Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Nu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.
    Hier ook niet echt super tevreden. FM valt mee, maar AM ontvangst (ik luister soms naar sport programmas op BBC) is onbetstaande.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
      Hier ook niet echt super tevreden. FM valt mee, maar AM ontvangst (ik luister soms naar sport programmas op BBC) is onbetstaande.
      Luister enkel FM en ben over het algemeen wel tevreden over de ontvangst. Geen klagen.
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Hier ook geen problemen met de radio ontvangst

Comment

• ik ben vandaag bij onze verdeler geweest om de papieren van de leasing van onze 1 te gaan tekenen. Er stond een M550d xDrive in de showroom.
          Ik heb er rap wat fotookes van genomen.
          Bijgevoegde Bestanden
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ronduit lelijk.

Comment

• Wel mooie velgen...
              Lelijke spiegelkappen,beetje Audi nadoen met de RS modellen.

Comment

• Bangelijk machien buiten de spiegelkappen en monogram achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Ronduit lelijk.
                  Da's niet erg. De meeste 550d zullen je voorbij vliegen zodat je er niet te lang hoeft naar te kijken.

Comment

• Ik vind 'm zeer knap. Die grijze spiegelkappen storen mij geenszins. Ook de velgen vind ik zeer knap. De enige dingen die mij storen zijn de verduisterde ramen achteraan en het kofferspoilertje.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Misschien stomme vraag maar weet iemand of je achteraf sportautomaat kan laten inbouwen en hoeveel meerprijs zou zijn?

Comment

• wanneer werd huidige 5 eigenlijk gelanceerd ? weet iemand of er een facelift zit aan te komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                          Misschien stomme vraag maar weet iemand of je achteraf sportautomaat kan laten inbouwen en hoeveel meerprijs zou zijn?
                          Als het al mogelijk is zal het wel enorm kostelijk zijn, ben hier ook wel benieuwd naar.

Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
                          wanneer werd huidige 5 eigenlijk gelanceerd ? weet iemand of er een facelift zit aan te komen ?
                          In Belgie Maart 2010, facelift ten vroegste eind 2013 waarschijnlijk pas begin 2014.

Comment

• Weet iemand of je het inklappen van de buitenspiegels kan koppelen aan het open en sluiten van de wagen? Ik vind het alvast nergens ... Of kan dit echt enkel via het knopje op de bestuurdersdeur? Bij m'n vorige wagen was dat gekoppeld aan openen/sluiten wagen, wat zeer handig was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                              Weet iemand of je het inklappen van de buitenspiegels kan koppelen aan het open en sluiten van de wagen? Ik vind het alvast nergens ... Of kan dit echt enkel via het knopje op de bestuurdersdeur? Bij m'n vorige wagen was dat gekoppeld aan openen/sluiten wagen, wat zeer handig was.
                              Als je optie 430 hebt, gewoon lang blijven duwen op 'sluiten' en gaat vanzelf. Als t niet lukt en je hebt wel de optie moet het geprogrammeerd worden.
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Als je optie 430 hebt, gewoon lang blijven duwen op 'sluiten' en gaat vanzelf. Als t niet lukt en je hebt wel de optie moet het geprogrammeerd worden.
                                Net geprobeerd, en werkt perfect! Vond het al zeer vreemd dat dit niet zou lukken :-)

Hoe kan ik trouwens te weten komen welk soort zaken er nog kunnen geprogrammeerd worden los van wat ik kan instellen via idrive?
                                Last edited by ; 18/04/2012, 21:41.

Comment

• De iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                    Wel mooie velgen...
                                    Lelijke spiegelkappen,beetje Audi nadoen met de RS modellen.
                                    Volledig met akkoord.

Comment

• Documenten

Na 2 maandjes wachten is mijn 520d eindelijk binnengekomen :-) Iemand een idee hoelang het nu nog duurt voor de documenten er zijn? In de garage kon men er niet echt op antwoorden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                        De iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)
                                        Denk het niet. Beter gewoon een iPhone kopen, toch de beste telefoon die er is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
                                          Denk het niet. Beter gewoon een iPhone kopen, toch de beste telefoon die er is.
                                          Hm, ik heb zowel iphone als nu samsung galaxy 2, wat betreft het scherm lopen ze toch achter met dat pietepeuterig 3.5inch.
                                          De software is beter, maar sommige zaken zoals je agenda op je beginscherm doet android dan weer
                                          mijlen beter.
                                          Spijtig dus dat er geen snapin voor de galaxy is.

Comment

Working...
                                          X