Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5-reeks berline F10
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtenis een GSM van m'n werk, dus ik ga zelf geen ipod kopen
Kabeltje erin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenHm, ik heb zowel iphone als nu samsung galaxy 2, wat betreft het scherm lopen ze toch achter met dat pietepeuterig 3.5inch.
De software is beter, maar sommige zaken zoals je agenda op je beginscherm doet android dan weer
mijlen beter.
Spijtig dus dat er geen snapin voor de galaxy is.
Enfin, on topic: daar waar de radio(ontvangst) serieus tegenvalt, moet ik zeggen dat de bluetooh en alle telefoon opties die de 5 heeft mij héél goed bevallen. Goede geluidskwaliteit, perfect interactie tussen de iPhone en de wagen,... (Wat bij de Range Rover die ik vroeger had bvb absoluut niet het geval was).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDe iphone adapter die in de middenarmsteun zit, kan die ook aangepast worden om een ander type GSM in te pluggen? (mijn bedoeling is gewoon mijn gsm een plaast geven in de auto, en zorgen dat hij kan opladen terwijl ik in de auto zit, zou graag vermijden eene xtra houder op mijn dashboard te moeten plaatsen met stroomkabel)OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb sinds kort een BB Bold 9900. Voor dit toestel is er nog geen adapter. De USB in mijn armsteun is in gebruik voor mijn iPod. Er is gelukkig nog een USB poort in het handschoenenkastje. Deze gebruik nu voor het laden van mijn gsm en mijn coyote.
Comment
-
Wat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb sinds kort een BB Bold 9900. Voor dit toestel is er nog geen adapter. De USB in mijn armsteun is in gebruik voor mijn iPod. Er is gelukkig nog een USB poort in het handschoenenkastje. Deze gebruik nu voor het laden van mijn gsm en mijn coyote.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNu we het toch over de radio hebben. Ik vind dat de radio ontvangst in mijn 5 slecht is. Q en MNM kan ik nergens in België 100% zuiver krijgen. Altijd zit er wel wat ruis op. Bij de verdeler hebben ze er al naar gekeken, maar ze hebben toen niets gevonden. Ik ga eens opnieuw een afspraak maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk BerichtenIdem hier, maar dan wel STUBRU Wanneer ik switch naar andere zenders blijft de ruis, als ik switch naar DAB heb ik geen ruis meer.
Met DAB ( heb ik niet ) heb je nooit ruis , is immers digitaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleeps Bekijk BerichtenGeen idee of het kwaad kan, maar in de handleiding staat duidelijk dat je deze USB poort niet mag gebruiken voor het opladen van devices. Misschien blijft deze USB poort actief als het contact uitstaat?OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat ik bedoel is dat er 2 USB aansluitingen zijn in een F10. Enerzijds heb je die in de armsteun naast de AUX aansluiting, om je iPod aan te sluiten. Anderzijds heb je ook nog een USB aansluiting in ja handschoenkastje, waarmee je andere dingen kan laden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichtenik heb mijn Audi A5 verkocht en een bmw 520da gekocht. Voortaan zal ik deze draad wat meer volgen...2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Ja absoluut de 550i is razendsnel, de 550i en M3 zijn aan elkaar gewaagd, theoretisch zou de M3 een ietsje sneller de 100 bereiken.
De M5 laat de M3 wel achter zich2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
Comment