Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks berline F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
    Denk het niet. Beter gewoon een iPhone kopen, toch de beste telefoon die er is.
    is een GSM van m'n werk, dus ik ga zelf geen ipod kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
      is een GSM van m'n werk, dus ik ga zelf geen ipod kopen
      Heb je geen usb aansluiting net ernaast?
      Kabeltje erin.

Comment

• Ondanks al dat VAA gedoe toch mijn 2e 550i gezien vandaag. Op een week tijd ook twee F10 M5'en.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Hm, ik heb zowel iphone als nu samsung galaxy 2, wat betreft het scherm lopen ze toch achter met dat pietepeuterig 3.5inch.
          De software is beter, maar sommige zaken zoals je agenda op je beginscherm doet android dan weer
          mijlen beter.
          Spijtig dus dat er geen snapin voor de galaxy is.
          Elk zijn goesting, ik vind die 3,5 net goed (Steve Jobs wel zelf ook overtuigd van de 3,5 en wou niet naar 4 gaan) anders vind ik het persoonlijk wat groot worden, het blijft iets wat handig in je zak moet passen. Enfin, met de Iphone 5 zal er allicht ook naar 4 worden overgestapt. Software, design,... ik vind alles beter, Android vind ik er over het algemeen "slordig" uitzien. Maar iedereen zijn goesting natuurlijk.

Enfin, on topic: daar waar de radio(ontvangst) serieus tegenvalt, moet ik zeggen dat de bluetooh en alle telefoon opties die de 5 heeft mij héél goed bevallen. Goede geluidskwaliteit, perfect interactie tussen de iPhone en de wagen,... (Wat bij de Range Rover die ik vroeger had bvb absoluut niet het geval was).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
            De iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)
            Ik heb sinds kort een BB Bold 9900. Voor dit toestel is er nog geen adapter. De USB in mijn armsteun is in gebruik voor mijn iPod. Er is gelukkig nog een USB poort in het handschoenenkastje. Deze gebruik nu voor het laden van mijn gsm en mijn coyote.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
              Ik heb sinds kort een BB Bold 9900. Voor dit toestel is er nog geen adapter. De USB in mijn armsteun is in gebruik voor mijn iPod. Er is gelukkig nog een USB poort in het handschoenenkastje. Deze gebruik nu voor het laden van mijn gsm en mijn coyote.
              een adapter voor? Om in te pluggen op die connectoren voor de iphone onder de middenarmsteun, of wat bedoel je ?

Comment

• Wat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.
                OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Wat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.
                  Geen idee of het kwaad kan, maar in de handleiding staat duidelijk dat je deze USB poort niet mag gebruiken voor het opladen van devices. Misschien blijft deze USB poort actief als het contact uitstaat?

Comment

Nu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.
                    Idem hier, maar dan wel STUBRU Wanneer ik switch naar andere zenders blijft de ruis, als ik switch naar DAB heb ik geen ruis meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk Berichten
                      Idem hier, maar dan wel STUBRU Wanneer ik switch naar andere zenders blijft de ruis, als ik switch naar DAB heb ik geen ruis meer.
                      Ik heb de HIFI proffesional en heb perfecte ontvangst. Totaal geen problemen mee.
                      Met DAB ( heb ik niet ) heb je nooit ruis , is immers digitaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk Berichten
                        Geen idee of het kwaad kan, maar in de handleiding staat duidelijk dat je deze USB poort niet mag gebruiken voor het opladen van devices. Misschien blijft deze USB poort actief als het contact uitstaat?
                        Oei, is dat zo? Mijn Coyote steekt er ondertussen al bijna een jaar in. Als ik mijn auto stilleg valt de Coyote ook vanzelf uit. Als ik weer vertrek start 'm ook opnieuw op. Nog geen problemen mee gehad.
                        OO 00 OO

Comment

Wat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.
                          ik had het eigenlijk over de adapter waarover je sprak, heb ondertussen gezien dat er een "snap in adapter" van BMW bestaat voor de meest courante gsm's, die je dus kan inpluggen in die module onder je armsteun, lijkt me veruit de properste oplossing

Comment

• Vergelijkende acceleratie Audi A6 3.0 TDI Quattro en 313pk en BMW M550d xDrive.

Het verschil is klein.

OO 00 OO

Comment

• Ze rijden wel beide manueel, het verschil had duidelijker geweest in D
                              2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                              2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                              2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                              2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Vergelijkende acceleratie Audi A6 3.0 TDI Quattro en 313pk en BMW M550d xDrive.

Het verschil is klein.

:o

vet spel

Comment

• ik heb mijn Audi A5 verkocht en een bmw 520da gekocht. Voortaan zal ik deze draad wat meer volgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
                                    ik heb mijn Audi A5 verkocht en een bmw 520da gekocht. Voortaan zal ik deze draad wat meer volgen...
                                    Proficiat, goede keuze

Comment

• 550i vs M3, nice.

Comment

• Chit man zo een 550i is echt wel snel !

Comment

• Ja absoluut de 550i is razendsnel, de 550i en M3 zijn aan elkaar gewaagd, theoretisch zou de M3 een ietsje sneller de 100 bereiken.
                                          De M5 laat de M3 wel achter zich

Comment

Working...
                                          X