stond een M550d xDrive in de showroom.
Ik heb er rap wat fotookes van genomen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenRonduit lelijk.
Comment
-
Ik vind 'm zeer knap. Die grijze spiegelkappen storen mij geenszins. Ook de velgen vind ik zeer knap. De enige dingen die mij storen zijn de verduisterde ramen achteraan en het kofferspoilertje.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenMisschien stomme vraag maar weet iemand of je achteraf sportautomaat kan laten inbouwen en hoeveel meerprijs zou zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichtenwanneer werd huidige 5 eigenlijk gelanceerd ? weet iemand of er een facelift zit aan te komen ?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Weet iemand of je het inklappen van de buitenspiegels kan koppelen aan het open en sluiten van de wagen? Ik vind het alvast nergens ... Of kan dit echt enkel via het knopje op de bestuurdersdeur? Bij m'n vorige wagen was dat gekoppeld aan openen/sluiten wagen, wat zeer handig was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenWeet iemand of je het inklappen van de buitenspiegels kan koppelen aan het open en sluiten van de wagen? Ik vind het alvast nergens ... Of kan dit echt enkel via het knopje op de bestuurdersdeur? Bij m'n vorige wagen was dat gekoppeld aan openen/sluiten wagen, wat zeer handig was.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAls je optie 430 hebt, gewoon lang blijven duwen op 'sluiten' en gaat vanzelf. Als t niet lukt en je hebt wel de optie moet het geprogrammeerd worden.
Hoe kan ik trouwens te weten komen welk soort zaken er nog kunnen geprogrammeerd worden los van wat ik kan instellen via idrive?
Comment
-
De iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk BerichtenWel mooie velgen...
Lelijke spiegelkappen,beetje Audi nadoen met de RS modellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDe iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk BerichtenDenk het niet. Beter gewoon een iPhone kopen, toch de beste telefoon die er is.
De software is beter, maar sommige zaken zoals je agenda op je beginscherm doet android dan weer
mijlen beter.
Spijtig dus dat er geen snapin voor de galaxy is.
Comment
Comment